Goeiemorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb soms ideeën joh![]()
Goedemorgen trouwensLekker geslapen?
OA zit te patsen dat ie om 12 uur weekend heeftquote:
LL meisjequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja, ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje kort. En jij?
Waar werk je en wat doe je precies?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je eens nergens heen hoeft, dan kan dat. Ik had het vandaag wel gekunnen, een bespreking ging niet door. Nou ja, soms je gezicht laten zien is wel handig. En het is hier noet ongezellig.
Minuten tot 12 uur. En dan begint mijn weekendquote:
LLquote:
Hoe komt dat? Te veel aan mij liggen denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar verder wel lekkerVanavond echt eens op tijd proberen te slapen
Hihihihi jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Te veel aan mij liggen denken![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik las herSteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Stemmen Maastricht worden herteldveer kinne ouch niks
Het is al erg genoeg dat ze herteld wordenquote:
Maastricht is niet eens de enige stad hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ze herteld worden
Dat zien de mensen graag hoor, jou lachendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb goed gedroomd
hoop alleen dat Brw Rotterdam vandaag niet komt, want dan kan ik 1 persoon niet aankijken zonder te lachen
Maastrichtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maastricht is niet eens de enige stad hoor
Tellen schijnt moeilijk te zijn
hihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zien de mensen graag hoor, jou lachend
oioiquote:
Ik zou wel willen tellen voor de landelijke verkiezingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maastricht is niet eens de enige stad hoor
Tellen schijnt moeilijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |