'k wordt er bijna jaloers vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Frikedellemeet met Marijke @Zwolle was geslaagd![]()
[ afbeelding ]
je bent in elk geval weer "on route"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik eerst even op bed liggen![]()
396 kmen 2 nieuwe bordjes
Die twee die ik eigenlijk op 28-12 had willen gaan doen... maar dat liep even anders.
Sterktequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga wat eten en nog wat pitten gaat vanaaf weer druk zijn
laters
Kun je rest niet later doen ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben gesloopt en nog lang niet klaar in huis
mja heb nog best weinig tijd..... komende 9 dagen 8dagen werken eerste 4 dagen 5uur bed uit andere 4 5:30 dus smiddags weinig zin ook al werk ik aankomende week 6,5 uur en de week erop weer 8,5uur, de ene vrije dag tussendoor ben ik in thialf voor de world cup schaatsen dagen na het werken heb ik overdag een verjaardag en dag later 4 dagen naar berlijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kun je rest niet later doen ?
Dan heb je nu de tijd om uit te rusten
oh jawel.... date daarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt dus eigenlijk gewoon geen tijd om naar Berlijn te gaan![]()
ben iig blij dat als ik weer terug ben van date uit berlijn de dag erna vrij ben.... ken ik eindelijk ff liggen nietsenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef friemelaar het volgende:
bezig bijtje .......![]()
dan elke avond na 't werk even half uurtje ofzow...![]()
Kost weinig moeite en schiet toch lekker op
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Frikedellemeet met Marijke @Zwolle was geslaagd![]()
[ afbeelding ]
lig ze flesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik eerst even op bed liggen![]()
396 kmen 2 nieuwe bordjes
Die twee die ik eigenlijk op 28-12 had willen gaan doen... maar dat liep even anders.
MPGquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
2 nieuwe bordjesDie twee die ik eigenlijk op 28-12 had willen gaan doen... maar dat liep even anders.
de kleur pas er wel bijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Nu eerst een Bavaria
dat kan ookquote:
t is dat mn ouders een weekendje weg zijn jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je bent in elk geval weer "on route"
Overbezorgdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t is dat mn ouders een weekendje weg zijn ja![]()
Die vermoorden me als ze hier van horen
Dat mag natuurlijk wel, alleen....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nja ik woon nu bij ze in he![]()
En ze zorgen echt wel goed voor me hoorMaar soms heb ik ook nog een eigen willetje
Dat is omdat ik op fok stoom kom afblazen zodat we in het echt frientjuhs blijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef friemelaar het volgende:
Dat mag natuurlijk wel, alleen....
je doet steeds zo negatief over je ouders, net of je ontzettend ondankbaar bent.![]()
heel verstandig flesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik op fok stoom kom afblazen zodat we in het echt frientjuhs blijven![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:30 schreef DaMart het volgende:
Ik zie dat we MPG mogen feliciteren met zijn 50.000e kop FOK!kie!.
Dus ik zou zeggen: neem een stroopwafel, ouwe koffieleut.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |