Dat heeft hij ook geschreven.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is een leuk boek wat ik mij er nog van kan herinneren. Ik twijfelde, ik dacht dat die "cirkels in het gras" geschreven had.
Je hoeft het hier maar één keer uit te leggen, anderen kunnen het gewoon lezenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja duhhhhh....dat moet ik dan weer aan anderen gaan uitleggen....
nou...ik bedoelde eigenlijk meer de burenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft het hier maar één keer uit te leggen, anderen kunnen het gewoon lezen
Slaap lekker fannekequote:Op maandag 8 maart 2010 00:26 schreef FANN het volgende:
nah.. als jullie me zoeken
ik ben op marktplaats of op google![]()
demis is de enige man die kan wegkomen met baard en jurk![]()
![]()
doei
Trusten Teunquote:Op maandag 8 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slaap lekker straks Fann, Laysa, Kardinaal en lurkers. Hier gaat de wekker ook weer om zeven uur![]()
Trusten mijnheer Teun!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slaap lekker straks Fann, Laysa, Kardinaal en lurkers. Hier gaat de wekker ook weer om zeven uur![]()
quote:
De versie met eejjjjjjjj erbij kon ik niet vinden!quote:
owquote:Op maandag 8 maart 2010 08:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De versie met eejjjjjjjj erbij kon ik niet vinden!
Nog wakker? Hup, slapen jij!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De versie met eejjjjjjjj erbij kon ik niet vinden!
homoquote:Op maandag 8 maart 2010 09:07 schreef Deisyy het volgende:
Fann die van me gedroomd heeft![]()
Ja, ja, ik heb terug gelezen
Yep nog wakker. Nog even het hyves-berichtje beantwoorden van mijn ex en dan ga ik knorren.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep nog wakker. Nog even het hyves-berichtje beantwoorden van mijn ex en dan ga ik knorren.
Zij zorgt er tenminste voor dat-ie in Nijmegen een gezonde hap naar binnen krijgt!quote:
wat lul jij nou achterlijk???? ik had het over het feit dat ie nog wakker was....ga ff ergens anders zuur doenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij zorgt er tenminste voor dat-ie in Nijmegen een gezonde hap naar binnen krijgt!
Laysa is op d'r teentjes getraptquote:Op maandag 8 maart 2010 09:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lul jij nou achterlijk???? ik had het over het feit dat ie nog wakker was....ga ff ergens anders zuur doen
Wut? Gevalletje miscommunicatie hier geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lul jij nou achterlijk???? ik had het over het feit dat ie nog wakker was....ga ff ergens anders zuur doen
Verkeerde ex meis.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij zorgt er tenminste voor dat-ie in Nijmegen een gezonde hap naar binnen krijgt!
Adem uit, neem een slok koffie, adem in. En tussendoor nog een keer slikken.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:44 schreef Laysa het volgende:
Maar dit is me de moeite niet...ik moet belangrijkere dingen doen dan met een verzuurd wijf een discussie aan te gaan waarvan ze geen flauw benul heeft waar het over gaat
Ow ok.quote:
Vergeet je lurven en je kladden nietquote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft zo zn redenIk moet zo werken....dus ff snel douchen
Lolwut? Ik heb echt helemaal niks verkeerds gezegd.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:48 schreef Laysa het volgende:
Oke Lotusss....tipje...pas de stijl van posten ietwat aan...de manier waarop je over komt is over het algemeen niet erg positief....
doe daar je voordeel mee![]()
en nu moet ik echt ff renen...ik heb zo een klas met 25 kinderen op me wachten...en ik moet zelf ook nog gegeten hebben
Meiske....meiske....ik moet om je lachen....quote:Op maandag 8 maart 2010 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lolwut? Ik heb echt helemaal niks verkeerds gezegd.
Niet zo makkelijk opgeven natuurljik. Het is toch zeker heel normaal om persoonlijk kennis te maken met een nieuwe opdrachtgeverquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik mag hetgeen ik al voor Diesel doe nu ook voor Levi's gaan doen.
Oneliners voor de windows verzinnen. Een soort raamprostitutie, maar dan anders.
Voor een Italiaans reclamebureau dat in Verona zetelt. Alleen kwam mijn inkoppertje I really need to discuss this with you in Verona niet echt aan. Oh well.
Die snapt niemand, daarom moet je 't ook negerenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het nu al 10 x terug gelezen, lesbo die ik er ben, maar ik snap de commotie niet
Er is niets, wie immer.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het nu al 10 x terug gelezen, lesbo die ik er ben, maar ik snap de commotie niet
Als er niets is hoef ik me er ook niet tegenaan te bemoeienquote:
Met mij gaat het prima, het is meer "arme Mera"quote:
Nee ik dus ook niet. Serieus, af en toe kan ik echt niks goed zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
stfu.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet. Serieus, af en toe kan ik echt niks goed zeggen.
Terwijl ik er echt helemaal niks gemeens o.i.d. mee bedoel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
en was het niet half zo zielig voor me.![]()
Ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er altijd een beetje vuchtig van als Cc met dure woordjes gaat slingeren.
Ah, net zoals jouw belerende toontje?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een typisch toontje, to put it mildly. Een soort dedain dat niet helemaal past. imo dan.
Komt ze nou meequote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh snap!
Ik had gewoon de stream aan moeten gooien, dan hadden we hier gezellig kunnen roddelen over jullie en jullie uit kunnen lachen enzo en was het niet half zo zielig voor me.![]()
ShitDat was lachen geweest
Heuquote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
Seriously, het is hier gewoon een kliekje.
Dat verklaart waarom ik hier zit!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, net zoals jouw belerende toontje?
Seriously, het is hier gewoon een kliekje. Vrouwen met PMS en met handtasjes meppende (kast)homo's die meteen tot op het bot beledigd zijn als er iets gezegd wordt wat niet in hun straatje past. Ook al wordt er niks gemeens mee bedoeld. Groei een dikkere huid en mits mogelijk, een ruggengraat.
Ik heb het echt geprobeerd, maar telkens die steken onder water zijn gewoon onvolwassen. Het posten op een forum is ook ter mijn vermaak. En als ik dat moet doen door telkens op eieren te lopen en elk woordje apart af te wegen omdat ik heel misschien iemand op z'n teentjes trap, dan is voor mij de lol ervan af.
Dan kan ik beter diplomaat worden om vrede te krijgen tussen Israël en Palestina. Hell, dat lijkt me een stuk makkelijker ook.
Conclusie: In real life zou ik ook niet met jullie omgaan, dus tabee iedereen!
JA OPFLIKKEREN!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Seriously, het is hier gewoon een kliekje. Vrouwen met PMS en met handtasjes meppende (kast)homo's die meteen tot op het bot beledigd zijn als er iets gezegd wordt wat niet in hun straatje past. Ook al wordt er niks gemeens mee bedoeld. Groei een dikkere huid en mits mogelijk, een ruggengraat.
Ik heb het echt geprobeerd, maar telkens die steken onder water zijn gewoon onvolwassen. Het posten op een forum is ook ter mijn vermaak. En als ik dat moet doen door telkens op eieren te lopen en elk woordje apart af te wegen omdat ik heel misschien iemand op z'n teentjes trap, dan is voor mij de lol ervan af.
Dan kan ik beter diplomaat worden om vrede te krijgen tussen Israël en Palestina. Hell, dat lijkt me een stuk makkelijker ook.
Dat nooitquote:
Jij bent echt het middelpunt van het universum, hè?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En hoe ga je het goed maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima, het is meer "arme Mera"
Ik heb het hele weekend met mijn beste maatje zitten gamen en stomme grapjes zitten maken en daar moest dat arme meiske heul tussen zitten![]()
Gelukkig vind ze me nog een beetje lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doegiesquote:Op maandag 8 maart 2010 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's iets wat jij eigenlijk helemaal niet wil, maar om Mera een plezier te doen maak je een uitzondering?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, Mera, Mera, Mera...
Incrowd grapje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |