Ja, heel veel mensen weten niet dat je in de Nederlandse taal in principe alles mag samenvoegen.. In sommige gevallen snap ik dat nog wel, maar soms zie ik dingen voorbij komen op Fok! .... ik kan mensen dan soms niet eens meer serieus nemenquote:
Whehehehequote:
Engelse Ziektequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Ik zie dit zo vaak de laatste tijd, waar komt dat opeens vandaan, dat echt elk woord uit elkaar getrokken wordt met een spatie?
Drukdrukdrukdrukdruk. En dan ook nog OA zijn dienst erbij draaien vandaag....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komt dat?Moet ik je masseren?
![]()
quote:Ja, maar die had ik niet onthoudenIk deed even uit m'n hoofd de me
En ach, ik maak zelf ook wel eens spelfoutjes
Ik werk als accountant, en op vrijdag doe ik een postdoctorale opleiding voor registeraccountantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Tof hoor!
Wat studeer je eigenlijk?
D'r hebben nu dus2 loodgieters staan kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet nog een loodgieter laten kijken? Of de woningbouw? Want als het alleen lekt als de kraan openstaat dan zou ik toch wel iets meer willen weten![]()
Ik wordt met DTquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
D'r hebben nu dus2 loodgieters staan kijken![]()
1 Bouwvakker![]()
1 woningstichtingsm'neer![]()
Allemaal met de mond open van verbazing (dat heb ik nog nooit gezien)![]()
een koudwaterleiding (koud water leiding) die lekt, lekt volgens mij altijd en niet alleen als er water gebruikt wordt
maja , wie ben ik nou helemaal, ik wordt in elk geval op dat gebied niet gehinderd door enigerlei kennis van zaken
![]()
Och, ze zoeken het maar uit en lossen het maar op, zolang ze maar niets slopen en dan zo achterlaten
Je laat je patent weer even gelden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse Ziekte.
Uiterst besmettelijk, naar het schijnt.
[..]
Pas maar op dat SchoonOA je niet ziet FOK!ken dan!quote:Drukdrukdrukdrukdruk. En dan ook nog OA zijn dienst erbij draaien vandaag....
Ik wilde eigenlijk vragen of dat niet komt omdat er koffie op je toetsenbord gemorst wordt, maar aangezien jij dat er meteen af zou likken, lijkt me dat geen mogelijkheidquote:Ik maak ook vaak zat foutjes, maar dat komt omdat ik te snel wil typen.
Buuh!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse Ziekte.
Uiterst besmettelijk, naar het schijnt.
[..]
Drukdrukdrukdrukdruk. En dan ook nog OA zijn dienst erbij draaien vandaag....
Had ik maar tijd voor een massage![]()
![]()
[..]Ik maak ook vaak zat foutjes, maar dat komt omdat ik te snel wil typen.
Hihihi, ja preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
D'r hebben nu dus2 loodgieters staan kijken![]()
1 Bouwvakker![]()
1 woningstichtingsm'neer![]()
Allemaal met de mond open van verbazing (dat heb ik nog nooit gezien)![]()
een koudwaterleiding (koud water leiding) die lekt, lekt volgens mij altijd en niet alleen als er water gebruikt wordt
maja , wie ben ik nou helemaal, ik wordt in elk geval op dat gebied niet gehinderd door enigerlei kennis van zaken
![]()
Och, ze zoeken het maar uit en lossen het maar op, zolang ze maar niets slopen en dan zo achterlaten
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wordt met DT![]()
ik heb het er net nog over
ik ga huilen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen of dat niet komt omdat er koffie op je toetsenbord gemorst wordt, maar aangezien jij dat er meteen af zou likken, lijkt me dat geen mogelijkheid.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wordt met DT![]()
ik heb het er net nog over
ik ga huilen
heb je weleens hele rare dingen gevonden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo ff geholpen met passagiertje extra goed te controleren voordat ze aan boord mag van vliegtuig en neen niet inwendig (en in dit geval gelukkig maar)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo ff geholpen met passagiertje extra goed te controleren voordat ze aan boord mag van vliegtuig en neen niet inwendig (en in dit geval gelukkig maar)
Fruts moppie!quote:
Blegh... succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef friemelaar het volgende:
'k mag (moet) straksjes nog ff op en neer naar Dordrecht![]()
ff een bestellingkie ophalen ,( Pff is ook nix meer aan verdiend zo) om de klant gelukkig blij tevreden te houden.
Balen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef friemelaar het volgende:
*Beaking NIEUWS*
In Tilburg is de stroom weer eens uitgevallen.
Zoonlief belde dat alles daar op school enzow stilstaat, geen lessen dus voor die pubers![]()
Hoe komen die toch aan die 1040 uurer is meer lesuitval tegenwoordig dan lessen die doorgaan
Owja Middagquote:
Skatjuhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fruts moppie!![]()
![]()
Hoe is het vandaag?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blegh... succes
[..]
Balen!
Ja, dat vraag ik me ook regelmatig af... Maar daar verzinnen ze wel iets op over het algemeen
Hihihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owja Middag![]()
![]()
[..]
Skatjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Wagoed, was alleen weer laat gisterleuk gehad bij oma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |