Niet zo makkelijk opgeven natuurljik. Het is toch zeker heel normaal om persoonlijk kennis te maken met een nieuwe opdrachtgeverquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik mag hetgeen ik al voor Diesel doe nu ook voor Levi's gaan doen.
Oneliners voor de windows verzinnen. Een soort raamprostitutie, maar dan anders.
Voor een Italiaans reclamebureau dat in Verona zetelt. Alleen kwam mijn inkoppertje I really need to discuss this with you in Verona niet echt aan. Oh well.
Die snapt niemand, daarom moet je 't ook negerenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het nu al 10 x terug gelezen, lesbo die ik er ben, maar ik snap de commotie niet
Er is niets, wie immer.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het nu al 10 x terug gelezen, lesbo die ik er ben, maar ik snap de commotie niet
Als er niets is hoef ik me er ook niet tegenaan te bemoeienquote:
Met mij gaat het prima, het is meer "arme Mera"quote:
Nee ik dus ook niet. Serieus, af en toe kan ik echt niks goed zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Deisyy het volgende:
stfu.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet. Serieus, af en toe kan ik echt niks goed zeggen.
Terwijl ik er echt helemaal niks gemeens o.i.d. mee bedoel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
en was het niet half zo zielig voor me.![]()
Ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er altijd een beetje vuchtig van als Cc met dure woordjes gaat slingeren.
Ah, net zoals jouw belerende toontje?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een typisch toontje, to put it mildly. Een soort dedain dat niet helemaal past. imo dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |