Hebben?quote:
voorkantquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar een fotoEn werkt het ook echt?
Dat klopt. Het is wel een fijn gevoel vind ik, dat je in de mc kan kijken. Je kan m natuurlijk instellen, zodat je via de achteruitkijkspiegel kijkt, maar je kan er ook in kijken als passagier, als je achterom kijkt zeg maar. Handig ding, vind ik! Dus: wie o wie? Pm maar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook zoiets (een luca) in de auto en het werkt wel. Alleen gaat die van ons via de achteruitkijk spiegel. En kijk ik altijd tegen het hengsel van de maxi aan.
Maar dat lijkt me met deze niet het geval aangzien je een aparte, terugkijkspiegel hebt!
Heb je 'm nog? Dan wil ik die welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Somebody, anybody????
Spijkertuinbroek van Prenatal maat 62, hooguit 2 keer gedragen vanwege een kledingoverschot....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro
Maillots heb ik meer dan genoeg. En die spijkerbroeken heb ik alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:51 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik wil de linker spijkerbroek en de maillots wel (mits Tico alleen de sokken wil)
Dat Oilily vestje vind ik echt gaaf, ook als het geen Oilily was geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef Poppejans het volgende:
De Oilily kleertjes en Lief! pakje zijn ook nog beschikbaar, een leuk tegenbod doen mag ook hoor! Zoveel vraag ik er niet voor (maar merkkleding gaat niet weg voor een euro)
Ja, ik dacht dat ik misschien duur was ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Oilily vestje vind ik echt gaaf, ook als het geen Oilily was geweestEn inderdaad, je vraagt e rniet zoveel voor. Maar voor mijn baby komt het niet uit kwa seizoen, dan is dat vestje net wat te warm denk ik
quote:
yep, zo'n gele met twee ringen en een van nijntje, mama en ik zwemband.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ahum... heeft iemand misschien zo'n zwembadring liggen waar niks mee gedaan wordt?
euh nou nee het is wel echt een feestjurkje eigenlijk. Tenminste, ik zou het Amélie niet zo snel 'gewoon' aantrekken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Asyniur het volgende:
huup, is het echt een heel feestelijk jurkje of kan het ook voor 'gewoon'?
En wat voor leeftijd kunnen kindertjes maat 74 aan?
Oh inderdaad zeg, wat rot!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
Och jee, Rocka, dat is geen leuke reden om zo'n ring te zoeken.
oke, dan houdt het op...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh nou nee het is wel echt een feestjurkje eigenlijk. Tenminste, ik zou het Amélie niet zo snel 'gewoon' aantrekken.
Leuke?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Och arme Rocka!
ik heb zomerkleertjes maat 86!!!! Maar dan wel voor een meisje....!
Dit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef Jelief het volgende:
even bellen met dethuiszorgwinkel, volgens mij moet dat geregeld kunnen worden dat het gebracht wordt. En anders is het stom
Staan die al op je picasa?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |