mamaNik was idd de eerste die serieus heeft gereageerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:17 schreef MamaNik het volgende:
Ben moonah vanochtend ook al gepm-t waar ze woont, maar nog geen reaktie, heb ook interesse in de bakfiets
als het een beetje in de buurt is.
ik had de bakfiets in je linkje ook al gezien maar toen besloot ik het wijselijk te negeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
mamaNik was idd de eerste die serieus heeft gereageerd.
Als het met haar niet lukt zal ik met de andere dames contact opnemen, oké?
Ik woon in Brabant, familie ok, dus de bakfiets kan op diverse plaatsen worden opgehaald.
Evt ook bij mijn schoonfamilie in ZuidLimburg.
Eerst eten en dan zal ik straks op alle PM'etjes reageren.
(Het scheelt toch echt wel in reacties, een foto of een linkje...).
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef pinquit het volgende:
TF; ik heb een soort van crocs mt 23/24. het zijn niet echt crocs, maar holeysoles![]()
ze zijn groen met een regenbooghielbandje. zal zo even foto op de pc zetten
Omdat ik hem gewoon simpelweg niet pakquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef Cantare het volgende:
Ik vind 'm ook mooi. Waarom doe je 'm weg?
Dat is nu hetzelfde effect als de bak snoep bij de kassa... Een linkje is te negeren, zo'n foto kan roepen... Het is dat al een aantal mensen me voor waren, maar ik had ook bijna de impulsaankoop gedaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
(Het scheelt toch echt wel in reacties, een foto of een linkje...).
Leuk! Stuur maar pm als je besloten hebt, hihiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:03 schreef Sorbootje het volgende:
Mrien ik heb denk ik wel interesse in je ringsling.
kostda?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t zijn wel net klompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |