daar heb ik een schoonmaakster voorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
net terug van boodschappen doen en zonnebanken, nu mijn huisecht ik haaaaat schoonaken/opruimen maar me huis is echt nog nooit zo ranzig geweest
Tsja, je hebt luxepaarden en werkpaardenquote:
Hoe dan ook, hij is een paardquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt luxepaarden en werkpaarden
inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt luxepaarden en werkpaarden
Wel een plastic zakje, is dat ook goed?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel een plastic zakje, is dat ook goed?
[..]He, je mag een gegeven paard niet voor de bek slaan ja!
quote:
Hey LIEV,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi!![]()
![]()
Hoe is het met het lek en alles?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
pffff nog laaaang niet klaar.... maaaar mijn slaapkamer weer bijna van schoon, dat heb ik echt te lang verzuimd omdat goed op te ruimen en schoon te maken. vnaaf weer in schoonbedje en ik haat dat dus de eerste nacht, te veel wasmiddel geurtjes.... moet naar mij ruiken of een andere lekkere chick
???quote:
Ik vind het wel fijn altijdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
zijn veel mensen hoor die dat niet fijn vinden slapen de eerste nacht
hoe laat ben je hier?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn altijdMaar zal ik dan maar komen logeren, ruikt ie sneller niet meer naar wasmiddel
Nu?quote:
is goed, hoef alleen nog te dweilen en dan is het klaar (ohja en was opruimen wat op me schone bed ligt lol)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu?Dan ga ik meteen liggen slapen
![]()
cyberconcert? en wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Giertje het volgende:
vanavond lekker naar cyberconcertje in utrecht
cybergothicsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
cyberconcert? en wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat geeft soppen echt die dubbele betekenis!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl goeie sexmuziek opstaan (enigma) maar geen sex
dan maar dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |