Tnx.quote:
ik vind het erg fijn. Het kijkt misschien wat minder snel maar die mensen die geïnteresseerd zijn klikken toch welquote:Op zondag 7 maart 2010 20:23 schreef Stiemie het volgende:
Ja want als ik hier alleen mijn best ga doen, gooi ik voortaan ook weer gewoon de foto's erinHet is niet dat ik op zoek ben naar bezigheidstherapie ofzo
Dat dus. Of een aantal overzichtsfoto's plaats van elke dingetje apart op de foto. Maar minder foto's hier is erg prettig, het topic is nu gewoon alweer tragig.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn. Het kijkt misschien wat minder snel maar die mensen die geïnteresseerd zijn klikken toch wel
Toch wel fijn om te zien wie er hier de dienst uitmakenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Dan zijn we het toch eens? FijnDoen we het zo
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te zien wie er hier de dienst uitmaken
Als je een houten puzzel aanbiedt welquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Moonah het volgende:
Nou, eerlijk gezegd vind ik die ellenlange fotorijen altijd verrekte irritant.
Werkt dit?
Gheghe, yep. Dat is een bonus (mist één stukje).quote:
Het ligt in ieder geval niet aan mijn wasskillsquote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Raissa het volgende:
Ik laat even weten dat ik de rompertjes heb ontvangen amaranta!
Ze vallen een stuk kleiner dan verwacht, maar geloof dat dat bij prenatal hoort
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:31 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, ik vond die puzzels ook geweldig! Net als het zuilenbord en het ringenspeelding. M. speelt er elke dag wel een keertje met iets van Moonah.
je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik dan echt de enige die foto's fijner vind?
Dan zie ik het meteen in 1 oogopslag, losse linkjes klikken vind ik dan weer minder... Enfin, is me ook niet de moeite waard om de discussie over aan te gaan...
nee hoor, ik vind foto's zelf ook fijner. En er hoeft toch ook geen discussie over te zijn? het blijft een forum, moet ieder zelf maar weten.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik dan echt de enige die foto's fijner vind?
Dan zie ik het meteen in 1 oogopslag, losse linkjes klikken vind ik dan weer minder... Enfin, is me ook niet de moeite waard om de discussie over aan te gaan...
Het scheelt inderdaad wel in de impulsaankopenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoorIk vind foto's ook fijner, maar op zich zijn linkjes beter voor mijn hebberig oog
Klopt!quote:Op maandag 8 maart 2010 06:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad wel in de impulsaankopenDie heb ik alleen als m'n oog ergens op valt, linkjes klikken doe ik alleen als ik écht iets nodig heb....
Ja, zoiets, misschien wel iets meer werk, maar krijg je geen scroll-RSI van.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:51 schreef Raissa het volgende:
Klopt!
Misschien helpt het als iedereen klikbare thumbnails gebruikt?
Geloof dat ze elk moment kan bevallen nu en dat het nu toch wel duidelijk is dat er een stukkie extra aan zitquote:Op maandag 8 maart 2010 09:49 schreef Lishe het volgende:
Oeh Ireth! Kan ze dan niet beter wachten tot na de bevalling met verkopen? Dadelijk blijkt het toch een meisje te zijn.....
ehhh ik kan ze wat Pokon geven zodat ze nog harder groeien.. Als jij dan Thijs wat minder geeft dan loop ik misschien wat in qua maat. Of gewoon nog een jongens bakkenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef McLaura het volgende:
MamaNik, waarom loopt Thijs nou op jouw jongens vóór in maat, in plaats van achter.... Je hebt zo'n leuke smaak!
huh niet meer in de cosi???quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef mikoxx het volgende:
In de aanbieding maxicosi cabriofix mystic brown (2 stuks) en 2x easyfix
Ziet er echt nog prima uit, geen ongelukken mee gehad oid. Eventueel ook los te koop. Op de easyfix past iedere maxicosi.
bij interesse graag pm!
quote:
wou al zeggen, bij ons zitten ze er nog in hoor, als ze eruit zijn wordt het pas een gesleep!!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Nog heel even ben ik bang.... ze vinden t niks meer iig. Maar: wel zo lang mogelijk natuurlijk!
heb ik voor je!! Meesturen met vest??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij een stoelverkleiner? Zo'n simpel geval, niet voor de tripp trapp, maar voor in de ikea kinderstoel.
Was net even bij Duimeland, 19 euro!!!! Dankje de koekoek
Er staat er hier wel 1 stof te vangen (quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
Nogmaals een oproepje, heeft iemand een speegoedstofzuiger die hij/zij kwijt wil?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er staat er hier wel 1 stof te vangen () maar offie weg mag weet ik nie. Ga het morgen in de overleg gooien met haar
Karin, bij Ikea hebben ze van die kussens, dacht een eurootje of 6. Die horen er ook inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij een stoelverkleiner? Zo'n simpel geval, niet voor de tripp trapp, maar voor in de ikea kinderstoel.
Was net even bij Duimeland, 19 euro!!!! Dankje de koekoek
mijn kleine vriendje krigt hem als kado van mamanik, lief he!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Karin, bij Ikea hebben ze van die kussens, dacht een eurootje of 6. Die horen er ook in
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
mijn kleine vriendje krigt hem als kado van mamanik, lief he!!!
Heb je de broekjes al gekregen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Incantrix je hebt PM
Oh, maar dan zijn ze in ieder geval onder weg. Ze zitten in een grote envelop. En ik kon hem gewoon in de brievenbus gooien. Maar kan dus zijn dat jullie bus iets smaller is (die hier op het postkantoor in ieder geval welquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb nog niks ontvangen MeNicole
Ja, maar ik wil er vanaf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Linda2205 het volgende:
Moonah, wat een leuke dingetjes heb je
onze K3 cd's mogen nog niet weg maar truitjes zal ik een dezer dagen eens uitzoeken. volgens mij ligt er nog een flinke stapel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef YPPY het volgende:
Gezocht: broekjes maat 104, truien/shirts maat 104/110. Voor een meisje natuurlijk.
En k3 cd's. Ter afwisseling.![]()
wat kosten ze?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef trui het volgende:
geen idee of hier ook ouders lezen met zonen met schoenmaat 35, maar wij hebben wat nog gloednieuwe schoenen in die maat liggen die zoonlief helaas toch niet goed passen:
1 paar bruine Bikkembergs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 paar rode Geoxen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en 1 paar zwart-rode Adidas voetbalschoenen (type 'Predator')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal zo goed als nieuw, hooguit 1 of 2 keer gedragen.
Hij mag niet weg, ding is ineens ook weer heel erg in trekquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er staat er hier wel 1 stof te vangen () maar offie weg mag weet ik nie. Ga het morgen in de overleg gooien met haar
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij mag niet weg, ding is ineens ook weer heel erg in trek
"Ooww mijn stofzuiger!! Die heb ik zo gemist!!!!"
mamaNik was idd de eerste die serieus heeft gereageerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:17 schreef MamaNik het volgende:
Ben moonah vanochtend ook al gepm-t waar ze woont, maar nog geen reaktie, heb ook interesse in de bakfiets
als het een beetje in de buurt is.
ik had de bakfiets in je linkje ook al gezien maar toen besloot ik het wijselijk te negeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
mamaNik was idd de eerste die serieus heeft gereageerd.
Als het met haar niet lukt zal ik met de andere dames contact opnemen, oké?
Ik woon in Brabant, familie ok, dus de bakfiets kan op diverse plaatsen worden opgehaald.
Evt ook bij mijn schoonfamilie in ZuidLimburg.
Eerst eten en dan zal ik straks op alle PM'etjes reageren.
(Het scheelt toch echt wel in reacties, een foto of een linkje...).
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef pinquit het volgende:
TF; ik heb een soort van crocs mt 23/24. het zijn niet echt crocs, maar holeysoles![]()
ze zijn groen met een regenbooghielbandje. zal zo even foto op de pc zetten
Omdat ik hem gewoon simpelweg niet pakquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef Cantare het volgende:
Ik vind 'm ook mooi. Waarom doe je 'm weg?
Dat is nu hetzelfde effect als de bak snoep bij de kassa... Een linkje is te negeren, zo'n foto kan roepen... Het is dat al een aantal mensen me voor waren, maar ik had ook bijna de impulsaankoop gedaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
(Het scheelt toch echt wel in reacties, een foto of een linkje...).
Leuk! Stuur maar pm als je besloten hebt, hihiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:03 schreef Sorbootje het volgende:
Mrien ik heb denk ik wel interesse in je ringsling.
kostda?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t zijn wel net klompen.
zet je het er pas net op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef k_i_m het volgende:. Jij bent er ook snel bij
. Havaianas voor huup
.
Oh excuus, die is maat 74!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor maat is dat jasje, kim?
Denk het wel. Ik weet alleen niet of het dan nog door de brievenbus past...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
O! die All stars? zouden ze in een envelop passen?
Dan wil ik ze hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik weet alleen niet of het dan nog door de brievenbus past...
-edit- Ik heb het even geprobeerd, gaat wel lukken.
Potverredikkeme! We hebben zelfs een speciaal supermarkt topic...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Beaker het volgende:
superdeboer....
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Potverredikkeme! We hebben zelfs een speciaal supermarkt topic...
Ik heb nog een vol potje staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef RockabeIIa het volgende:
heb je die niet meer nodig dan, Amaranta?
Ik woon in Midden-Limburg (bij Roermond).quote:Op zondag 14 maart 2010 09:57 schreef sproet-je het volgende:
Koningin, passen er alleen avant flessen in? En waar in het land woon je ongeveer?
Ik vind het ook echt idioot dat het kan. Had er zelf nooit bij nagedacht dat het kon gebeuren, maar we hebben gelukkig geen flessenwarmer. En de flessen zijn nieuw, maar dus nog niet aangepast.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef sproet-je het volgende:
Stiemie, ik weet het! Ik schrok me dood de eerste keer. Heb toen ook een boze mail naar Difrax gestuurd. Ze wisten het al en gaan de flessen aanpassen. Alleen is dat al een hele tijd geleden en ik zie nog steeds geen flessen in de winkel waarbij het niet kan gebeuren.
Ik heb m ook, er passen ook andere flessen inquote:Op zondag 14 maart 2010 09:57 schreef sproet-je het volgende:
Koningin, passen er alleen avant flessen in? En waar in het land woon je ongeveer?
Ja, wat heb ik daar nou aanquote:Op zondag 14 maart 2010 13:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik had er een, maar die is al weg inmiddels.
Ik was er één vanquote:Op zondag 14 maart 2010 12:59 schreef Saffier het volgende:
Iemand nog een angelsound in de aanbieding? Er waren er 2 maar ik weet niet meer welke dames dat waren...
Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef _Bar_ het volgende:
blauw-wit gestreepte stoelverkleiner triptrap in de aanbieding, nieuw gekocht en nooit gebruikt.
Karin je pmbox is volquote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Snoopy, ik zie af van de Tripptrapp (kan je berichtje even niet meer vinden in mijn inbox....kan dat nou?)
Je woont zover uit de buurt! (ik woon in Drenthe)
Dus ik hoop dat je eruit komt met Kersjes
Oja, dat is handig om erbij te zetten hèquote:Op maandag 15 maart 2010 10:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Welke maat is dat dan?
Hmm twijfel twijfel. Leander heeft nu schoenen die 10 cm zijn ongeveer. En die zijn ook harde zool. En hij heeft ze eigenlijk aan in de buggy enzo. En ik vind ze wel heel erg gaaf!!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oja, dat is handig om erbij te zetten hè19 dus (11 cm)
Ik ga het vanavond even bij vriendlief in de groep gooien!!quote:
Klopt, maar ik doe hem liever slofjes oid aan tot die tijd. Het is zonde om deze leuke schoentjes dan in de kast te laten liggen tot ze te klein zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar hij loopt toch nog niet, McLaura?
20 inc verzenden? (passen door de brievenbus)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh en wat wil je ervoor hebben? Ook niet geheel onbelangrijk
Ok heb het ff in de groep gegooid en we willen ze wel!!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
20 inc verzenden? (passen door de brievenbus)
Prima!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ok heb het ff in de groep gegooid en we willen ze wel!!
Ik pm je morgen even over hoe en wat ok!!
ik ben wel benieuwd naar een fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:10 schreef mikoxx het volgende:
in de aanbieding: twee spiegeltjes om achterin de auto te monteren zodat je in de maxicosi kan kijken (bij interesse wil ik wel een foto maken). 8 euro ps ( is evt op te sturen, denk 6,75 verz. kosten dan).
Verder twee voetenzakken voor maxicosi cabriofix, kleur bruin, met waterafstotende bovenlaag.
Bij interesse: PM !!
dat tuinbroekjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef Poppejans het volgende:
Wegens overschot aan kleding.
Doe het effe zo, omdat het maar 4 foto's zijn
Oilily tuinbroek (spijkerstof, met drukkertjes aan onderkant)mt62 8 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oilily vestje mt62 6 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Lief! Lifestyle ''Bliep" pakje (dsrukkertjes aan onderkant) mt 62, nieuwstaat. Hangt nu nog in winkels v 25 euro. Wil er graag 12,50 incl verzenden v hebben
[ afbeelding ]
Hebben?quote:
voorkantquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar een fotoEn werkt het ook echt?
Dat klopt. Het is wel een fijn gevoel vind ik, dat je in de mc kan kijken. Je kan m natuurlijk instellen, zodat je via de achteruitkijkspiegel kijkt, maar je kan er ook in kijken als passagier, als je achterom kijkt zeg maar. Handig ding, vind ik! Dus: wie o wie? Pm maar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook zoiets (een luca) in de auto en het werkt wel. Alleen gaat die van ons via de achteruitkijk spiegel. En kijk ik altijd tegen het hengsel van de maxi aan.
Maar dat lijkt me met deze niet het geval aangzien je een aparte, terugkijkspiegel hebt!
Heb je 'm nog? Dan wil ik die welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Somebody, anybody????
Spijkertuinbroek van Prenatal maat 62, hooguit 2 keer gedragen vanwege een kledingoverschot....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro
Maillots heb ik meer dan genoeg. En die spijkerbroeken heb ik alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:51 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik wil de linker spijkerbroek en de maillots wel (mits Tico alleen de sokken wil)
Dat Oilily vestje vind ik echt gaaf, ook als het geen Oilily was geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef Poppejans het volgende:
De Oilily kleertjes en Lief! pakje zijn ook nog beschikbaar, een leuk tegenbod doen mag ook hoor! Zoveel vraag ik er niet voor (maar merkkleding gaat niet weg voor een euro)
Ja, ik dacht dat ik misschien duur was ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Oilily vestje vind ik echt gaaf, ook als het geen Oilily was geweestEn inderdaad, je vraagt e rniet zoveel voor. Maar voor mijn baby komt het niet uit kwa seizoen, dan is dat vestje net wat te warm denk ik
quote:
yep, zo'n gele met twee ringen en een van nijntje, mama en ik zwemband.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ahum... heeft iemand misschien zo'n zwembadring liggen waar niks mee gedaan wordt?
euh nou nee het is wel echt een feestjurkje eigenlijk. Tenminste, ik zou het Amélie niet zo snel 'gewoon' aantrekken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Asyniur het volgende:
huup, is het echt een heel feestelijk jurkje of kan het ook voor 'gewoon'?
En wat voor leeftijd kunnen kindertjes maat 74 aan?
Oh inderdaad zeg, wat rot!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
Och jee, Rocka, dat is geen leuke reden om zo'n ring te zoeken.
oke, dan houdt het op...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh nou nee het is wel echt een feestjurkje eigenlijk. Tenminste, ik zou het Amélie niet zo snel 'gewoon' aantrekken.
Leuke?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Och arme Rocka!
ik heb zomerkleertjes maat 86!!!! Maar dan wel voor een meisje....!
Dit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef Jelief het volgende:
even bellen met dethuiszorgwinkel, volgens mij moet dat geregeld kunnen worden dat het gebracht wordt. En anders is het stom
Staan die al op je picasa?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat denk ik...
alleen het oranje jurkje wat ergens als laatste op de foto staat.quote:
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
alleen het oranje jurkje wat ergens als laatste op de foto staat.
De rest moet ik nog op de foto zetten.
Al zal het niet veel zijn hoor.
jongen of meisje???quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef Twinkly het volgende:
Rockahmm lijkt mij dat ze het wel moeten kunnen brengen in jouw situatie toch...
Ik ben op zoek naar zomershirtjes in maat 68/74 en tuinbroekjes () in die maat
*ding dong, je pm box is vol.quote:
Ben te populair...quote:
Ik heb hier vraag en aanbod deeltje 45 wel zomerspul in maat 68/74 staan. Geen tuinbroekjes trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef Twinkly het volgende:
Rockahmm lijkt mij dat ze het wel moeten kunnen brengen in jouw situatie toch...
de hele tijd als ik daar naartoe ga loopt mijn internetbrowser vastquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hier vraag en aanbod deeltje 45 wel zomerspul in maat 68/74 staan. Geen tuinbroekjes trouwens.
Hmm dat is niet fijn. Ik zet ze nog wel even in een linkje hier... maar ik weet niet of het me vandaag of morgen lukt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
de hele tijd als ik daar naartoe ga loopt mijn internetbrowser vast
Hierboven staat toevallig een foto van de achterkant.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Welke maat is dat en hoe sluit het aan de achterkant? Lijkt net of 'ie open is aan de achterkant?
De mijne had ik van marktplaats... --> die is nu echt onverkoopbaar, dat doe ik je niet aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zoek ook nog een leertje van de tripp trapp. Iemand?
Pomtiedomquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef Twinkly het volgende:
Hmmm linnen... Dat moet je echt strijken hè, anders ziet het er niet uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
Aan de binnenkant staat 23- maanden en 86 cm
Hij is gewoon met knoopjes dus valt niet open.
Het is een linnen jurkje en ik wil er 5 euro voor.
ja dat moet je strijken ja, zie maar op de foto waar eva hem draagt....lekker gekreukt...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmm linnen... Dat moet je echt strijken hè, anders ziet het er niet uitIk denk er even over, strijken is niet mijn hobby
Hier dus ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mijne had ik van marktplaats... --> die is nu echt onverkoopbaar, dat doe ik je niet aan.
Moest even zoeken maar heb een foto gevonden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Oeke ik vind dat overall super leukZou ik dat over mogen nemen samen met het tuinbroekje?
Een echt Kobusoverall! Heb je ook een foto van hem erin?
Dat H&M pakje is ook geweldig.
Ja dag, misschien krijg ik wel weer een meisje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef oeke het volgende:Jij hebt er al een en je krijgt er nog 1! Deze is van mij!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:32 schreef oeke het volgende:
Nou, dan doe je maar gewoon alsof ze een Kobus is.
Dan heb ik een kobuspakje nodig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:32 schreef oeke het volgende:
Nou, dan doe je maar gewoon alsof ze een Kobus is.
Rocka: ik zit dit weekend in Twente, dus als ik anders voor je naar de blessurewinkel moet om te kijken en dan wat langs te brengen moet je maar een gil geven ok?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Jelief, ze zijn momenteel nergens verkrijgbaar vandaar mijn vraag hier eigenlijk. Thuiszorg wilde ik nog heen gaan en ook naar de blessurewinkel wil ik nog maar da's niet zo makkelijk allemaal als je een beetje gebonden bent aan huis.
Die gele is dat met zo'n kruis erin? Waarin het kindje soort van kan hangen? Zo ja dan wil ik die heel graag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef Jelief het volgende:
Rock,ik ga er vanuit dat je diegele ook niet wil.
Oeke,wil je een of twee? die gele is graties en dievan nijnjte, tja uuhm 3 euro? verzenden wordt wel pakketje denk ik.
Awhquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Moest even zoeken maar heb een foto gevonden.
Uit de reeks: Kobus houdt niet van autorijden.![]()
[ afbeelding ]
Dus je ziet hem helaas niet zo goed.![]()
Even PMen voor je adres? Dan stuur ik ze op.
Hij is aangekomen en superleuk! En hij ruikt heel lekker baby-achtigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Somebody, anybody????
Spijkertuinbroek van Prenatal maat 62, hooguit 2 keer gedragen vanwege een kledingoverschot....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Helemaal goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:26 schreef YPPY het volgende:
Bedankt TF en Ticootje, Anna is helemaal blij met d'r Kiki boek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |