ehhh ik kan ze wat Pokon geven zodat ze nog harder groeien.. Als jij dan Thijs wat minder geeft dan loop ik misschien wat in qua maat. Of gewoon nog een jongens bakkenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef McLaura het volgende:
MamaNik, waarom loopt Thijs nou op jouw jongens vóór in maat, in plaats van achter.... Je hebt zo'n leuke smaak!
huh niet meer in de cosi???quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef mikoxx het volgende:
In de aanbieding maxicosi cabriofix mystic brown (2 stuks) en 2x easyfix
Ziet er echt nog prima uit, geen ongelukken mee gehad oid. Eventueel ook los te koop. Op de easyfix past iedere maxicosi.
bij interesse graag pm!
quote:
wou al zeggen, bij ons zitten ze er nog in hoor, als ze eruit zijn wordt het pas een gesleep!!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Nog heel even ben ik bang.... ze vinden t niks meer iig. Maar: wel zo lang mogelijk natuurlijk!
heb ik voor je!! Meesturen met vest??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij een stoelverkleiner? Zo'n simpel geval, niet voor de tripp trapp, maar voor in de ikea kinderstoel.
Was net even bij Duimeland, 19 euro!!!! Dankje de koekoek
Er staat er hier wel 1 stof te vangen (quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
Nogmaals een oproepje, heeft iemand een speegoedstofzuiger die hij/zij kwijt wil?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er staat er hier wel 1 stof te vangen () maar offie weg mag weet ik nie. Ga het morgen in de overleg gooien met haar
Karin, bij Ikea hebben ze van die kussens, dacht een eurootje of 6. Die horen er ook inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij een stoelverkleiner? Zo'n simpel geval, niet voor de tripp trapp, maar voor in de ikea kinderstoel.
Was net even bij Duimeland, 19 euro!!!! Dankje de koekoek
mijn kleine vriendje krigt hem als kado van mamanik, lief he!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Karin, bij Ikea hebben ze van die kussens, dacht een eurootje of 6. Die horen er ook in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |