Ja, maar hoe specifiek wil je het hebben? Laten we vooral ook aanverwanten noemen, wellicht vindt TS dat per ongeluk ook leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hier is toch niks 'dance' aan?
(Ik vind het wel een goeie band, daar niet van.)
Hij mag ons weleens bedankenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
Lightning_NL heeft wel genoeg om naar te luisteren denk ik.
Wat maakt dat nou uit????quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Je hebt dan ook heel veel lef als je met Rihanna en Lady Gag aan durft te komen hier
Dit begint er meer op te lijken!quote:
Dit soort dingen bedoel ik!!!quote:
Ja jij ook bedanktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit????
Een hoop van de youtube links die ik hier tot nu toe heb beluisterd zijn echt ontzettend crap vergeleken met wat ik in m'n OP noemde... Maar thanks voor de moeite.
Serieus, als die gasten weer in NL komen, ga er heen! Niet op het 16-jarige emo publiek letten, maar die shows zijn echt alsof er een tornado over je heen walst. Zo energiek zie je artiesten niet vaak over het podium raggen, echt een feestje elke keerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit begint er meer op te lijken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |