Jij bent zelf zo mooi dat ik natuurlijk je schoenen met rust laat, bij Fann ligt dat heeeeeel andersquote:
ik hoop niet dat ik in 1 van dromen TEUN ga roepenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ben ik wel toe in staat, dat geef ik toe
Oei, dat wordt sprinten en mezelf even klonen!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze beiden net in bed
Rennen dus
Neuh, ze liggen naast elkaar volgens mijquote:Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, dat wordt sprinten en mezelf even klonen!
* Grenssssssssssssssssssquote:Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ze liggen naast elkaar volgens mij
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik in 1 van dromen TEUN ga roepen
Ja kut. Toen ik op school zat, miljoenen lichtjaren geleden, keek ik altijd.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er niet meer aan gedacht, gvd waarom altijd op zondag en dubbel gvd waarom heb ik morgen ook geen vrij genomen
hij weet waar je huis woontquote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]je kunt altijd nog zeggen dat je een nachtmerrie had, dan begrijpt hij het wel
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja kut. Toen ik op school zat, miljoenen lichtjaren geleden, keek ik altijd.
De jurken!Nou ja, bummer. Ik koop er morgen wel eentje als troost.
Nee want hij heeft net gemact....teun...daar trap ik niet inquote:Op zondag 7 maart 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij vroeg oftie een waterfiets moest meenemen
ow HONDA zou een foto van haar save the queen jurkie postenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja kut. Toen ik op school zat, miljoenen lichtjaren geleden, keek ik altijd.
De jurken!Nou ja, bummer. Ik koop er morgen wel eentje als troost.
Heb je dat wel eens gedaan, samen een bak patat eten in bed?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee want hij heeft net gemact....teun...daar trap ik niet in
ff graven in mn geheugen...of nee doe maar niet....quote:Op zondag 7 maart 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens gedaan, samen een bak patat eten in bed?
ow...... ik had er een heleboel neergezet, kweet niet meer waar ik die foto's vandaanquote:Op zondag 7 maart 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jurken je hebt die van Fann gemist vrijdag, Fann plaats hem nog een keer die ene met die bandjes
Die op marktplaats met dat blauw erinquote:Op zondag 7 maart 2010 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... ik had er een heleboel neergezet, kweet niet meer waar ik die foto's vandaan
had, die ene leek op de schoendoos van soury, en die andere was met rood
dat waren minijurkies die andere staan allemaal op marktplaats
plaats er gewoon eentje kan jou het schele als Fok plat gaatquote:Op zondag 7 maart 2010 23:34 schreef hondjes het volgende:
De foto is klaar..maar welke moet ik kiezen om op forum te plaatsen![]()
Er staan 4 links bij photobucket, voordat Fok gelijk plat ligt...
is zijn alweer een heleboel nieuwe bijgekomenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
http://link.marktplaats.nl/321242782
Gevonden![]()
Die witte bandjes vind ik niet mooi en hij is te duurquote:Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
http://link.marktplaats.nl/321242782
Gevonden![]()
Is ook erg mooi, maar ik denk dat die kleuren mij niet staanquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
die is ook mooi
ik ben nog steeds helemaal vliefd op deze
http://link.marktplaats.nl/318092503
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |