Ik niet, ik ben altijd thuis als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
heb je weleens hele rare dingen gevonden?
ik heb weekend
Ik probeer nigerianen met exploderend ondergoed uit vliegtuigen van de amerikanen te werenquote:
Wauw, dat is zo geil!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd thuis als er iets gebeurd
[..]
Ik probeer nigerianen met exploderend ondergoed uit vliegtuigen van de amerikanen te weren
Ik ondervraag dus passagiers die met een amerikaanse maatschappij vliegen, ik probeer daar uit een analyse te maken of iemand een potentieel bewust of onbewust risico vormt voor de vlucht.....
oww ja das waar ook, ST had leuke schoenenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Je moet ook wat eerder naar bed jij!![]()
Bij oma was alles leuk
je kreeg nog de groetjes Flappie
![]()
Heb een nieuwe tas geshopt en wat parkeergarages geoefend met m'n bolide![]()
Huh? En huh?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. M'n rug is drie weken terug in de tijd, maar WEL twee euro goddamn veertig uitgespaard![]()
En nog steeds geen frikkedelle.
Die heb ik niet gezien, want toen was ze met d'r zussie in de stadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oww ja das waar ook, ST had leuke schoenen![]()
![]()
![]()
Start je die rollator weer en hup, naar de fiettentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. M'n rug is drie weken terug in de tijd, maar WEL twee euro goddamn veertig uitgespaard![]()
En nog steeds geen frikkedelle.
mwah na 4,5 jaar is het wel eentonig al is alles nu ineens veel verdachter na 25 december..... ondanks dat mijn collega precies volgens de procedures heeft gewerkt en het dus niet schuld van de beveiliging was dat die nigeriaan erdoor is geglipt.... we noemen ze niet voor niets liefkozen liegerianenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, dat is zo geil!Jij hebt echt een toffe job!
Is dat op Schiphol?
Die fokking goddamn mofo schijtkoffie die godver vier neukende dubbeltjes afgefuckingprijsd was waardoor ik me nou een fucking breuk mocht gaan zeulen aan drie neukende kilo kut stinkende koffie omdat me moeder het zo leuk vindt om geld uit te fucking sparenquote:
Oww, ik dacht dat jullie samen waren gegaan (1+1 = enzowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, want toen was ze met d'r zussie in de stad![]()
Ja, alles gaat vervelen als het maar eentonig genoeg isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah na 4,5 jaar is het wel eentonig al is alles nu ineens veel verdachter na 25 december..... ondanks dat mijn collega precies volgens de procedures heeft gewerkt en het dus niet schuld van de beveiliging was dat die nigeriaan erdoor is geglipt.... we noemen ze niet voor niets liefkozen liegerianen
Mja over een paar weken/maanden is het waarschijnlijk allemaal voor mij afgelopen, mijn baas wil mij uit het bedrijf hebben ivm rugklachten.
en ja op schipholen het werk is idd erg uniek, maar 150 man in nederland die dit doen
Blegh... moeders!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die fokking goddamn mofo schijtkoffie die godver vier neukende dubbeltjes afgefuckingprijsd was waardoor ik me nou een fucking breuk mocht gaan zeulen aan drie neukende kilo kut stinkende koffie omdat me moeder het zo leuk vindt om geld uit te fucking sparenDat.
En![]()
Nu ga ik op bed liggen.
Snap ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat jullie samen waren gegaan (1+1 = enzow)
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
kuss knuff kuss
Nou weer vriendjes
Frutsebeestjequote:
Schiphol is voor mij niet leuk meer, ook niet als ik op vakantie ga, ik weet de weg, alles te vinden ik schiet over door heen, weet de kortere wegen en de kortere rijen als je weer terug komt bij paspoort controlle.... en als je na 4 wkn australie nog niet eens het vaste land heb aangeraakt en je je eerste collega ziet staan in de slurf en 10 meter verder de eerste welkom terug zoenen om je heen vliegen van je collega's tja..... dan ga je liever naar andere luchthavensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alles gaat vervelen als het maar eentonig genoeg isToch klinkt het wel cool...
LiegerianenKen je die site waar ze Nigeriaanse oplichters erbij naaien? Dan krijg je acties als deze:
[ afbeelding ]
Oh bah... kun je door die klachten je werk niet meer zo goed doen?
En ik heb wat met SchipholDe drukte, de starbucks die daar als eerste zat, de treinen, al die tassen en zoekende toeristen
Ik had daar graag vertraging met de trein
Ging ik heerlijk mensen zitten kijken
zijn ze nog heel die parkeergarages?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Je moet ook wat eerder naar bed jij!![]()
Bij oma was alles leuk
je kreeg nog de groetjes Flappie
![]()
Heb een nieuwe tas geshopt en wat parkeergarages geoefend met m'n bolide![]()
LLquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpens.
Ja, dat snap ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Schiphol is voor mij niet leuk meer, ook niet als ik op vakantie ga, ik weet de weg, alles te vinden ik schiet over door heen, weet de kortere wegen en de kortere rijen als je weer terug komt bij paspoort controlle.... en als je na 4 wkn australie nog niet eens het vaste land heb aangeraakt en je je eerste collega ziet staan in de slurf en 10 meter verder de eerste welkom terug zoenen om je heen vliegen van je collega's tja..... dan ga je liever naar andere luchthavens
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn ze nog heel die parkeergarages?
[..]
LL![]()
![]()
Hai GF!quote:
Spiekt even!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had je nou al fotootjes gezien? Want ze staan nu in m'n fobo
Hoi FoldGingerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |