Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
de wat? Komt ie strooizout brengen?quote:
Het was er toch 14 graden?quote:
zie hetquote:
stookoliequote:
het is zelfs warmer geweestquote:
quote:
dat is met opzetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
die spatie voor die uitroeptekens is ook waanzin natuurlijk
Mja, ook jammer.quote:
marcquote:
zwetskutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zocht op "1732]" en vond geen topic.
Swetsenegger ken ik wel, maar een kut die zwetst lijkt me al lang niet meer schoongemaakt.quote:
idd... we hebben toch een topic... dus kunnen we het hier gewoon gezellig maken!quote:
die ik ken dan weer nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Swetsenegger ken ik wel, maar een kut die zwetst lijkt me al lang niet meer schoongemaakt.
friemelquote:
sneeuwt het bij jullie ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
nou, straks maar weer de verplichte sneeuwpop bouwen zeker
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
[..]
sneeuwt het bij jullie ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef friemelaar het volgende:
dat wil zeggen als je goed kijkt zie je zo nu en dan iets wits dwarrelen ....
[ afbeelding ]
gelukkig niets noemenswaardigs dus ...
marijkequote:
Hai lieffie!quote:
Lekkerquote:
Hai GF!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Lol, heb ik weer wat te doen. Er staat vijf dagen voor. Ik weet niet wie dit gepland heeft, maar ik ben nu klaar
Nou ja, ik kan in ieder geval weer uurtjes schrijven. En even een mailtje naar de planner dat ie dat goed verkocht heeft
Zet maar neer, doe ik die na de koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!![]()
![]()
Ik voeg je strakjes toe hoor![]()
[..]
Lekker
Dat smaakt toch niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zet maar neer, doe ik die na de koffie![]()
![]()
Koffiequote:
Bakkes! /madquote:
Nou, je komt maar, ik wil er vanafquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat voor werk heb je eigenlijk? Ik wil ook wel zo'n baan
![]()
Jawel hoorquote:
Ja, ik heb soms ideeën johquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Morge Kuukske![]()
Thee, sop je daar soms je achterste in ?
Ja, maar dan moet ik vast veel rijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, je komt maar, ik wil er vanafHet is niet zo druk, dus soms verveel ik me stierlijk
Als het wat drukker zou zijn zou het de noodzaak om weg te willen al een stuk minder zijn.
Als je eens nergens heen hoeft, dan kan dat. Ik had het vandaag wel gekunnen, een bespreking ging niet door. Nou ja, soms je gezicht laten zien is wel handig. En het is hier noet ongezellig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moest echt even 2 keer lezen voordat ik de link legde!
![]()
[..]
Ja, maar dan moet ik vast veel rijdenMag ik dan ook thuiswerken?
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moest echt even 2 keer lezen voordat ik de link legde!
![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb soms ideeën joh![]()
Goedemorgen trouwensLekker geslapen?
OA zit te patsen dat ie om 12 uur weekend heeftquote:
LL meisjequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja, ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje kort. En jij?
Waar werk je en wat doe je precies?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je eens nergens heen hoeft, dan kan dat. Ik had het vandaag wel gekunnen, een bespreking ging niet door. Nou ja, soms je gezicht laten zien is wel handig. En het is hier noet ongezellig.
Minuten tot 12 uur. En dan begint mijn weekendquote:
LLquote:
Hoe komt dat? Te veel aan mij liggen denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar verder wel lekkerVanavond echt eens op tijd proberen te slapen
Hihihihi jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Te veel aan mij liggen denken![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik las herSteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Stemmen Maastricht worden herteldveer kinne ouch niks
Het is al erg genoeg dat ze herteld wordenquote:
Maastricht is niet eens de enige stad hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ze herteld worden
Dat zien de mensen graag hoor, jou lachendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb goed gedroomd
hoop alleen dat Brw Rotterdam vandaag niet komt, want dan kan ik 1 persoon niet aankijken zonder te lachen
Maastrichtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maastricht is niet eens de enige stad hoor
Tellen schijnt moeilijk te zijn
hihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zien de mensen graag hoor, jou lachend
oioiquote:
Ik zou wel willen tellen voor de landelijke verkiezingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maastricht is niet eens de enige stad hoor
Tellen schijnt moeilijk te zijn
Morgen Aarti!quote:
En hoi Helmpje!quote:
Niet te lang laten staan, anders is het koud.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef deepart het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Mijn eerste kopje voor vandaag staat klaar, ik ga er van genieten en laat het zolang mogelijk duren.
Groetjes,
Deepart
Hij is alweer bijna opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te lang laten staan, anders is het koud.
Morggequote:
Hoiquote:
Laat 'm niet koud worden hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef deepart het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Mijn eerste kopje voor vandaag staat klaar, ik ga er van genieten en laat het zolang mogelijk duren.
Groetjes,
Deepart
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi ja![]()
Awwww, gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Efficient.quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef deepart het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Groetjes,
Deepart
Heb je veel college's vandaag? Of valt het mee?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Aarti het volgende:
Ik moet straks naar college en ik heb geeeeeeeeeeen zin
Het is 1 vak, van 13 tot 17.30quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je veel college's vandaag? Of valt het mee?
Oeh, dat zijn de fijnere colleges.. NOT! Die had ik ook wel eens...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is 1 vak, van 13 tot 17.30dus dat is echt uitzitten...en er is aanwezigheidsverplichting
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Helmpje het volgende:
me koffie is op betekend dat , dat ik nu weer weg moet hier
top dan word me werkdag tenminste nog eens zinvolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorOok zonder koffie of thee is het hier gezellig!
Dus blijf zolang je wilt
vreselijk inderdaad, ik zit er ernstig over te denken om te spijbelen, maar ik moet mn vrijstellingen bewaren voor al sik op vakantie gaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de fijnere colleges.. NOT! Die had ik ook wel eens...Sommige vakken was het prima te doen, maar bij andere viel ik half in slaap
Ach, je moet maar zo zien, maar 4 en een half uur en dan heeeeeerlijk weekend!En als je internet op je mobiel hebt fok! je gewoon af en toe nog wat!
![]()
Dat ligt eraan... Heb je tijdens Nederlands gespijbeld voor een kop koffie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Helmpje het volgende:
hee is de school nu alweer uit vrijdagmiddag toch pas? of zit ik in het verkeerde topic waar al die mafkezen reageren met zulke tekstenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je tijdens Nederlands gespijbeld voor een kop koffie?
Nee, dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe bakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Helmpje het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe bak.
waterkokertjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb het koud en lust geen koffie en de automaten thee is niet te zuipen
Warme Sjokiemelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb geen thee bij mequote:
Er werken ook mensenquote:
cup a soupquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben inhoudsloos.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef Helmpje het volgende:
en het is weer stil
Avonden, als het moet. Soms heb je gewoon zin om een avondje maar te gaan kijken waar je uitkomt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat kan een mens zich toch lang vermaken op youtube
jaaa goed idee!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er werken ook mensen
vooral van deze chat...
[..]
cup a soup
en wat voor filmpjes heb je gekeken??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat kan een mens zich toch lang vermaken op youtube
vooral dansfilmpjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaa goed idee!!!
[..]
en wat voor filmpjes heb je gekeken??
goed hequote:
Ik heb ontzettend veel gedroomd dat ik danstequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
vooral dansfilmpjes
tot nu toe is dit de aller aller aller mooiste
dan ben je die toch "vergeten"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet naar super de boer. voor koffieen bier. EN langs de friettent terug
![]()
Alles paste precies volgens mijn plannetje tot ik met die kutkoffie opgezadeld werd.
Dat heb ik met zingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ontzettend veel gedroomd dat ik danste
en ik super goed was
Het moet ook nog op een apart bonnetje om later tekunnen verrekenenquote:
Dan stuurt MaFles hem terugquote:
das de generatiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet ook nog op een apart bonnetje om later tekunnen verrekenenTenminste, anders krijg ik weer gezeik over dat bier wat op hetzelfde bonnetje staat
Ja ja, hoe oud zijn we nou helemaal hmm?
quote:
dankzij het fantastische idee van LLquote:
Een ongetrouwde werkende moeder met kind hoort helemaal niet uit te gaan, jij straatmadelief zonder verantwoordelijkheidsbesefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das de generatie
mijn vader wil ook nog bepalen waar ik uitga enzo
hallo, ben al de 30 gepasseerd hoor
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ongetrouwde werkende moeder met kind hoort helemaal niet uit te gaan, jij straatmadelief zonder verantwoordelijkheidsbesef
Ook nogeens! Jij lichtekooi! Schande voor de familie! Eerwraak zeg ik je!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik behoor ongetrouwd niet eens een kind te hebben
Ik heb alleen geen broer die dat kan doen en mijn vader is bang dat zijn nette pak vies wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook nogeens! Jij lichtekooi! Schande voor de familie! Eerwraak zeg ik je!
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik behoor ongetrouwd niet eens een kind te hebben
toen we na 11 jaar relatie zwanger werden dacht mn schoonma: hehe eindelijken mijn vader: Oh jee!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpens.
succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtig woord vind ik dat, lichtekooiNet zoals "starnakel"
En nu rennen () naar de super
hoezo kreeg?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, zn moeder is nu nog aan het herstellenquote:
Hihihi, ook niet onbelangrijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
vreselijk inderdaad, ik zit er ernstig over te denken om te spijbelen, maar ik moet mn vrijstellingen bewaren voor al sik op vakantie ga
Wat doe jij voor leuks vnadaag?
Het is meer dat "me koffie" alles behalve grammaticaal correct isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef Helmpje het volgende:
[..]
hee is de school nu alweer uit vrijdagmiddag toch pas? of zit ik in het verkeerde topic waar al die mafkezen reageren met zulke teksten
Hihihihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
Cappuccino hier
met een wafel (die heeft de poetsman voor me meegebracht)
met de instructie dat ik Frans niets mocht geven
volgens mij was het gesprek over de facturen van de poetsman niet positief verlopen
quote:
en betekent was met een t ....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ook niet onbelangrijk!Weet je al wanneer je gaat en waarheen je gaat?
Ik ben net naar de Dierenarts geweest voor controle van Sofie. Die is vorige week gesteriliseerd. Niet leuk, maar het autorijden erheen was wel leuk!En verder ga ik denk ik relaxen vandaag
[..]
Het is meer dat "me koffie" alles behalve grammaticaal correct isDaar doelt ie op
Ik wou dat ik kon relaxen, maar dat zit er niet inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ook niet onbelangrijk!Weet je al wanneer je gaat en waarheen je gaat?
Ik ben net naar de Dierenarts geweest voor controle van Sofie. Die is vorige week gesteriliseerd. Niet leuk, maar het autorijden erheen was wel leuk!En verder ga ik denk ik relaxen vandaag
En vergeet het 'betekend' niet he....quote:[..]
Het is meer dat "me koffie" alles behalve grammaticaal correct isDaar doelt ie op
Vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
ik ga in mei naar miami en in juli naar spanje
Miamiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
Mazzelpik.quote:
En loodgieter aan elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
De lood gieter is zojuist geweest ......
Minderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Die denkt dus dat het toch een lek is![]()
wel raar, alleen een lek als de kraan loopt, maja.......
Nou moet dus de douche uit de badkamer gebroken worden (kan wel een weekje duren ofzow![]()
Dus voorlopig alleen in het ligbad liggen of daar douchen![]()
MAAAR eerst moet de woningstichting toestemming geven voor die ingreep, en die hebben natuurlijk al weekend. Althans ze doen net alsof
Ah tof, doe ze de groeten daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
Dat heet Engelse Ziekte.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Ik zie dit zo vaak de laatste tijd, waar komt dat opeens vandaan, dat echt elk woord uit elkaar getrokken wordt met een spatie?
ik was vorig jaar ook naar amerika, en op de terugweg hadden we 4 uur vertraging..,hebben we als goedmaker een waardebon voor 500 euro gekregen voor de volgende vlucht..dus dan wordt miami ineens goed betaalbaarquote:
Ik denk dat er te veel wijzigingen zijn geweest. Net als met mierenneuker en vergelijkbare woordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Ik zie dit zo vaak de laatste tijd, waar komt dat opeens vandaan, dat echt elk woord uit elkaar getrokken wordt met een spatie?
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon relaxen, maar dat zit er niet in.
[..]
En vergeet het 'betekend' niet he....
spelfouten bij mij zijn vaak snelheids- en typfoutenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komt dat?Moet ik je masseren?
![]()
Ja, maar die had ik niet onthoudenIk deed even uit m'n hoofd de me
En ach, ik maak zelf ook wel eens spelfoutjes
Kun je niet nog een loodgieter laten kijken? Of de woningbouw? Want als het alleen lekt als de kraan openstaat dan zou ik toch wel iets meer willen wetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Die denkt dus dat het toch een lek is![]()
wel raar, alleen een lek als de kraan loopt, maja.......
Nou moet dus de douche uit de badkamer gebroken worden (kan wel een weekje duren ofzow![]()
Dus voorlopig alleen in het ligbad liggen of daar douchen![]()
MAAAR eerst moet de woningstichting toestemming geven voor die ingreep, en die hebben natuurlijk al weekend. Althans ze doen net alsof
Woei!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
Contradictio in terminisquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Ja, heel veel mensen weten niet dat je in de Nederlandse taal in principe alles mag samenvoegen.. In sommige gevallen snap ik dat nog wel, maar soms zie ik dingen voorbij komen op Fok! .... ik kan mensen dan soms niet eens meer serieus nemenquote:
Whehehehequote:
Engelse Ziektequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Drukdrukdrukdrukdruk. En dan ook nog OA zijn dienst erbij draaien vandaag....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komt dat?Moet ik je masseren?
![]()
quote:Ja, maar die had ik niet onthoudenIk deed even uit m'n hoofd de me
En ach, ik maak zelf ook wel eens spelfoutjes
Ik werk als accountant, en op vrijdag doe ik een postdoctorale opleiding voor registeraccountantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Tof hoor!
Wat studeer je eigenlijk?
D'r hebben nu dus2 loodgieters staan kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet nog een loodgieter laten kijken? Of de woningbouw? Want als het alleen lekt als de kraan openstaat dan zou ik toch wel iets meer willen weten![]()
Ik wordt met DTquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
D'r hebben nu dus2 loodgieters staan kijken![]()
1 Bouwvakker![]()
1 woningstichtingsm'neer![]()
Allemaal met de mond open van verbazing (dat heb ik nog nooit gezien)![]()
een koudwaterleiding (koud water leiding) die lekt, lekt volgens mij altijd en niet alleen als er water gebruikt wordt
maja , wie ben ik nou helemaal, ik wordt in elk geval op dat gebied niet gehinderd door enigerlei kennis van zaken
![]()
Och, ze zoeken het maar uit en lossen het maar op, zolang ze maar niets slopen en dan zo achterlaten
Je laat je patent weer even gelden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse Ziekte.
Uiterst besmettelijk, naar het schijnt.
[..]
Pas maar op dat SchoonOA je niet ziet FOK!ken dan!quote:Drukdrukdrukdrukdruk. En dan ook nog OA zijn dienst erbij draaien vandaag....
Ik wilde eigenlijk vragen of dat niet komt omdat er koffie op je toetsenbord gemorst wordt, maar aangezien jij dat er meteen af zou likken, lijkt me dat geen mogelijkheidquote:Ik maak ook vaak zat foutjes, maar dat komt omdat ik te snel wil typen.
Buuh!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse Ziekte.
Uiterst besmettelijk, naar het schijnt.
[..]
Drukdrukdrukdrukdruk. En dan ook nog OA zijn dienst erbij draaien vandaag....
Had ik maar tijd voor een massage![]()
![]()
[..]Ik maak ook vaak zat foutjes, maar dat komt omdat ik te snel wil typen.
Hihihi, ja preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
D'r hebben nu dus2 loodgieters staan kijken![]()
1 Bouwvakker![]()
1 woningstichtingsm'neer![]()
Allemaal met de mond open van verbazing (dat heb ik nog nooit gezien)![]()
een koudwaterleiding (koud water leiding) die lekt, lekt volgens mij altijd en niet alleen als er water gebruikt wordt
maja , wie ben ik nou helemaal, ik wordt in elk geval op dat gebied niet gehinderd door enigerlei kennis van zaken
![]()
Och, ze zoeken het maar uit en lossen het maar op, zolang ze maar niets slopen en dan zo achterlaten
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wordt met DT![]()
ik heb het er net nog over
ik ga huilen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen of dat niet komt omdat er koffie op je toetsenbord gemorst wordt, maar aangezien jij dat er meteen af zou likken, lijkt me dat geen mogelijkheid.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wordt met DT![]()
ik heb het er net nog over
ik ga huilen
heb je weleens hele rare dingen gevonden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo ff geholpen met passagiertje extra goed te controleren voordat ze aan boord mag van vliegtuig en neen niet inwendig (en in dit geval gelukkig maar)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo ff geholpen met passagiertje extra goed te controleren voordat ze aan boord mag van vliegtuig en neen niet inwendig (en in dit geval gelukkig maar)
Fruts moppie!quote:
Blegh... succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef friemelaar het volgende:
'k mag (moet) straksjes nog ff op en neer naar Dordrecht![]()
ff een bestellingkie ophalen ,( Pff is ook nix meer aan verdiend zo) om de klant gelukkig blij tevreden te houden.
Balen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef friemelaar het volgende:
*Beaking NIEUWS*
In Tilburg is de stroom weer eens uitgevallen.
Zoonlief belde dat alles daar op school enzow stilstaat, geen lessen dus voor die pubers![]()
Hoe komen die toch aan die 1040 uurer is meer lesuitval tegenwoordig dan lessen die doorgaan
Owja Middagquote:
Skatjuhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fruts moppie!![]()
![]()
Hoe is het vandaag?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blegh... succes
[..]
Balen!
Ja, dat vraag ik me ook regelmatig af... Maar daar verzinnen ze wel iets op over het algemeen
Hihihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owja Middag![]()
![]()
[..]
Skatjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Wagoed, was alleen weer laat gisterleuk gehad bij oma?
Ik niet, ik ben altijd thuis als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
heb je weleens hele rare dingen gevonden?
ik heb weekend
Ik probeer nigerianen met exploderend ondergoed uit vliegtuigen van de amerikanen te werenquote:
Wauw, dat is zo geil!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd thuis als er iets gebeurd
[..]
Ik probeer nigerianen met exploderend ondergoed uit vliegtuigen van de amerikanen te weren
Ik ondervraag dus passagiers die met een amerikaanse maatschappij vliegen, ik probeer daar uit een analyse te maken of iemand een potentieel bewust of onbewust risico vormt voor de vlucht.....
oww ja das waar ook, ST had leuke schoenenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Je moet ook wat eerder naar bed jij!![]()
Bij oma was alles leuk
je kreeg nog de groetjes Flappie
![]()
Heb een nieuwe tas geshopt en wat parkeergarages geoefend met m'n bolide![]()
Huh? En huh?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. M'n rug is drie weken terug in de tijd, maar WEL twee euro goddamn veertig uitgespaard![]()
En nog steeds geen frikkedelle.
Die heb ik niet gezien, want toen was ze met d'r zussie in de stadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oww ja das waar ook, ST had leuke schoenen![]()
![]()
![]()
Start je die rollator weer en hup, naar de fiettentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. M'n rug is drie weken terug in de tijd, maar WEL twee euro goddamn veertig uitgespaard![]()
En nog steeds geen frikkedelle.
mwah na 4,5 jaar is het wel eentonig al is alles nu ineens veel verdachter na 25 december..... ondanks dat mijn collega precies volgens de procedures heeft gewerkt en het dus niet schuld van de beveiliging was dat die nigeriaan erdoor is geglipt.... we noemen ze niet voor niets liefkozen liegerianenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, dat is zo geil!Jij hebt echt een toffe job!
Is dat op Schiphol?
Die fokking goddamn mofo schijtkoffie die godver vier neukende dubbeltjes afgefuckingprijsd was waardoor ik me nou een fucking breuk mocht gaan zeulen aan drie neukende kilo kut stinkende koffie omdat me moeder het zo leuk vindt om geld uit te fucking sparenquote:
Oww, ik dacht dat jullie samen waren gegaan (1+1 = enzowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, want toen was ze met d'r zussie in de stad![]()
Ja, alles gaat vervelen als het maar eentonig genoeg isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah na 4,5 jaar is het wel eentonig al is alles nu ineens veel verdachter na 25 december..... ondanks dat mijn collega precies volgens de procedures heeft gewerkt en het dus niet schuld van de beveiliging was dat die nigeriaan erdoor is geglipt.... we noemen ze niet voor niets liefkozen liegerianen
Mja over een paar weken/maanden is het waarschijnlijk allemaal voor mij afgelopen, mijn baas wil mij uit het bedrijf hebben ivm rugklachten.
en ja op schipholen het werk is idd erg uniek, maar 150 man in nederland die dit doen
Blegh... moeders!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die fokking goddamn mofo schijtkoffie die godver vier neukende dubbeltjes afgefuckingprijsd was waardoor ik me nou een fucking breuk mocht gaan zeulen aan drie neukende kilo kut stinkende koffie omdat me moeder het zo leuk vindt om geld uit te fucking sparenDat.
En![]()
Nu ga ik op bed liggen.
Snap ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat jullie samen waren gegaan (1+1 = enzow)
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
kuss knuff kuss
Nou weer vriendjes
Frutsebeestjequote:
Schiphol is voor mij niet leuk meer, ook niet als ik op vakantie ga, ik weet de weg, alles te vinden ik schiet over door heen, weet de kortere wegen en de kortere rijen als je weer terug komt bij paspoort controlle.... en als je na 4 wkn australie nog niet eens het vaste land heb aangeraakt en je je eerste collega ziet staan in de slurf en 10 meter verder de eerste welkom terug zoenen om je heen vliegen van je collega's tja..... dan ga je liever naar andere luchthavensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alles gaat vervelen als het maar eentonig genoeg isToch klinkt het wel cool...
LiegerianenKen je die site waar ze Nigeriaanse oplichters erbij naaien? Dan krijg je acties als deze:
[ afbeelding ]
Oh bah... kun je door die klachten je werk niet meer zo goed doen?
En ik heb wat met SchipholDe drukte, de starbucks die daar als eerste zat, de treinen, al die tassen en zoekende toeristen
Ik had daar graag vertraging met de trein
Ging ik heerlijk mensen zitten kijken
zijn ze nog heel die parkeergarages?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Je moet ook wat eerder naar bed jij!![]()
Bij oma was alles leuk
je kreeg nog de groetjes Flappie
![]()
Heb een nieuwe tas geshopt en wat parkeergarages geoefend met m'n bolide![]()
LLquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Schiphol is voor mij niet leuk meer, ook niet als ik op vakantie ga, ik weet de weg, alles te vinden ik schiet over door heen, weet de kortere wegen en de kortere rijen als je weer terug komt bij paspoort controlle.... en als je na 4 wkn australie nog niet eens het vaste land heb aangeraakt en je je eerste collega ziet staan in de slurf en 10 meter verder de eerste welkom terug zoenen om je heen vliegen van je collega's tja..... dan ga je liever naar andere luchthavens
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn ze nog heel die parkeergarages?
[..]
LL![]()
![]()
Hai GF!quote:
Spiekt even!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had je nou al fotootjes gezien? Want ze staan nu in m'n fobo
Hoi FoldGingerquote:
Hoi Eendquote:
quote:
Wat is daar erg aan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef GooseFM het volgende:
[..]
We krijgen bezoeken voorbereiden op een presentatie die ik maandag moet geven
primaquote:
Trufselquote:
friemelquote:
Duckiequote:
dat bezoek is toch leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef GooseFM het volgende:
[..]
quote:
ow, dan had ik na mn trouwen je een groot plezier kunnen doen, want ons hele huis stond toen vol badeendjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Eend
Ik spaar jou, maar in de vorm bad eendjes
quote:
Waarom nerveus? Bang dat je iets verkeerds zegt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik kom niet uit mijn woorden als ik voor groepen moet spreken, klap dicht en wordt ernstig nerveus
Dat is er erg aan
Das frustrerend.. volgende week moet ik ook weer voor 150 man staan..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik kom niet uit mijn woorden als ik voor groepen moet spreken, klap dicht en wordt ernstig nerveus
Dat is er erg aan
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Bezoek is leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dat is er erg aan
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dan had ik na mn trouwen je een groot plezier kunnen doen, want ons hele huis stond toen vol badeendjes
Ook die bijten niet. Ik ben een paar jaar docent geweest, dus ik weet wel waar ik het over hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das frustrerend.. volgende week moet ik ook weer voor 150 man staan..
wij hadden er iets van 200 staan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik heb er al heel wat hihihi kijk maar:
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn het er nog meer geworden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wij hadden er iets van 200 staan...
maar de meeste heb ik met oudjaar een paar jaar geleden opgeblazen![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom nerveus? Bang dat je iets verkeerds zegt?
Ow daar ben ik ook niet bang voor, het altijd eerst even door de appel heen bijten en na een paar minuten vind ik het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die bijten niet. Ik ben een paar jaar docent geweest, dus ik weet wel waar ik het over heb
was echt leuk al die flying duckies!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh noes, the poor duckies!
Rip voor de nabestaanden...
Ga er gewoon vanuit dat je groep minder weet dan jij. Zelfs een foutje zullen ze niet snel herkennen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ben veel gepest als kind zijnde, dus ja
En het publiek zijn mijn klasgenoten, veel types die graag stoer willen doen voor de rest (n)
Maar goed, ik zal er toch aan moeten geloven... hoop dat een goede voorbereiding de meeste zenuwen weghaalt
gewoon denken dat ze allemaal naakt zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dat is er erg aan
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Bezoek is leuk
En ik snap datDat heb ik ook... Maar denk er maar aan dat die mensen ook poepen!
Dus geeft niets, een foutje
![]()
En als je iets vergeet, dat weten zij ook niet, want het is jouw presentatie!
![]()
Dan pak je ze terug als ze vervelend doen bij hun presentatiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ben veel gepest als kind zijnde, dus ja
En het publiek zijn mijn klasgenoten, veel types die graag stoer willen doen voor de rest (n)
Maar goed, ik zal er toch aan moeten geloven... hoop dat een goede voorbereiding de meeste zenuwen weghaalt
Ja! En jij bent stoer genoeg om ze eruit te lullenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef GooseFM het volgende:
[..]
true!En daarbij moeten ze zelf ook een presentatie geven en zijn ze waarschijnlijk ook nerveus en gaan ze voorlezen!
Ik ga er gewoon voor, immers: no guts, no glory, right?![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En jij bent stoer genoeg om ze eruit te lullen![]()
Graag gedaan en succes met de boontjes!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef GooseFM het volgende:
[..]so true!
![]()
En nu even naar de winkel voor wat boontjes.
Bedankt voor de peptalk allen![]()
Waar ga je het over hebben of voor welke les is het? Als je achter je iegen onderwerp staat kan er weinig gebeuren. En dan maakt het niet uit of je veel gepest bent (he, dat kan ik ook weten). Als je zelfverzekerd voor een klas heb je de helft al binnen. ZIt er een zeikerd bij, negeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef GooseFM het volgende:
[..]
true!En daarbij moeten ze zelf ook een presentatie geven en zijn ze waarschijnlijk ook nerveus en gaan ze voorlezen!
Ik ga er gewoon voor, immers: no guts, no glory, right?![]()
winkel ze gansquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef GooseFM het volgende:
[..]so true!
![]()
En nu even naar de winkel voor wat boontjes.
Bedankt voor de peptalk allen![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben vroeger ook altijd veel gepest, maar ik vind het leuk als ik die mensen nu tegen kom en zie wat voor lelijke/dikke wezens het zijn en om te zien hoe verbaasd ze zijn om te zien dat ik, in tegenstelling tot hen, wel goed opgedroogd ben
Tof!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben vroeger ook altijd veel gepest, maar ik vind het leuk als ik die mensen nu tegen kom en zie wat voor lelijke/dikke wezens het zijn en om te zien hoe verbaasd ze zijn om te zien dat ik, in tegenstelling tot hen, wel goed opgedroogd ben
Oh dan had je in Vlaardingen of zo moetenzijn vorige weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Eend
Ik spaar jou, maar in de vorm bad eendjes
niet-eens-verkapte kijk-mij-een-lekker-wijf-zijn-postquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
uit die puinzooi kom je ook welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Dat heb ik dus niet
Ik ben en slecht opgedroogd en heb nu even een puinzooi in m'n leven
Dat voelt echt zo beschamend...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan had je in Vlaardingen of zo moetenzijn vorige week
daar werd campagne gevoerd voor de gemeenteraad in het kader van schoolzwemmen en daar deelden ze badeendjes uit
Maar dat is ze welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet-eens-verkapte kijk-mij-een-lekker-wijf-zijn-post
jawel, maar dan denk ik die stomme pestkoppen hadden maar mooi gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uit die puinzooi kom je ook wel
En gisteren zei je nog dat je eenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Dat heb ik dus niet
dat kloptquote:
Is goed, dan ruilen voor een stationsnaambordje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gemist!
![]()
Mocht je ooit weer gratis badeendjes vinden, neem je ze dan voor me mee?
![]()
OA!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan had je in Vlaardingen of zo moetenzijn vorige week
daar werd campagne gevoerd voor de gemeenteraad in het kader van schoolzwemmen en daar deelden ze badeendjes uit
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon denken dat ze allemaal naakt zijn
Dat is een subjectief oordeelquote:
dat hebben ze nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jawel, maar dan denk ik die stomme pestkoppen hadden maar mooi gelijkHelpt gewoon allemaal niets he
Daar in de buurt iig. Kan ook schiedam geweest zijn of hellevoetsluis whateverquote:
dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat dus, alleen oppassen dat je dan niet de slappe lach krijgt
Sjonniequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
het het het sneeuwt hier
![]()
allo allo allemaal
vrouwen zijn nooit tevredenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een subjectief oordeelIk hoor keer op keer dat ze heeeeeele kleine tietjes heeft
Alleen van haar zelf, trouwens![]()
hier gelukkig nog nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
het het het sneeuwt hier
![]()
allo allo allemaal
als je het zo vertelt nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gisteren zei je nog dat je eenLada
had
![]()
En puinzooi ach wat heet puinzooiik ben 35+, maagd, kan niet eens zelf douchen en woon bij m'n ouders. Is DAT een goed verhaal dan? Nee okee
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jawel, maar dan denk ik die stomme pestkoppen hadden maar mooi gelijkHelpt gewoon allemaal niets he
.... en ik ben 44 en waterman, wat heeft dat ermee te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En puinzooi ach wat heet puinzooiik ben 35+, maagd, kan niet eens zelf douchen en woon bij m'n ouders. Is DAT een goed verhaal dan? Nee okee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
wacht maar, ooit lach jij als laatstequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Dat heb ik dus niet
Niet nodig, dat weet iedereen toch al langquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet-eens-verkapte kijk-mij-een-lekker-wijf-zijn-post
Hihiquote:
och, jij hebt iig wel een leuk innerlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een subjectief oordeelIk hoor keer op keer dat ze heeeeeele kleine tietjes heeft
Alleen van haar zelf, trouwens![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
het het het sneeuwt hier
![]()
allo allo allemaal
Ik heb nog steeds een Ladaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gisteren zei je nog dat je eenLada
had
![]()
Joah!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is goed, dan ruilen voor een stationsnaambordje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja nou ja, zo voelt dat dan he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hebben ze niet![]()
want jij hebt je rijbewijs en een auto
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
pestkoppen hebben nooit gelijk
![]()
Problemen kunnen opgelost worden ..![]()
En als je positief blijft komt alles weer eens goed, al kost het wel tijd en inspanning.![]()
[..]
.... en ik ben 44 en waterman, wat heeft dat ermee te maken
Ja, het komt vast wel goed, maar het voelt een beetje uitzichtloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd de moed erin hoor!
Come on now, you knew you were lost
Lief, dankjewelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wacht maar, ooit lach jij als laatste
[..]
Niet nodig, dat weet iedereen toch al lang
[..]
Hihi![]()
[..]
och, jij hebt iig wel een leuk innerlijk
[..]![]()
[..]
Hier ook
Ik denk die van Lutjebroek, om de naamquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop alleen dat het instappen een beetje lukt morgenBen een beetje stijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieffie, ik snap heus wel dat je je rug bedoeld, dus pats maar niet met je stijfheid!
Come on now, you knew you were lost
Lutjebroek heeft geen station. Hamelen ligt in Duitsland. En Nijverdal? Misschien ga ik daar nog weleens werk van maken, Nijverdal West dan. Als dat over 3 jaar weer opgeheven wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk die van Lutjebroek, om de naamHebben ze daar eigenlijk wel een station? Anders Hamelen
Of Nijverdal
Thanxquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop alleen dat het instappen een beetje lukt morgenBen een beetje stijf
viagra moet je per STUK slikken, niet per STRIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pesten is idd stom en kan je knap onzeker makenquote:
Maar ik heb iig geleerd dat er altijd wel iemand is die enorm van je houdt, incl je minpunten
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat weet jij dan weer hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
viagra moet je per STUK slikken, niet per STRIP
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen het trouwens best leuk in huis![]()
[ afbeelding ]
ook alleen maar via viaquote:
jij nou ookquote:
Oeh, ik regel Hamelen wel danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lutjebroek heeft geen station. Hamelen ligt in Duitsland. En Nijverdal? Misschien ga ik daar nog weleens werk van maken, Nijverdal West dan. Als dat over 3 jaar weer opgeheven wordt
Ja, gelukkig weet ik dat nu ook... Maar het duurt allemaal wel evenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
[..]
maar pesten is idd stom en kan je knap onzeker maken
Maar ik heb iig geleerd dat er altijd wel iemand is die enorm van je houdt, incl je minpunten
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen het trouwens best leuk in huis![]()
[ afbeelding ]
I knowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, gelukkig weet ik dat nu ook... Maar het duurt allemaal wel even
Ik heb net nog even op het terras gezeten in een waterig zonnetjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
het het het sneeuwt hier
![]()
allo allo allemaal
Ehmm neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Heb je meer van dat soort bordjes?
en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar pesten is idd stom en kan je knap onzeker maken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lieffie, ik snap heus wel dat je je rug bedoeld, dus pats maar niet met je stijfheid!
whehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net nog even op het terras gezeten in een waterig zonnetjeEr stond op mijn blikje Wieckse Rosé "aanbevolen drinktemperatuur 6-8 ºC"
Naja binnen was het 18 ºC dus ik ben maar op het terras gaan zitten
Of iig iemand die "goede vrienden" met je wil zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
http://www.jlist.com/PRODUCT/MYN479quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm neezo ruim behuisd ben ik ook weer niet
ze pesten je iig nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of iig iemand die "goede vrienden" met je wil zijn
quote:
Dat weet ik toch niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm neezo ruim behuisd ben ik ook weer niet
wieckse rosequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net nog even op het terras gezeten in een waterig zonnetjeEr stond op mijn blikje Wieckse Rosé "aanbevolen drinktemperatuur 6-8 ºC"
Naja binnen was het 18 ºC dus ik ben maar op het terras gaan zitten
Ja sorrie hoor, JF was eerderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gek hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze pesten je iig niet![]()
ik ben eigenlijk alleen op de lagere school gepest vanaf de middelbare heb ik er geen last meer van gehad
Dat klinkt als oud zeerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar ga je het over hebben of voor welke les is het? Als je achter je iegen onderwerp staat kan er weinig gebeuren. En dan maakt het niet uit of je veel gepest bent (he, dat kan ik ook weten). Als je zelfverzekerd voor een klas heb je de helft al binnen. ZIt er een zeikerd bij, negeren.
Nu waren de verhoudingen wat anders bij me, ik kon nog zeggen dat zij het papiertje nog moesten halen. Of als ze het beter dachten te weten: "hier heb je het boek, kop houden en lezen in plaats van te storen. Heb je vragen, dan hoor ik ze wel".
quote:
Bedankt he, met je goeie ideeënquote:You are about to view jlist.com, which includes some products intended for adults. You must be 18 or 21 years old (depending on your location) to view the site.
Je kunt ook gewoon ok klikken hoor.quote:
Ach jaaaquote:
eigenlijk welquote:
Ik heb deze besteld:quote:
Dan komt het helemaal goed, want jij weet dondersgoed waarom je bepaalde keuzes gemaakt hebt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Moet mijn eigen huisstijl gaan presenteren, de motivatie waarom enzo
En daarna mag de klas er commentaar op gaan geven
Ze verkopen ook Fleshlights enzo, dus gewoon op okee klikken!quote:
Ja, zo bedoelde ik het ook niet hoor.. En elk huisje z'n kruisje toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jaaa![]()
Iedereen heeft een kruisje te dragen zeggen ze weleens. Laat dit het mijne zijn
Ja preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, zo bedoelde ik het ook niet hoor.. En elk huisje z'n kruisje toch?
Heb ik net daar zooi laten bestellen , anders ha die mee kunnen vliegenquote:
Hodvrquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik net daar zooi laten bestellen , anders ha die mee kunnen vliegen
Ze hebben ook handdoeken met stationbordjes er op
Zal ik doen. Er waren al wat fokkers die aan het meeliften waren op bento-spullen geloof ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hodvrgeef ff aan wanneer je weer gaat bestellen
![]()
me not credit card has
dat is idd kut als je geen creditcard hebt en je wil iets bestellen op het netquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hodvrgeef ff aan wanneer je weer gaat bestellen
![]()
me not credit card has
dan is het maar goed dat je er geen hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
Als ik een cc zou hebben zou ik binnen no time niet meer in staat zijn om mijn cc schuld af te lossen
veeeel te veel leuk spul te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |