Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
de wat? Komt ie strooizout brengen?quote:
Het was er toch 14 graden?quote:
zie hetquote:
stookoliequote:
het is zelfs warmer geweestquote:
quote:
dat is met opzetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
die spatie voor die uitroeptekens is ook waanzin natuurlijk
Mja, ook jammer.quote:
marcquote:
zwetskutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zocht op "1732]" en vond geen topic.
Swetsenegger ken ik wel, maar een kut die zwetst lijkt me al lang niet meer schoongemaakt.quote:
idd... we hebben toch een topic... dus kunnen we het hier gewoon gezellig maken!quote:
die ik ken dan weer nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Swetsenegger ken ik wel, maar een kut die zwetst lijkt me al lang niet meer schoongemaakt.
friemelquote:
sneeuwt het bij jullie ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
nou, straks maar weer de verplichte sneeuwpop bouwen zeker
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
[..]
sneeuwt het bij jullie ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:40 schreef friemelaar het volgende:
dat wil zeggen als je goed kijkt zie je zo nu en dan iets wits dwarrelen ....
[ afbeelding ]
gelukkig niets noemenswaardigs dus ...
marijkequote:
Hai lieffie!quote:
Lekkerquote:
Hai GF!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Lol, heb ik weer wat te doen. Er staat vijf dagen voor. Ik weet niet wie dit gepland heeft, maar ik ben nu klaar
Nou ja, ik kan in ieder geval weer uurtjes schrijven. En even een mailtje naar de planner dat ie dat goed verkocht heeft
Zet maar neer, doe ik die na de koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!![]()
![]()
Ik voeg je strakjes toe hoor![]()
[..]
Lekker
Dat smaakt toch niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zet maar neer, doe ik die na de koffie![]()
![]()
Koffiequote:
Bakkes! /madquote:
Nou, je komt maar, ik wil er vanafquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat voor werk heb je eigenlijk? Ik wil ook wel zo'n baan
![]()
Jawel hoorquote:
Ja, ik heb soms ideeën johquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Morge Kuukske![]()
Thee, sop je daar soms je achterste in ?
Ja, maar dan moet ik vast veel rijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, je komt maar, ik wil er vanafHet is niet zo druk, dus soms verveel ik me stierlijk
Als het wat drukker zou zijn zou het de noodzaak om weg te willen al een stuk minder zijn.
Als je eens nergens heen hoeft, dan kan dat. Ik had het vandaag wel gekunnen, een bespreking ging niet door. Nou ja, soms je gezicht laten zien is wel handig. En het is hier noet ongezellig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moest echt even 2 keer lezen voordat ik de link legde!
![]()
[..]
Ja, maar dan moet ik vast veel rijdenMag ik dan ook thuiswerken?
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moest echt even 2 keer lezen voordat ik de link legde!
![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb soms ideeën joh![]()
Goedemorgen trouwensLekker geslapen?
OA zit te patsen dat ie om 12 uur weekend heeftquote:
LL meisjequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja, ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje kort. En jij?
Waar werk je en wat doe je precies?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je eens nergens heen hoeft, dan kan dat. Ik had het vandaag wel gekunnen, een bespreking ging niet door. Nou ja, soms je gezicht laten zien is wel handig. En het is hier noet ongezellig.
Minuten tot 12 uur. En dan begint mijn weekendquote:
LLquote:
Hoe komt dat? Te veel aan mij liggen denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar verder wel lekkerVanavond echt eens op tijd proberen te slapen
Hihihihi jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Te veel aan mij liggen denken![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik las herSteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Stemmen Maastricht worden herteldveer kinne ouch niks
Het is al erg genoeg dat ze herteld wordenquote:
Maastricht is niet eens de enige stad hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat ze herteld worden
Dat zien de mensen graag hoor, jou lachendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb goed gedroomd
hoop alleen dat Brw Rotterdam vandaag niet komt, want dan kan ik 1 persoon niet aankijken zonder te lachen
Maastrichtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maastricht is niet eens de enige stad hoor
Tellen schijnt moeilijk te zijn
hihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zien de mensen graag hoor, jou lachend
oioiquote:
Ik zou wel willen tellen voor de landelijke verkiezingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maastricht is niet eens de enige stad hoor
Tellen schijnt moeilijk te zijn
Morgen Aarti!quote:
En hoi Helmpje!quote:
Niet te lang laten staan, anders is het koud.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef deepart het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Mijn eerste kopje voor vandaag staat klaar, ik ga er van genieten en laat het zolang mogelijk duren.
Groetjes,
Deepart
Hij is alweer bijna opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te lang laten staan, anders is het koud.
Morggequote:
Hoiquote:
Laat 'm niet koud worden hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef deepart het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Mijn eerste kopje voor vandaag staat klaar, ik ga er van genieten en laat het zolang mogelijk duren.
Groetjes,
Deepart
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi ja![]()
Awwww, gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Efficient.quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef deepart het volgende:
Hallo lieve fokkers,
Groetjes,
Deepart
Heb je veel college's vandaag? Of valt het mee?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Aarti het volgende:
Ik moet straks naar college en ik heb geeeeeeeeeeen zin
Het is 1 vak, van 13 tot 17.30quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je veel college's vandaag? Of valt het mee?
Oeh, dat zijn de fijnere colleges.. NOT! Die had ik ook wel eens...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is 1 vak, van 13 tot 17.30dus dat is echt uitzitten...en er is aanwezigheidsverplichting
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Helmpje het volgende:
me koffie is op betekend dat , dat ik nu weer weg moet hier
top dan word me werkdag tenminste nog eens zinvolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorOok zonder koffie of thee is het hier gezellig!
Dus blijf zolang je wilt
vreselijk inderdaad, ik zit er ernstig over te denken om te spijbelen, maar ik moet mn vrijstellingen bewaren voor al sik op vakantie gaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de fijnere colleges.. NOT! Die had ik ook wel eens...Sommige vakken was het prima te doen, maar bij andere viel ik half in slaap
Ach, je moet maar zo zien, maar 4 en een half uur en dan heeeeeerlijk weekend!En als je internet op je mobiel hebt fok! je gewoon af en toe nog wat!
![]()
Dat ligt eraan... Heb je tijdens Nederlands gespijbeld voor een kop koffie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Helmpje het volgende:
hee is de school nu alweer uit vrijdagmiddag toch pas? of zit ik in het verkeerde topic waar al die mafkezen reageren met zulke tekstenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je tijdens Nederlands gespijbeld voor een kop koffie?
Nee, dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe bakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:04 schreef Helmpje het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe bak.
waterkokertjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb het koud en lust geen koffie en de automaten thee is niet te zuipen
Warme Sjokiemelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb het koud en lust geen koffie en de automaten thee is niet te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |