Goh vlindersquote:
Ik zat te denken, als jij een jurk koopt, kun je dan aan de binnenkant, een stukje lager, geen zak naaien waar die pomp in past?quote:
Zeg als je nu al zo doet gaat het niet werken hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dan lekker je oogjes dicht en dromen. We horen morgen wel waar het over ging![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat ik jouw opa niet zo aardig vind
ja maar dan gaat alles zo raar zitten...ik ben enorm ijdel wat dat betrefdquote:Op maandag 8 maart 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat te denken, als jij een jurk koopt, kun je dan aan de binnenkant, een stukje lager, geen zak naaien waar die pomp in past?
't Gaat sowieso niet werken, want ik heb een gave om altijd net de verkeerde dingen te zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg als je nu al zo doet gaat het niet werken hooren dan ik hoef alleen morgen maar te werken, rest van de week thuis
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dan gaat alles zo raar zitten...ik ben enorm ijdel wat dat betrefd
daa's best nog lastig lijk mequote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh, ik vorm liever mijn eigen mening dan de meute te volgen dank jequote:Op maandag 8 maart 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat sowieso niet werken, want ik heb een gave om altijd net de verkeerde dingen te zeggen![]()
Mocht je wat referenties willen dan hoor ik het wel
Kally verzint wel wat zegt zequote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik heb al een ideequote:
Dan stop je hem gewoon voor in je onderbroekje! Dan denken ze ZO ZO dat is een goed gelukte travestiet!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou het hier niet over mn onderbroekje gaan hebben heb je beloofdquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan stop je hem gewoon voor in je onderbroekje! Dan denken ze ZO ZO dat is een goed gelukte travestiet!
trusten mopsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga braaf doen en netjes proberen te slapen, slaap lekker voor straks
Ik heb mn eigen oplossingenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet voor die ijdele vrouwen met pompen een oplossing verzinnen, dat lijkt mij een gat in de markt
Slaap lekker en sweet dreamsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga braaf doen en netjes proberen te slapen, slaap lekker voor straks
Ik zal ze niet meer lenen, ja dat wil je niet, daar mag ik het ook niet meer over hebben. Ik snap het nu wel hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou het hier niet over mn onderbroekje gaan hebben heb je beloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |