Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Fijn dromen lieverdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:20 schreef friemelaar het volgende:
'k houd het voor gezien voor vandaag.
Truste Indah![]()
Truste ST![]()
![]()
*proestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ehmm... ik kan morgen niet. Moet ehh... m'n goudvis uitlaten!Ja dat was het, m'n goudvis
![]()
whehehehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, niet zo'n meesteres!
(en sowieso, de zweepjes komen pas de twedee date
)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 101 goldfinger1963
02. 083 Dr_Flash
03. 081 Marijkezwolle
04. 058 Pheno
05. 053 friemelaar
06. 046 Ladylike
07. 033 Giertje
08. 029 Knuffelzacht
09. 023 MaleDuck
10. 021 Aarti
11. 019 MPG
12. 014 GooseFM
13. 011 suikertaartje
14. 010 OA
15. 010 indahnesia.com
16. 008 Helmpje
17. 005 Bengeltje
18. 005 DaMart
19. 004 Klonk
20. 004 Frutsel
quote:Top 100 van vrijdag 5 maart 2010
041. 136 Pheno
045. 123 Marijkezwolle
048. 120 suikertaartje
049. 117 goldfinger1963
055. 112 Knuffelzacht
060. 105 Klonk
061. 104 Ladylike
062. 103 Dr_Flash
094. 082 Frutsel
dat zegt en homo als ie een scheet laatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Love is in the air.
ben jij ook al naar bed ST ?quote:
nou welquote:
normaal welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver he...
http://www.nu.nl/binnenla(...)-onveilige-seks.html
Ik had verwacht dat ze toch meer verstand zouden hebben.
je kent die grap van de verkrachter, de phychopaat en de homo toch wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zegt en homo als ie een scheet laat
en wat heb je allemaal gehaald ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor, moest alleen wat plantjes halen.
YWquote:
nog nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kent die grap van de verkrachter, de phychopaat en de homo toch wel?
kennelijk denkt men ook in het Westen nog altijd dat als je er meer voor betaald, je dan wel geen ziektes kunt oplopen. Wat dat betreft is het onderwijs daar net zo tekort geschoten als in dit derdewereldland.quote:
groene plantjes met gele bloemkes, groene plantjes met witte bloemkes, wat rozenstruikjes, wat irissen en twee boompjes met roodachtige jonge blaadjes die verkleuren naar groen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal gehaald ?
[..]
YW
dus je hebt een Symphoricarpus albus levigatus gehaald en een paar japanse kersenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
groene plantjes met gele bloemkes, groene plantjes met witte bloemkes, wat rozenstruikjes, wat irissen en twee boompjes met roodachtige jonge blaadjes die verkleuren naar groen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kennelijk denkt men ook in het Westen nog altijd dat als je er meer voor betaald, je dan wel geen ziektes kunt oplopen. Wat dat betreft is het onderwijs daar net zo tekort geschoten als in dit derdewereldland.
weetikut...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je hebt een Symphoricarpus albus levigatus gehaald en een paar japanse kersen
ik welquote:
bij jouw ookquote:
daarna wel water gevenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Dadelijk de plantjes dus maar eens in de grond zetten. Als het droog is dan.
die verkopen ze zeker niet daarquote:
ga ik nou dus ook echt doenquote:
Okee, vast niet zo vroeg als jij!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ietsje later dan normaal 5:15. Ik zal het nodig hebben gehad
Lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:51 schreef Pheno het volgende:
Verstandig, ik heb al een snee ciabatta opStraks toch sporten, dus liever ook wat eerder eten, anders klotst het zo m'n slokdarm weer uit
Maar lekker toch!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, de benen vragen weer om een opdonder
gelukkig is het niet zo erg meer als jaren gelden, toen deed ik dat zes keer per week. En alleen omdat er op zondag niets gedaan werdIk woonde toen ook 5 minuten lopen van de sportschool, dat scheelt
is die 2e van heel fok die dag???quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou even de cijfers van gisteren![]()
[..]
[..]
Eend!quote:
Goedemorgen OAquote:
Ik denk het welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is die 2e van heel fok die dag???
ennuh mogguh!
goeiemorgenquote:
hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regent harder als vanochtend. De plantjes komen morgen wel.
gisteravond was het wel zo slecht weer hier niet normaal meerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die hadden we hier tussen de regen door enkele uurtjes. En natuurlijk morgen weer.
moet je hier komenquote:
is het bij jou buiten in het zonnetje dan 23graden??quote:
dat dan weer helaas nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is het bij jou buiten in het zonnetje dan 23graden??
succes ermee ik ga douchen omkleden en dan naar mijn oudersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
bah vandaag weer meer rugpijn en moet heel veel doen.... heel mijn huis
ghave funquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
succes ermee ik ga douchen omkleden en dan naar mijn ouders
uhuh eerste topics waren wel grappig maar nu is de lol er wel vanafquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
die shirley achtige topics worden nu wel saai
Ja, en ik MOET koffie.. ik ben zo MOE vandaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
de koffie loopt hier vandaag maar langzaam door
doe een middagdutjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik MOET koffie.. ik ben zo MOE vandaagStomme biologische klok
als er iets verneukeratiefs is voor je bio klok is dat het welquote:
mwah smiddags effe een uurtje slapen is wel lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als er iets verneukeratiefs is voor je bio klok is dat het wel
Ja, maar dat kan ik dan weer niet, kortom dan verschuift alles weerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah smiddags effe een uurtje slapen is wel lekker
en savonds kan ik dan ook wel gewoon slapen
ik niet, heeeel soms doe ik het maar meestal liever nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah smiddags effe een uurtje slapen is wel lekker
en savonds kan ik dan ook wel gewoon slapen
* Giertje geeft marijkezwolle red bullquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik dan weer niet, kortom dan verschuift alles weerDus, dat wordt wakker blijven
mwah zo op zijn tijd uurtje slapen smiddags heerlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik niet, heeeel soms doe ik het maar meestal liever niet
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is die 2e van heel fok die dag???
ennuh mogguh!
ook goeiemiddagquote:
giertjequote:
waar vind je die eigenlijkquote:
en was je op tijd wakker voor je modem?quote:
Dagcijfers #198quote:
Spuit11!quote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
en was je op tijd wakker voor je modem?
nee dusquote:
je gaat door voor de koelkastquote:
met ingebouwde biertapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat door voor de koelkast
neucken?quote:
dat is de hoofdprijsquote:
niet eens een autoquote:
Vandaag niet, heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
neucken?
had jij vandaag niet een frikedellendate met fles?
Oeh, een Fles in zijn natuurlijke habitat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag niet, heb hoofdpijn![]()
Joah! Hij smste net dat ie rond 3 uur op het station isDus ik zie em daar
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, een Fles in zijn natuurlijke habitat.
de dweil en het water heb ik al voor je klaar gezetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat wat nuttigs doen!
ik weet wel iets tegenhoofdpijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag niet, heb hoofdpijn![]()
Joah! Hij smste net dat ie rond 3 uur op het station isDus ik zie em daar
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, een Fles in zijn natuurlijke habitat.
Hahahahaha, ja ik ook, maar ben niet in de stemmingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet wel iets tegenhoofdpijn![]()
hoeveeel frikedelle wil je gaan eten
dat eet jij toch een kroketquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja ik ook, maar ben niet in de stemming![]()
Hihihihi, ik houd niet eens van frikedelle!Ik ben meer van de kroketten..
Gewoon Fles gaan uitdagen door die frikandellen zwoel te etenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kroket tussen een wit bolletjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles zijn kroket tussen Marijkes witte bollen? Perverseling!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
kroket tussen een wit bolletjejummie
ik las iets andersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
kroket tussen een wit bolletjejummie
GMTAquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles zijn kroket tussen Marijkes witte bollen? Perverseling!
of heel zedigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon Fles gaan uitdagen door die frikandellen zwoel te eten
nee, je reageert pas als het over seks gaat, de rest lurk je gewoonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:56 schreef GooseFM het volgende:
Raar toeval: elke keer als ik hier kijk gaat het op de een of andere manier over seks of aanverwanten
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles zijn kroket tussen Marijkes witte bollen? Perverseling!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:56 schreef GooseFM het volgende:
Raar toeval: elke keer als ik hier kijk gaat het op de een of andere manier over seks of aanverwanten
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, je reageert pas als het over seks gaat, de rest lurk je gewoon
wat heb je nou weer aangeredenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks een nieuwe vooruit in mijn auto laten zetten
Je rijdt nu nog alleen maar achteruit?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks een nieuwe vooruit in mijn auto laten zetten
ik niksquote:
dat is zuurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks![]()
kwam een vrachtwagen langs rijden en toen sprong er een kei op mijn voorruit en pats een scheur erin van een cm of 20
whehehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je rijdt nu nog alleen maar achteruit?
150 euriquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zuur
hoeveel gaat je dit geintje kosten
damn rij je ook alfa toevalligquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, je reageert pas als het over seks gaat, de rest lurk je gewoon
quote:
wat voor een?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hij rijdt anders prima![]()
alleen het keien koppen moet tie afleren
over 2 weken komt er een andere auto![]()
een volvo T5quote:
en wat noem jij fatsoenlijk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een volvo T5
even tussen door tot ik een fatsoenlijke auto heb gevonden![]()
ik ben aan het kijken voor een opel vivaro met dubbele cabine of zoiets soortgelijksquote:
Een auto die me van A naar B brengt, op een voor mij comfortabele wijze. En het liefst zuinig, zodat de staatskas niet gespekt wordt door die achterlijk hoge accijnzen.quote:
en dat ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto die me van A naar B brengt, op een voor mij comfortabele wijze. En het liefst zuinig, zodat de staatskas niet gespekt wordt door die achterlijk hoge accijnzen.
Mijn laptop kan achter de stoel. Mijn duiktas past volgens mij nog wel in een Ka als het moet. Alleen ikzelf nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat ook![]()
plus veel laadruimte
ik heb veel laadruimte nodig voor de boodschappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn laptop kan achter de stoel. Mijn duiktas past volgens mij nog wel in een Ka als het moet. Alleen ikzelf niet
laters giertjequote:
friemelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
LIEV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Verzekeringswerk ?
Het scheurtje in mijn voorruit loopt van links naar rechts over de volle breedtequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks![]()
kwam een vrachtwagen langs rijden en toen sprong er een kei op mijn voorruit en pats een scheur erin van een cm of 20
ik ookquote:
daar heb ik een schoonmaakster voorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
net terug van boodschappen doen en zonnebanken, nu mijn huisecht ik haaaaat schoonaken/opruimen maar me huis is echt nog nooit zo ranzig geweest
Tsja, je hebt luxepaarden en werkpaardenquote:
Hoe dan ook, hij is een paardquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt luxepaarden en werkpaarden
inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt luxepaarden en werkpaarden
Wel een plastic zakje, is dat ook goed?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel een plastic zakje, is dat ook goed?
[..]He, je mag een gegeven paard niet voor de bek slaan ja!
quote:
Hey LIEV,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi!![]()
![]()
Hoe is het met het lek en alles?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
pffff nog laaaang niet klaar.... maaaar mijn slaapkamer weer bijna van schoon, dat heb ik echt te lang verzuimd omdat goed op te ruimen en schoon te maken. vnaaf weer in schoonbedje en ik haat dat dus de eerste nacht, te veel wasmiddel geurtjes.... moet naar mij ruiken of een andere lekkere chick
???quote:
Ik vind het wel fijn altijdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn veel mensen hoor die dat niet fijn vinden slapen de eerste nacht
hoe laat ben je hier?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn altijdMaar zal ik dan maar komen logeren, ruikt ie sneller niet meer naar wasmiddel
Nu?quote:
is goed, hoef alleen nog te dweilen en dan is het klaar (ohja en was opruimen wat op me schone bed ligt lol)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu?Dan ga ik meteen liggen slapen
![]()
cyberconcert? en wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Giertje het volgende:
vanavond lekker naar cyberconcertje in utrecht
cybergothicsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
cyberconcert? en wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat geeft soppen echt die dubbele betekenis!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl goeie sexmuziek opstaan (enigma) maar geen sex
dan maar dweilen
Heyquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft soppen echt die dubbele betekenis!
Succes
Die moest ik afzeggen door grote moequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey![]()
, hoe was je " frikedelluh meet" ??
![]()
Hai Lieffie!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moest ik afzeggen door grote moeBen je vanavond nog effies op msn? Dan vertel ik het daar wel
ja... echt hele grote moe... te prive voor hierquote:
niks meer gewendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Aarti het volgende:
alles goed?
Hier oke, gisteren na lange tijd weer flink gaan stappen, dus ik ben brak
aartiquote:
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja... echt hele grote moe... te prive voor hier
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moest ik afzeggen door grote moeBen je vanavond nog effies op msn? Dan vertel ik het daar wel
[..]
Hai Lieffie!
niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
haar ken ik vet tof meiske
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
boehoe... nu rugpijn van beetje opruimen en schoonakenen ben voorlopig nog niet klaar
nouquote:
de kledingstijl bedoel jequote:
uhu kan moeilijk over een persoon oordelen die ik alleen van een foto kenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
de kledingstijl bedoel je
mja dat is altijd wel apart
sfeer is altijd wel erg gemoedelijk
das waarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uhu kan moeilijk over een persoon oordelen die ik alleen van een foto ken
Te lief!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Frikedellemeet met Marijke @Zwolle was geslaagd![]()
[ afbeelding ]
'k wordt er bijna jaloers vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
je bent in elk geval weer "on route"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik eerst even op bed liggen![]()
396 kmen 2 nieuwe bordjes
Die twee die ik eigenlijk op 28-12 had willen gaan doen... maar dat liep even anders.
Sterktequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga wat eten en nog wat pitten gaat vanaaf weer druk zijn
laters
Kun je rest niet later doen ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben gesloopt en nog lang niet klaar in huis
mja heb nog best weinig tijd..... komende 9 dagen 8dagen werken eerste 4 dagen 5uur bed uit andere 4 5:30 dus smiddags weinig zin ook al werk ik aankomende week 6,5 uur en de week erop weer 8,5uur, de ene vrije dag tussendoor ben ik in thialf voor de world cup schaatsen dagen na het werken heb ik overdag een verjaardag en dag later 4 dagen naar berlijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kun je rest niet later doen ?
Dan heb je nu de tijd om uit te rusten
oh jawel.... date daarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt dus eigenlijk gewoon geen tijd om naar Berlijn te gaan![]()
ben iig blij dat als ik weer terug ben van date uit berlijn de dag erna vrij ben.... ken ik eindelijk ff liggen nietsenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef friemelaar het volgende:
bezig bijtje .......![]()
dan elke avond na 't werk even half uurtje ofzow...![]()
Kost weinig moeite en schiet toch lekker op
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
lig ze flesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik eerst even op bed liggen![]()
396 kmen 2 nieuwe bordjes
Die twee die ik eigenlijk op 28-12 had willen gaan doen... maar dat liep even anders.
MPGquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
2 nieuwe bordjesDie twee die ik eigenlijk op 28-12 had willen gaan doen... maar dat liep even anders.
de kleur pas er wel bijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Nu eerst een Bavaria
dat kan ookquote:
t is dat mn ouders een weekendje weg zijn jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je bent in elk geval weer "on route"
Overbezorgdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t is dat mn ouders een weekendje weg zijn ja![]()
Die vermoorden me als ze hier van horen
Dat mag natuurlijk wel, alleen....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nja ik woon nu bij ze in he![]()
En ze zorgen echt wel goed voor me hoorMaar soms heb ik ook nog een eigen willetje
Dat is omdat ik op fok stoom kom afblazen zodat we in het echt frientjuhs blijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef friemelaar het volgende:
Dat mag natuurlijk wel, alleen....
je doet steeds zo negatief over je ouders, net of je ontzettend ondankbaar bent.![]()
heel verstandig flesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik op fok stoom kom afblazen zodat we in het echt frientjuhs blijven![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef DaMart het volgende:
Ik zie dat we MPG mogen feliciteren met zijn 50.000e kop FOK!kie!.
Dus ik zou zeggen: neem een stroopwafel, ouwe koffieleut.
[ afbeelding ]
Feli MPG!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
50.000x posts van zijn leven kwijt... hoe veel zou dat zijn in tijd?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
over 25.000 doe je een jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
50.000x posts van zijn leven kwijt... hoe veel zou dat zijn in tijd?
marcquote:
Oi!quote:
dat heerst momenteel duurt 2 dagenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoofdpijn, kotsen, diarree.
Gaat weer lekker dus.
flesquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat weer lekker dus.
dat komt meestal omdat een ziektekiem je lichaam heeft betreden en je weerstand niet hoog genoeg was om hem te bestrijdenquote:
Ja, weet het. Blijft niet lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heerst momenteel duurt 2 dagen
[..]
fles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, kon ook zijn dat ie iets verkeerds gegeten had!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat komt meestal omdat een ziektekiem je lichaam heeft betreden en je weerstand niet hoog genoeg was om hem te bestrijden
Gansje!quote:
iets verkeerds eten is dus iets eten met een bacterie ergo ziektekiemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kon ook zijn dat ie iets verkeerds gegeten had!Dus vandaar
potversloeriequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat weer lekker dus.
Sterkte, je gaat het even nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
potversloerie
ik heb hetzelfde sinds een paar uur.
Ook als het over de datum is? Naja, dat is het enige waar ik ooit echt ziek van ben geweest, voedselvergiftigingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets verkeerds eten is dus iets eten met een bacterie ergo ziektekiem
beterschapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
potversloerie
ik heb hetzelfde sinds een paar uur.
in december voedselvergiftiging gehad....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook als het over de datum is? Naja, dat is het enige waar ik ooit echt ziek van ben geweest, voedselvergiftigingNooit weer hoop ik
[..]
beterschap
He, zolang ik mijn pillen maar slik ik ookquote:
Kuche kuchequote:
quote:
Nope, in your face mister!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-03-2010
![]()
01. 062 goldfinger1963
02. 039 friemelaar
03. 036 Knuffelzacht
04. 036 Giertje
05. 033 Marijkezwolle
06. 030 indahnesia.com
07. 013 suikertaartje
08. 012 Pheno
09. 011 marcb1974
10. 009 Dr_Flash
11. 007 Aarti
12. 006 GooseFM
13. 002 MPG
14. 002 OA
15. 001 DaMart
16. 001 vrolijke-frits
17. 001 Miljonair
18. 001 Nijns
19. 001 MaleDuck
20. 001 Qaox
[/sub]
quote:Top 100 van zaterdag 6 maart 2010
017. 171 Marijkezwolle
019. 165 Knuffelzacht
024. 141 suikertaartje
033. 118 goldfinger1963
092. 062 BrandX
indahquote:
er is niemand meer wakkerquote:
dat is het volgende topicquote:
Beide doe je jezelf aan. Gisteren ben ik lekker buiten geweest, het was prachtig weerquote:Op zondag 7 maart 2010 07:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
gister te veel gefokt
en waarom ben ik al wakker??
dat wakker worden had ik nou niet bepaald in de hand..... zit door dat 5 uur opstaan voor werk in vertieft vroeg ritmequote:Op zondag 7 maart 2010 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beide doe je jezelf aan. Gisteren ben ik lekker buiten geweest, het was prachtig weer
En 's avonds toch weer begonnen aan FFXIII (Engelse versie), ondanks dat ik de Japanse versie al uitgespeeld heb
ghehe arme ons!! mja nu is de klap minder hard als ik morgen om 5uur op moet....quote:
dat dus, heerlijk op tijd opstaan is niets mis mee.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
Gewenning. En met een zonnetje die langzaam opkomt is het wel prima
geen idee, want qua tijd gister nog niet eens zo gek veel er geweestquote:
Ik lig nog heerlijk in bed en ga zo lekker ontbijtje maken en in bed etenquote:Op zondag 7 maart 2010 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dus, heerlijk op tijd opstaan is niets mis mee.
vandaag is het topic ook erg doodsquote:Op zondag 7 maart 2010 10:26 schreef friemelaar het volgende:
't is treurig gesteld met de KSC![]()
Dat zelfs ik op de 2e plaats terecht kan komen in de spamlijst
En gelijk of dat je hebt!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer genoeg gedaan vandaag. Tijd voor een biertje.
Geen ninja's meer?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:28 schreef friemelaar het volgende:
nog een paar posts tenminste, dan worden de LAPO hunters weer wakker
ik doe daar iig niet aan mij, ik haat sequels openenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:28 schreef friemelaar het volgende:
nog een paar posts tenminste, dan worden de LAPO hunters weer wakker
Maar wel een van de 'grondleggers' die terug isquote:Op zondag 7 maart 2010 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaag is het topic ook erg doods
en dat is?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wel een van de 'grondleggers' die terug is
Het eerste deel is inderdaad altijd beterquote:Op zondag 7 maart 2010 10:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik doe daar iig niet aan mij, ik haat sequels openen
lolquote:Op zondag 7 maart 2010 10:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het eerste deel is inderdaad altijd beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |