Ik heb nog een vol potje staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef RockabeIIa het volgende:
heb je die niet meer nodig dan, Amaranta?
Ik woon in Midden-Limburg (bij Roermond).quote:Op zondag 14 maart 2010 09:57 schreef sproet-je het volgende:
Koningin, passen er alleen avant flessen in? En waar in het land woon je ongeveer?
Ik vind het ook echt idioot dat het kan. Had er zelf nooit bij nagedacht dat het kon gebeuren, maar we hebben gelukkig geen flessenwarmer. En de flessen zijn nieuw, maar dus nog niet aangepast.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef sproet-je het volgende:
Stiemie, ik weet het! Ik schrok me dood de eerste keer. Heb toen ook een boze mail naar Difrax gestuurd. Ze wisten het al en gaan de flessen aanpassen. Alleen is dat al een hele tijd geleden en ik zie nog steeds geen flessen in de winkel waarbij het niet kan gebeuren.
Ik heb m ook, er passen ook andere flessen inquote:Op zondag 14 maart 2010 09:57 schreef sproet-je het volgende:
Koningin, passen er alleen avant flessen in? En waar in het land woon je ongeveer?
Ja, wat heb ik daar nou aanquote:Op zondag 14 maart 2010 13:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik had er een, maar die is al weg inmiddels.
Ik was er één vanquote:Op zondag 14 maart 2010 12:59 schreef Saffier het volgende:
Iemand nog een angelsound in de aanbieding? Er waren er 2 maar ik weet niet meer welke dames dat waren...
Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef _Bar_ het volgende:
blauw-wit gestreepte stoelverkleiner triptrap in de aanbieding, nieuw gekocht en nooit gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |