Je rijdt nu nog alleen maar achteruit?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks een nieuwe vooruit in mijn auto laten zetten
ik niksquote:
dat is zuurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks![]()
kwam een vrachtwagen langs rijden en toen sprong er een kei op mijn voorruit en pats een scheur erin van een cm of 20
whehehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je rijdt nu nog alleen maar achteruit?
150 euriquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zuur
hoeveel gaat je dit geintje kosten
damn rij je ook alfa toevalligquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, je reageert pas als het over seks gaat, de rest lurk je gewoon
Ah, flintstone mobilequote:
quote:
wat voor een?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hij rijdt anders prima![]()
alleen het keien koppen moet tie afleren
over 2 weken komt er een andere auto![]()
een volvo T5quote:
en wat noem jij fatsoenlijk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een volvo T5
even tussen door tot ik een fatsoenlijke auto heb gevonden![]()
ik ben aan het kijken voor een opel vivaro met dubbele cabine of zoiets soortgelijksquote:
Een auto die me van A naar B brengt, op een voor mij comfortabele wijze. En het liefst zuinig, zodat de staatskas niet gespekt wordt door die achterlijk hoge accijnzen.quote:
en dat ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto die me van A naar B brengt, op een voor mij comfortabele wijze. En het liefst zuinig, zodat de staatskas niet gespekt wordt door die achterlijk hoge accijnzen.
Mijn laptop kan achter de stoel. Mijn duiktas past volgens mij nog wel in een Ka als het moet. Alleen ikzelf nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat ook![]()
plus veel laadruimte
ik heb veel laadruimte nodig voor de boodschappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn laptop kan achter de stoel. Mijn duiktas past volgens mij nog wel in een Ka als het moet. Alleen ikzelf niet
laters giertjequote:
friemelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
LIEV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Verzekeringswerk ?
Het scheurtje in mijn voorruit loopt van links naar rechts over de volle breedtequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks![]()
kwam een vrachtwagen langs rijden en toen sprong er een kei op mijn voorruit en pats een scheur erin van een cm of 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |