goeiemorgenquote:
hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regent harder als vanochtend. De plantjes komen morgen wel.
gisteravond was het wel zo slecht weer hier niet normaal meerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die hadden we hier tussen de regen door enkele uurtjes. En natuurlijk morgen weer.
moet je hier komenquote:
is het bij jou buiten in het zonnetje dan 23graden??quote:
dat dan weer helaas nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is het bij jou buiten in het zonnetje dan 23graden??
succes ermee ik ga douchen omkleden en dan naar mijn oudersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
bah vandaag weer meer rugpijn en moet heel veel doen.... heel mijn huis
ghave funquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
succes ermee ik ga douchen omkleden en dan naar mijn ouders
uhuh eerste topics waren wel grappig maar nu is de lol er wel vanafquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
die shirley achtige topics worden nu wel saai
Ja, en ik MOET koffie.. ik ben zo MOE vandaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
de koffie loopt hier vandaag maar langzaam door
doe een middagdutjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik MOET koffie.. ik ben zo MOE vandaagStomme biologische klok
als er iets verneukeratiefs is voor je bio klok is dat het welquote:
mwah smiddags effe een uurtje slapen is wel lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als er iets verneukeratiefs is voor je bio klok is dat het wel
Ja, maar dat kan ik dan weer niet, kortom dan verschuift alles weerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah smiddags effe een uurtje slapen is wel lekker
en savonds kan ik dan ook wel gewoon slapen
ik niet, heeeel soms doe ik het maar meestal liever nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah smiddags effe een uurtje slapen is wel lekker
en savonds kan ik dan ook wel gewoon slapen
* Giertje geeft marijkezwolle red bullquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik dan weer niet, kortom dan verschuift alles weerDus, dat wordt wakker blijven
mwah zo op zijn tijd uurtje slapen smiddags heerlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik niet, heeeel soms doe ik het maar meestal liever niet
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is die 2e van heel fok die dag???
ennuh mogguh!
ook goeiemiddagquote:
giertjequote:
waar vind je die eigenlijkquote:
en was je op tijd wakker voor je modem?quote:
Dagcijfers #198quote:
Spuit11!quote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
en was je op tijd wakker voor je modem?
nee dusquote:
je gaat door voor de koelkastquote:
met ingebouwde biertapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat door voor de koelkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |