Hebben?quote:
voorkantquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar een fotoEn werkt het ook echt?
Dat klopt. Het is wel een fijn gevoel vind ik, dat je in de mc kan kijken. Je kan m natuurlijk instellen, zodat je via de achteruitkijkspiegel kijkt, maar je kan er ook in kijken als passagier, als je achterom kijkt zeg maar. Handig ding, vind ik! Dus: wie o wie? Pm maar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook zoiets (een luca) in de auto en het werkt wel. Alleen gaat die van ons via de achteruitkijk spiegel. En kijk ik altijd tegen het hengsel van de maxi aan.
Maar dat lijkt me met deze niet het geval aangzien je een aparte, terugkijkspiegel hebt!
Heb je 'm nog? Dan wil ik die welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Somebody, anybody????
Spijkertuinbroek van Prenatal maat 62, hooguit 2 keer gedragen vanwege een kledingoverschot....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro
Maillots heb ik meer dan genoeg. En die spijkerbroeken heb ik alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:51 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik wil de linker spijkerbroek en de maillots wel (mits Tico alleen de sokken wil)
Dat Oilily vestje vind ik echt gaaf, ook als het geen Oilily was geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef Poppejans het volgende:
De Oilily kleertjes en Lief! pakje zijn ook nog beschikbaar, een leuk tegenbod doen mag ook hoor! Zoveel vraag ik er niet voor (maar merkkleding gaat niet weg voor een euro)
Ja, ik dacht dat ik misschien duur was ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Oilily vestje vind ik echt gaaf, ook als het geen Oilily was geweestEn inderdaad, je vraagt e rniet zoveel voor. Maar voor mijn baby komt het niet uit kwa seizoen, dan is dat vestje net wat te warm denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |