I KNOW!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Laysa het volgende:
En dan kijk je naar buiten...en wat ligt daar dan....Sneeuw![]()
![]()
Je moet als verrassiing lekker voor haar koken, doet het altijd goedquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, zit wat in.
Goed, dan maak ik het goed door de afwas te doen?
Ja, da's dan nu geen verrassing meer, hm?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet als verrassiing lekker voor haar koken, doet het altijd goed
Oeh, even quoten. Teun komt vast als Annie komt, dat wordt Annie paaien.quote:
WAT EEN AIDSHOER!quote:
Met PMS en zonder ruggengraat.quote:
We zijn hele nare mensen die alles uit z'n verband trekkenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jullie zitten haar zo'n beetje zo te stalken.
Nee, ik post in NWS.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jullie zitten haar zo'n beetje zo te stalken.
IK WIST WEL DAT DIT KUTSUBFORUM ER WAS OM MIJ KWIJT TE ZIJN VAN DE REST VAN HET FORUM!11!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian, rellerige aidshoer, blijf eens in je hok.
Tabeequote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát, en het gedeelte dat ze oprot, ik weet nog steeds niet wat er verder in stond
Misschien moet je nog 1 keertje 4,50 betalen en dan wel je brilletje opzetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt Piet, die mij een note gaf voor iets van "trut", met nou een rellerige aidshoer?
Waarom denk je dat ik maar een beetje zit te raden?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog 1 keertje 4,50 betalen en dan wel je brilletje opzetten.
Ook dit moet ik ff quoten, wat een epische maandagmorgen is dit zegquote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post in de NWS SC maakt dat ik je wil aaien
<houdt kat omhoog voor Ian>quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post in de NWS SC maakt dat ik je wil aaien
Ja, dat doe jijquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar een beetje zit te raden?![]()
Alsof ik 4,50 ga betalen om jullie gejank te lezen
Ik sta er zelf ook een beetje van te kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dit moet ik ff quoten, wat een epische maandagmorgen is dit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |