abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78922967
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:28 schreef crrrN het volgende:
Islam maakt geen schijn van kans tegen intelligentie en zal met de loop der tijd net zo geridiculiseerd worden als het jodendom, christendom en alle andere geloven.
Dat denk ik ook. Maar slechts als we ons seculier-liberaal opstellen en niet bang zijn voor de islam, zoals de Linkse Kerk en de Rechtse Plaggenhut zijn. De eersten gaan uit angst over tot knuffelen, de laatsten uit angst tot rotschoppen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78923011
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Waarom zeg je het dan? Als je direct toegeeft dat het een slachtofferrol is?
[..]

Okee. Evengoed bedankt voor je bijdrage.

Om maar even aan te geven dat men altijd zo schermt met "diskriminazzziee!!" terwijl het, als het men uitkomt, heel handig gebruikt wordt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 09-03-2010 13:47:14 ]
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:07:18 #103
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78923238
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:59 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Om maar even aan te geven dat men altijd zo schermt met "diskriminazzziee!!" terwijl het, als het men uitkomt, heel handig gebruikt wordt.

Maar goed, dat komt er bij jou toch niet in, met oogkleppen en al. Geeft ook niet.
Ik weet precies waar je het over hebt anders.

Alleen ik hou me niet bezig met jouw verhaal totdat ik geen andere keus heb. Tot die tijd hou ik het graag bij de in dit land geldende wetten en de door dit land ondertekende verdragen en de onmogelijke verhouding tussen deze zaken en de immer stoere praatjes van meneer Wilders.

Dus mocht je daar inhoudelijk nog iets op te zeggen hebben, graag.

Wellicht kan Geert op de PVV site wat nieuwe oneliners neerknallen zodat zijn adepten niet iedere keer in herhaling hoeven vallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 09-03-2010 13:47:46 ]
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:11:29 #104
3542 Gia
User under construction
pi_78923342
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Op meerdere. Ik zou je aanraden de volledige tekst er even bij te pakken:
[..]

http://www.echr.coe.int/N(...)N%C3%A9erlandais.pdf

Zie hier de gehele tekst

Waar staat dat scholen voor bijzonder onderwijs niet verboden mogen worden?
Je mag niet verbieden een geloof te onderwijzen, maar dat kan toch ook prima in de gebedsruimte of thuis.

Waar staat dat criminelen met een andere nationaliteit niet mogen worden uitgezet?
En waar staat dat je criminelen met een dubbele nationaliteit er niet één mag ontnemen?

Sorry, maar ik zie dat er niet in staan!

Als de wetten in een land bepaalde straffen voorschrijven en een rechter legt zo'n straf, bijvoorbeeld uitzetting, ook daarwerkelijk op, dan is dit niet in strijd met de rechten voor de mens. Immers de wetten van dat land worden gehandhaafd.
pi_78923350
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar slechts als we ons seculier-liberaal opstellen en niet bang zijn voor de islam, zoals de Linkse Kerk en de Rechtse Plaggenhut zijn. De eersten gaan uit angst over tot knuffelen, de laatsten uit angst tot rotschoppen.
Klopt, je hoeft niet bang voor Islam te zijn. Ik heb een tijd terug in de kroeg met een Marokkaan staan babbelen over van alles en Islam. Die gasten moeten een handje geholpen worden in de ogen te openen, over time komt dat denk ik ook.
pi_78923448
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Sterker nog, dat MOET. Want anders worden ze boos en gaan ze rellen. En dat kunnen we niet gebruiken, natuurlijk.
En dit baseer je waarop????
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:45:56 #107
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78924395
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar staat dat scholen voor bijzonder onderwijs niet verboden mogen worden?
Je mag niet verbieden een geloof te onderwijzen, maar dat kan toch ook prima in de gebedsruimte of thuis.
Waar zegt Wilders dat hij bijzonder onderwijs wil verbieden? Hij wil ISLAMITISCHE SCHOLEN verbieden.
quote:
Waar staat dat criminelen met een andere nationaliteit niet mogen worden uitgezet?
En waar staat dat je criminelen met een dubbele nationaliteit er niet één mag ontnemen?
Lang verhaal, maar dat komt er op neer dat de éne nationaliteit de andere niet is (je hebt effectieve en niet-effectieve nationaliteit) en derhalve ook niet zondermeer inwisselbaar is tegen de andere, en het simpele feit dat het nog steeds discriminatie is jegens onderdanen
quote:
Sorry, maar ik zie dat er niet in staan!
Dat is inderdaad geregeld in een verscheidenheid aan VN en EU verdragen en het Nottebohm arrest uit midden jaren 50 van de vorige eeuw zie ik nu. Het kan soms wat verwarrend worden allemaal

Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat NL wereldnieuws zou worden en dat er een paar zeer interessante rechtszaken van zouden komen.

Afgaande op het verbod op discriminatie lijkt het me met de beste wil van de wereld niet mogelijk daarin een voor Nederland 'gunstige' uitspraak in te verwachten.
quote:
Als de wetten in een land bepaalde straffen voorschrijven en een rechter legt zo'n straf, bijvoorbeeld uitzetting, ook daarwerkelijk op, dan is dit niet in strijd met de rechten voor de mens. Immers de wetten van dat land worden gehandhaafd.
Dat heb je bijna goed begrepen, want er worden nog iets meer eisen gesteld dan dat alleen

Maar ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat zodra het Nederlanderschap wordt afgepakt van een hier geboren man het gewoon een internationale zaak wordt.
Intelligent, but fucked up.
pi_78924473
quote:
Mijn god, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:54:20 #109
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78924692
Het blijft een mafkees, maar buiten dat heb ik ook bezwaar tegen scholen waar godsdienst de boventoon voert, tegen mensen die onderscheid maken tussen mensen (zowel op seksueel als op cultureel gebied) en tegen mensen die wel de lusten, maar niet de lasten van Nederland nemen (als je wilt overleven moet jij je aanpassen aan je omgeving, niet je omgeving aan jou).

Ik heb zelf 8 jaar op een school met de bijbel gezeten. Zonde voor je ontwikkeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 09-03-2010 12:08:03 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:59:37 #110
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78924886
Misschien draait Wilders helemaal niet door maar is hij gewoon zichzelf.

Wat me wel opvalt is dat de tegenstanders van Wilders steeds meer door draaien!
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_78925379
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Misschien draait Wilders helemaal niet door maar is hij gewoon zichzelf.

Wat me wel opvalt is dat de tegenstanders van Wilders steeds meer door draaien!
Als je de standpunten van Wilders sinds z'n vertrek bij de VVD een beetje had gevolgd, dan zou je zien dat hij behoorlijk geradicaliseerd is.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:19:13 #112
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78925494
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je de standpunten van Wilders sinds z'n vertrek bij de VVD een beetje had gevolgd, dan zou je zien dat hij behoorlijk geradicaliseerd is.
Jammer voor jou, heb ik gevolgd hij is nu inderdaad niet meer onder het juk van de VVD, maar heeft zijn eigen partij waardoor hij meer zichzelf kan zijn en zich niet meer aan de VVD hoeft aan te passen!
pi_78925743
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Jammer voor jou, heb ik gevolgd hij is nu inderdaad niet meer onder het juk van de VVD, maar heeft zijn eigen partij waardoor hij meer zichzelf kan zijn en zich niet meer aan de VVD hoeft aan te passen!
Wat begreep je precies niet aan 'SINDS zijn vertrek bij de VVD'? De oorspronkelijke punten waarmee hij voor zichzelf begon lijken in de verste verte niet meer op die van de linksconservatieve partij met moslimobsessie die hij nu heeft. Het gezonde rechtse geluid om alle mensen met een psychische aandoening uit de WAO te trappen, WAO'ers te herkeuren en duur en hoogte van de uitkering te verlagen. Hij moest daar ook wel vanaf, want dat soort klaplopers zijn natuurlijk ook een deel van z'n achterban zoals je op Fok! al wel kunt zien.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:30:21 #114
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78925826
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat begreep je precies niet aan 'SINDS zijn vertrek bij de VVD'? De oorspronkelijke punten waarmee hij voor zichzelf begon lijken in de verste verte niet meer op die van de linksconservatieve partij met moslimobsessie die hij nu heeft.
Hij is gewoon slim en had een aanloopje nodig.
pi_78926096
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Hij is gewoon slim en had een aanloopje nodig.
Wat heeft hij zoal bereikt afgezien van het feit dat hij door opportunisme de 'Fortuyn / Verdonk / Wilders' doelgroep effectief weet te lokken?
pi_78926335
quote:
Besef je wat je werkelijk schrijft? Dit is natuurlijk je reinste onzin. Dan zou een soeverein land ook genocide toe kunnen staan. Als de wet wordt gewijzigd zodat massamoord mogelijk wordt, dan is het volgens jou immers niet in strijd met de universele rechten van de mens.

Snap niet eens waarom ik hierop reageer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:46:50 #117
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78926387
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat heeft hij zoal bereikt afgezien van het feit dat hij door opportunisme de 'Fortuyn / Verdonk / Wilders' doelgroep effectief weet te lokken?
Nog niks en waarschijnlijk gaat ie ook niks bereiken, in iedergeval niet zolang hij niet op 76 zetels komt en dat zie ik niet snel gebeuren in links Nederland!
pi_78926659
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef wallofdolls het volgende:

Ik heb zelf 8 jaar op een school met de bijbel gezeten. Zonde voor je ontwikkeling.
Hier zou ik dus wel even willen op reageren. Ik was de enige van de twee die gewoon naar de mavo gingen. De rest is allemaal op hoger tot heel hoog VWO+ niveau geëindigd. Zijn allemaal doorgestroomd naar goed betaalde banen.

Neem aan dat je EQ bedoelt i.p.v IQ? Daar kan ik dan wel weer over meepraten. Sociaal zijn het dus vaak meer VVD-ers. Ikke, ikke etc. Aan de andere kant lopen daar ook weer veel mensen rond die wel juist begaan zijn met de armere tak in de wereld en daar niet alleen geld aan storten, maar ook energie. Mmm...ja, dus net als in de gewone wereld.

Ontopic verder.

De voorstellen qua verschil maken op achtergrond van de PVV zijn trouwens niet zo verschillend met die van GL en PVDA (zit er alleen een ander kleurtje aan vast)..

En dit is dan ook de reden waarom ik niet op één van die drie partijen zal stemmen.

SP is volgens mij de enige die weigert op achtergrond voorstellen te doen Helaas zijn sommige van de punten weer niet mijn punten van de SP.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:58:48 #119
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78926750
De opvolger van Wouter Bos:

Wat is er doordraaien aan het doorbreken van het laffe linkse taboe ?

[ Bericht 29% gewijzigd door paddy op 09-03-2010 13:03:37 (niet zomaar afbeeldingen gebruiken ) ]
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78926915
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef Buzios het volgende:
De opvolger van Wouter Bos:

Wat is er doordraaien aan het doorbreken van het laffe linkse taboe ?
Jij bent echt een grapjas.

[ Bericht 14% gewijzigd door paddy op 09-03-2010 13:04:48 (link weggehaald) ]
pi_78926956
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent echt een grapjas.
Pontificaal een kopvodje naast Wouter Bos op het congres. Geen idee wie ze is of wat ze kan. Maar een hoofddoekje, dus links wordt geil.

Linkse racisten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78927022
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Pontificaal een kopvodje naast Wouter Bos op het congres. Geen idee wie ze is of wat ze kan. Maar een hoofddoekje, dus links wordt geil.

Linkse racisten.
Wat lul je nou man, was gewoon een link naar een of ander baardfiguur.
pi_78927080
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat lul je nou man, was gewoon een link naar een of ander baardfiguur.
Dat weet ik ook wel. Maar als er pontificaal naast Wouter Bos op het congres geen "jonge belofte", maar een "willekeurig kopvodje" zit, dan is het idee van Buzios zo gek nog niet.

Eerder ja dan nee. Helmond als voorbeeld voor Nederland!

dinsdag 9 maart 2010 @ 13:15:27 #124
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78927369
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Buzios het volgende:
Ze vergelijken Wilders met Hitler, nou dan kun je Bos ook met Bin Laden vergelijken toch ?
Jongen, je kunt zelfs appels met peren vergelijken, maar wat heb je er in Darwinsnaam aan?

Mooi zwart-wit topic dit trouwens!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78927370
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Nog niks en waarschijnlijk gaat ie ook niks bereiken, in iedergeval niet zolang hij niet op 76 zetels komt en dat zie ik niet snel gebeuren in links Nederland!
Volgens mij heeft dat meer te maken met het feit dat het meerendeel van de Nederlanders een functionerende neocortex heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')