Tja wilde het net zeggen. Prodigy, Chemical brothers, Fatboy Slim eigenlijk de halve bigbeat scene van ruim 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef svefn het volgende:
Lady Gaga en Rihanna![]()
![]()
Maargoed, als je iets zoekt met een beat erachter en toch wat in de rock-hoek, zoek dan eens wat van the Prodigy ofzo?
Als je normaal gesproken veelal naar rock luistert, zul je misschien Rihanna niks vinden, zoals ik. Maar haar liedje "Shut up and drive" vind ik gewoon erg vet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef svefn het volgende:
Lady Gaga en Rihanna![]()
![]()
Maargoed, als je iets zoekt met een beat erachter en toch wat in de rock-hoek, zoek dan eens wat van the Prodigy ofzo?
Kun jij ook niks aan doen. Maak dan gebruik dan lastFM ofzo om gelijksoortige muziek te vinden. Volgens mij zijn hier toch al redelijk wat tips gepost.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken veelal naar rock luistert, zul je misschien Rihanna niks vinden, zoals ik. Maar haar liedje "Shut up and drive" vind ik gewoon erg vet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef fredjanssen het volgende:
Prodigy, Chemical brothers, Fatboy Slim eigenlijk de halve bigbeat scene van ruim 10 jaar geleden.
30 Seconds To Marsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Het nieuwe album van 30 Seconds to Mars is een goede combinatie.
Voorbeeld:
dat is idd erg vette muziekquote:
vindt het persoonlijk erg goede muziekquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef Merkie het volgende:
MGMT?
[..]
30 Seconds To Mars. Echt verschrikkelijke muziek. Dat nummer Kings Of Queens is wel het toppunt, en dat komt dan ook nog eens 300x per dag op de radio voorbij
.
Ik hoor juist mensen altijd klagen over het nieuwe albums, dat ze eerder beter waren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vindt het persoonlijk erg goede muziek![]()
zeker hun beste album tot nu toe
Saturday Teenage Kick van Junkie XL, echt een goed albumquote:
mwah het is andersquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik hoor juist mensen altijd klagen over het nieuwe albums, dat ze eerder beter waren.
Das toch gewoon alternatieve poprock of wat?quote:
Je bedoelt Cornershop - Brimful of Asha? dat is dus (een remix van) Fatboy Slimquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:09 schreef rubje het volgende:
een hindi band met het nummer .... on 45, een hit in Engeland in 2003/2004
kent iemand het?
Je hebt dan ook heel veel lef als je met Rihanna en Lady Gag aan durft te komen hierquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef fredjanssen het volgende:
Altijd leuk mensen die een topic openen en dan niks meer van zich laten horen
Tja bij de defensie steken ze wel voor meer hun kop in het zandquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Je hebt dan ook heel veel lef als je met Rihanna en Lady Gag aan durft te komen hier
Je bedoelt toch niet een heruitgave/remix van "Stars on 45"?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:09 schreef rubje het volgende:
kent iemand het?
Ja ik vind het ook absurdquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Je hebt dan ook heel veel lef als je met Rihanna en Lady Gag aan durft te komen hier
Hartstikke vet maar dat heeft toch niets te maken met de vraag uit de OP?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Om het dus wat meer hardcore te maken gooi ik deze er ook nog even in
Hoezo? Is toch dance met gitaren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hartstikke vet maar dat heeft toch niets te maken met de vraag uit de OP?
Nou eigenlijk wel, omdat Atari Teenage Riot eigenlijk een crossover is tussen punk en hardcore (de dance-hardcore bedoel ik). Het is wel 'iets extremer'quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hartstikke vet maar dat heeft toch niets te maken met de vraag uit de OP?
-borg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:16 schreef tong80 het volgende:
NERD één van de bands van Tom Holkenboer
Geweldig album, maar zou ik niet meteen aan gedacht hebben bij dit topicquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef Zappmaster het volgende:
Death from Above 1979 - You're a Woman, I'm a Machine
[ afbeelding ]
Brimful of Asha van Cornershop?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:09 schreef rubje het volgende:
kent iemand het?
NERVEquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:16 schreef tong80 het volgende:
NERD één van de bands van Tom Holkenboer
Goeie, dat is 'm eerder denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef picodealion het volgende:
Brimful of Asha van Cornershop?
Alternatief m'n reet, tenzij je kut ermee bedoelde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Das toch gewoon alternatieve poprock of wat?
Loaded!!! Damn !quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef emokid het volgende:
Primal Scream dude, enige wat je nodig hebt. Verdiep je sowieso in de Britse scene.
[ afbeelding ]
Hier is toch niks 'dance' aan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ongelooflijk, de meest obscure acts (imo) zijn genoemd, maar nog niet deze grootheid:
Nee idd. Paar van mijn favo bands worden hier genoemd maar het lijkt me zo dat dit niet is wat TS bedoeltquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hier is toch niks 'dance' aan?
(Ik vind het wel een goeie band, daar niet van.)
Ja, maar hoe specifiek wil je het hebben? Laten we vooral ook aanverwanten noemen, wellicht vindt TS dat per ongeluk ook leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hier is toch niks 'dance' aan?
(Ik vind het wel een goeie band, daar niet van.)
Hij mag ons weleens bedankenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
Lightning_NL heeft wel genoeg om naar te luisteren denk ik.
Wat maakt dat nou uit????quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Dit begint er meer op te lijken!quote:
Dit soort dingen bedoel ik!!!quote:
Ja jij ook bedanktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit????
Een hoop van de youtube links die ik hier tot nu toe heb beluisterd zijn echt ontzettend crap vergeleken met wat ik in m'n OP noemde... Maar thanks voor de moeite.
Serieus, als die gasten weer in NL komen, ga er heen! Niet op het 16-jarige emo publiek letten, maar die shows zijn echt alsof er een tornado over je heen walst. Zo energiek zie je artiesten niet vaak over het podium raggen, echt een feestje elke keerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit begint er meer op te lijken!
Wow, na een seconde zit ik al mentaal FIFA '98 te spelen.quote:
Zou het niet Panjabi MC zijn? Dat komt ook wat beter overeen met 2002/2003quote:
Komt wel in de buurt ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |