I KNOW!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Laysa het volgende:
En dan kijk je naar buiten...en wat ligt daar dan....Sneeuw![]()
![]()
Je moet als verrassiing lekker voor haar koken, doet het altijd goedquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, zit wat in.
Goed, dan maak ik het goed door de afwas te doen?
Ja, da's dan nu geen verrassing meer, hm?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet als verrassiing lekker voor haar koken, doet het altijd goed
Oeh, even quoten. Teun komt vast als Annie komt, dat wordt Annie paaien.quote:
WAT EEN AIDSHOER!quote:
Met PMS en zonder ruggengraat.quote:
We zijn hele nare mensen die alles uit z'n verband trekkenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jullie zitten haar zo'n beetje zo te stalken.
Nee, ik post in NWS.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jullie zitten haar zo'n beetje zo te stalken.
IK WIST WEL DAT DIT KUTSUBFORUM ER WAS OM MIJ KWIJT TE ZIJN VAN DE REST VAN HET FORUM!11!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian, rellerige aidshoer, blijf eens in je hok.
Tabeequote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát, en het gedeelte dat ze oprot, ik weet nog steeds niet wat er verder in stond
Misschien moet je nog 1 keertje 4,50 betalen en dan wel je brilletje opzetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt Piet, die mij een note gaf voor iets van "trut", met nou een rellerige aidshoer?
Waarom denk je dat ik maar een beetje zit te raden?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog 1 keertje 4,50 betalen en dan wel je brilletje opzetten.
Ook dit moet ik ff quoten, wat een epische maandagmorgen is dit zegquote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post in de NWS SC maakt dat ik je wil aaien
<houdt kat omhoog voor Ian>quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post in de NWS SC maakt dat ik je wil aaien
Ja, dat doe jijquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar een beetje zit te raden?![]()
Alsof ik 4,50 ga betalen om jullie gejank te lezen
Ik sta er zelf ook een beetje van te kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dit moet ik ff quoten, wat een epische maandagmorgen is dit zeg.
Die SC loopt bijna niet en Frutsel is heel lief.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mist ze het punt van die SC niet
Je hebt ze per PM aan Danny gevraagdquote:
Ja, en aan Gert.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt ze per PM aan Danny gevraagd.
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik moets gisteren mijn abonnement verlengen en kon dus even mijn notes zien. Is er gewoon niks bijgekomen na die staatsmongool.
Leeft die nog?Frutsel?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Die SC loopt bijna niet en Frutsel is heel lief.
Je was gister helemaal niet op mijn feestje, en Mera ook al niet....quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.
Ik had een permban, nota bene door Danny himself gezet. Maar neen, laten we vooral weer over ons hart strijken. Kale kutgast.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe dan ook 's wat banwaardigs, dit is voor ons ook niet leuk.
Wat had je gedaan!?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een permban, nota bene door Danny himself gezet. Maar neen, laten we vooral weer over ons hart strijken. Kale kutgast.
Yo Dawg! Beary funny!quote:
Gestaaktquote:
Hey, oke.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, die modt De Elementen en Nieuws en Achtergronden.
Ja.quote:
Je gedraagt je dan ook voorbeeldig tegenwoordigquote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik moets gisteren mijn abonnement verlengen en kon dus even mijn notes zien. Is er gewoon niks bijgekomen na die staatsmongool.
Is dat een teken om die Lotusbloem te gaan vervelen? Omdat ik te goodie two shoes ben?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
Je gedraagt je dan ook voorbeeldig tegenwoordig
Cc was het! Cc heeft haar weggejaagd!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Hallo intens gemene mensen. Be afraid, be very afraid!
Trauma aan overgehouden?quote:
Neuh.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een teken om die Lotusbloem te gaan vervelen? Omdat ik te goodie two shoes ben?
Laysa hoor. Terror-Laysa met een hoedje op heure hoofd.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cc was het! Cc heeft haar weggejaagd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Cc
Vertel!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn hele Cc-psycho-analyse moet bijgewerkt worden...
Pinky! Back to the lab!
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Laysa hoor. Terror-Laysa met een hoedje op heure hoofd.
Nah, dat was de eerste Fok! rel die ik "meemaakte". Wist niet dat jij daar zo bij betrokken was.quote:
Wat een schattige poging tot stoer zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Valt me wel op dat in elke SC waar ik kom spoedig een rel volgt.
Ja, jij bent die ruige boi jewaids.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Valt me wel op dat in elke SC waar ik kom spoedig een rel volgt.
Omdat je even deed alsof je The Brain was. Met je back to the lab.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom noemde ik mijn assistent "pinky".
Nu zijn we Tinky en Pinky.
Dat klinkt niet evil.
Oh, fop!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, voor Gert Lee ben ik niet zo bang.
Teun en zijn inquisitie wel!
Ja echt hè? Maar de combo werkt niet voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je even deed alsof je The Brain was. Met je back to the lab.
Dat was vroegah, toen ik nog elk weekend heel ruig op stap ging, toch wel de ideale antikater in bed-televisie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |