Die SC loopt bijna niet en Frutsel is heel lief.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mist ze het punt van die SC niet
Je hebt ze per PM aan Danny gevraagdquote:
Ja, en aan Gert.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt ze per PM aan Danny gevraagd.
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik moets gisteren mijn abonnement verlengen en kon dus even mijn notes zien. Is er gewoon niks bijgekomen na die staatsmongool.
Leeft die nog?Frutsel?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC loopt bijna niet en Frutsel is heel lief.
Je was gister helemaal niet op mijn feestje, en Mera ook al niet....quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.
Ik had een permban, nota bene door Danny himself gezet. Maar neen, laten we vooral weer over ons hart strijken. Kale kutgast.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.
Wat had je gedaan!?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een permban, nota bene door Danny himself gezet. Maar neen, laten we vooral weer over ons hart strijken. Kale kutgast.
Yo Dawg! Beary funny!quote:
Gestaaktquote:
Hey, oke.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, die modt De Elementen en Nieuws en Achtergronden.
Ja.quote:
Je gedraagt je dan ook voorbeeldig tegenwoordigquote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik moets gisteren mijn abonnement verlengen en kon dus even mijn notes zien. Is er gewoon niks bijgekomen na die staatsmongool.
Is dat een teken om die Lotusbloem te gaan vervelen? Omdat ik te goodie two shoes ben?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
Je gedraagt je dan ook voorbeeldig tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |