Er werken ook mensenquote:
cup a soupquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb het koud en lust geen koffie en de automaten thee is niet te zuipen
Ik ben inhoudsloos.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef Helmpje het volgende:
en het is weer stil
Avonden, als het moet. Soms heb je gewoon zin om een avondje maar te gaan kijken waar je uitkomt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat kan een mens zich toch lang vermaken op youtube
jaaa goed idee!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er werken ook mensen
vooral van deze chat...
[..]
cup a soup
en wat voor filmpjes heb je gekeken??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat kan een mens zich toch lang vermaken op youtube
vooral dansfilmpjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaa goed idee!!!
[..]
en wat voor filmpjes heb je gekeken??
goed hequote:
Ik heb ontzettend veel gedroomd dat ik danstequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
vooral dansfilmpjes
tot nu toe is dit de aller aller aller mooiste
dan ben je die toch "vergeten"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet naar super de boer. voor koffieen bier. EN langs de friettent terug
![]()
Alles paste precies volgens mijn plannetje tot ik met die kutkoffie opgezadeld werd.
Dat heb ik met zingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ontzettend veel gedroomd dat ik danste
en ik super goed was
Het moet ook nog op een apart bonnetje om later tekunnen verrekenenquote:
Dan stuurt MaFles hem terugquote:
das de generatiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet ook nog op een apart bonnetje om later tekunnen verrekenenTenminste, anders krijg ik weer gezeik over dat bier wat op hetzelfde bonnetje staat
Ja ja, hoe oud zijn we nou helemaal hmm?
quote:
dankzij het fantastische idee van LLquote:
Een ongetrouwde werkende moeder met kind hoort helemaal niet uit te gaan, jij straatmadelief zonder verantwoordelijkheidsbesefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das de generatie
mijn vader wil ook nog bepalen waar ik uitga enzo
hallo, ben al de 30 gepasseerd hoor
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ongetrouwde werkende moeder met kind hoort helemaal niet uit te gaan, jij straatmadelief zonder verantwoordelijkheidsbesef
Ook nogeens! Jij lichtekooi! Schande voor de familie! Eerwraak zeg ik je!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik behoor ongetrouwd niet eens een kind te hebben
Ik heb alleen geen broer die dat kan doen en mijn vader is bang dat zijn nette pak vies wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook nogeens! Jij lichtekooi! Schande voor de familie! Eerwraak zeg ik je!
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik behoor ongetrouwd niet eens een kind te hebben
toen we na 11 jaar relatie zwanger werden dacht mn schoonma: hehe eindelijken mijn vader: Oh jee!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpens.
succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtig woord vind ik dat, lichtekooiNet zoals "starnakel"
En nu rennen () naar de super
hoezo kreeg?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpens.
ja, zn moeder is nu nog aan het herstellenquote:
Hihihi, ook niet onbelangrijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
vreselijk inderdaad, ik zit er ernstig over te denken om te spijbelen, maar ik moet mn vrijstellingen bewaren voor al sik op vakantie ga
Wat doe jij voor leuks vnadaag?
Het is meer dat "me koffie" alles behalve grammaticaal correct isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef Helmpje het volgende:
[..]
hee is de school nu alweer uit vrijdagmiddag toch pas? of zit ik in het verkeerde topic waar al die mafkezen reageren met zulke teksten
Hihihihiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
Cappuccino hier
met een wafel (die heeft de poetsman voor me meegebracht)
met de instructie dat ik Frans niets mocht geven
volgens mij was het gesprek over de facturen van de poetsman niet positief verlopen
quote:
en betekent was met een t ....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ook niet onbelangrijk!Weet je al wanneer je gaat en waarheen je gaat?
Ik ben net naar de Dierenarts geweest voor controle van Sofie. Die is vorige week gesteriliseerd. Niet leuk, maar het autorijden erheen was wel leuk!En verder ga ik denk ik relaxen vandaag
[..]
Het is meer dat "me koffie" alles behalve grammaticaal correct isDaar doelt ie op
Ik wou dat ik kon relaxen, maar dat zit er niet inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ook niet onbelangrijk!Weet je al wanneer je gaat en waarheen je gaat?
Ik ben net naar de Dierenarts geweest voor controle van Sofie. Die is vorige week gesteriliseerd. Niet leuk, maar het autorijden erheen was wel leuk!En verder ga ik denk ik relaxen vandaag
En vergeet het 'betekend' niet he....quote:[..]
Het is meer dat "me koffie" alles behalve grammaticaal correct isDaar doelt ie op
Vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
ik ga in mei naar miami en in juli naar spanje
Miamiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
Mazzelpik.quote:
En loodgieter aan elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
De lood gieter is zojuist geweest ......
Minderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Die denkt dus dat het toch een lek is![]()
wel raar, alleen een lek als de kraan loopt, maja.......
Nou moet dus de douche uit de badkamer gebroken worden (kan wel een weekje duren ofzow![]()
Dus voorlopig alleen in het ligbad liggen of daar douchen![]()
MAAAR eerst moet de woningstichting toestemming geven voor die ingreep, en die hebben natuurlijk al weekend. Althans ze doen net alsof
Ah tof, doe ze de groeten daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
Dat heet Engelse Ziekte.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Ik zie dit zo vaak de laatste tijd, waar komt dat opeens vandaan, dat echt elk woord uit elkaar getrokken wordt met een spatie?
ik was vorig jaar ook naar amerika, en op de terugweg hadden we 4 uur vertraging..,hebben we als goedmaker een waardebon voor 500 euro gekregen voor de volgende vlucht..dus dan wordt miami ineens goed betaalbaarquote:
Ik denk dat er te veel wijzigingen zijn geweest. Net als met mierenneuker en vergelijkbare woordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Ik zie dit zo vaak de laatste tijd, waar komt dat opeens vandaan, dat echt elk woord uit elkaar getrokken wordt met een spatie?
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon relaxen, maar dat zit er niet in.
[..]
En vergeet het 'betekend' niet he....
spelfouten bij mij zijn vaak snelheids- en typfoutenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komt dat?Moet ik je masseren?
![]()
Ja, maar die had ik niet onthoudenIk deed even uit m'n hoofd de me
En ach, ik maak zelf ook wel eens spelfoutjes
Kun je niet nog een loodgieter laten kijken? Of de woningbouw? Want als het alleen lekt als de kraan openstaat dan zou ik toch wel iets meer willen wetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Die denkt dus dat het toch een lek is![]()
wel raar, alleen een lek als de kraan loopt, maja.......
Nou moet dus de douche uit de badkamer gebroken worden (kan wel een weekje duren ofzow![]()
Dus voorlopig alleen in het ligbad liggen of daar douchen![]()
MAAAR eerst moet de woningstichting toestemming geven voor die ingreep, en die hebben natuurlijk al weekend. Althans ze doen net alsof
Woei!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef Aarti het volgende:
Contradictio in terminisquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En loodgieter aan elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |