Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
van jou en suikertaartje weet ik, maar friemel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even voor de side infoST en ik zijn al ruim 15 jaar bevriend, dus we meeten wel vaker
![]()
Volgens mij komt die nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van jou en suikertaartje weet ik, maar friemel?
tevens
[ afbeelding ]
ik bespeur een structurele pinguïn weigering.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, en zou iemand de wiki willen aanpassen?
Mijn flapjes zijn te ongevoelig om dat te kunnen doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bespeur een structurele pinguïn weigering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik lap mijn ramen gewoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet PC opnieuw opstarten
Ramen zuigt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn flapjes zijn te ongevoelig om dat te kunnen doenik zal maar niet vragen welke flapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WIKI is aangepast
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Helaas, vandaag komt de m'neer van de woningstichting kijken naar de waterschadequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij komt die nietMaar als ie wel komt alleen maar gezellig!
Heb jij nog nooit een pinguin gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal maar niet vragen welke flapjes![]()
WIKI is aangepast
Balen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Helaas, vandaag komt de m'neer van de woningstichting kijken naar de waterschade![]()
Ander keertje......
ST heeft tel.nr. om afspraak te maken met Biekske
Hey Fruts!quote:
Eeeyyyyquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Fruts!Hoe is het met jou moppie?
Hooooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eeeyyyy![]()
![]()
![]()
Jij hier![]()
Gaat wa, erg moe nog altijdEn met jou?
Zet het hier neer, wie weet kunnen we helpenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef friemelaar het volgende:
'k heb ff een it-er nodig, ik aak een denkfout (denk ik) dus ff een tip nodig
Waarom heb je de oude er nu uitgehaald? (als die het nog doet) En heb je de image overgezet? Anders grote kans dat je OS dus niet goed meegekomen is. Tenminste met mijn laptops (zonder cd rom stationquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:46 schreef friemelaar het volgende:
hier alvast wat er aan de hand is.....
Machientje Win XP.
Nieuwe HD nodig ( SATA)
de oude loopt nog dus voor 't gemak met paragon de partitieties van de oude HD gecopieërd naar de nieuwe HD
Nieuwe schijf actief gemaakt.
Oude schijf eruit...... start niet op blinkende cursor![]()
Waar ga ik de mist in ??????
Een IT-erquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef friemelaar het volgende:
'k heb ff een it-er nodig, ik aak een denkfout (denk ik) dus ff een tip nodig
Hehehe, ik zie het nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hooooi![]()
![]()
Ja, ik hier, ik sta zelfs in de OP![]()
Ja.. bah... maar verder wel alles okee dus?
Hier alles bluhMaar op zich wel redelijk okee
Moest nu echt maar eens opstaan en tosti's gaan halen bij Nienke
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom heb je de oude er nu uitgehaald? (als die het nog doet) En heb je de image overgezet? Anders grote kans dat je OS dus niet goed meegekomen is. Tenminste met mijn laptops (zonder cd rom station) heb ik het regelmatig zo gedaan (met behulp van mijn toenmalige nerdenvriendje
![]()
) en je moet het wel op een bepaalde manier kopieren wil dat lukken...
Ik zal oma de groetjes doen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehehe, ik zie het nuLeuk!
Ah, doe oma de groetjes van me![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent een schat
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijkheb de verkeerde functie gebruikt
stom, stommer stomst
![]()
FF opnieuw, (hardware zit er nog in) dan zal 't wel lukken![]()
De oude schijf crashed zo af en toe door slijtage, vandaar dat ie er uitgaat (preventief om geen data te verliezen)
kom maar meissie * friemelaar knuffeld LLquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Bluh, ik wil niet meeeeer
Ik wil buiten spelen (of zo)
* doet stampvoeten
stom werk
Flessiequote:
Ik wil nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kom maar meissie * friemelaar knuffeld LL
Straks mag je weer buitenspelen
Fles!quote:
samen buiten spelen?quote:
ja dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
En LL meisje, komt goedDoe maar rustig aan, niet lang meer en je hebt de stomme baan niet meer!
de mogelijkheid om het ziekenhuisbed in die kamer te zetten is er niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
LLMZ
![]()
Nee, kut geslapen eigenlijkSinds een paar dagen slaap ik niet meer op het ziekenhuisbed wat in de woonkamer staat maar in de logeerkamer. Dat bed is zo hard dat het pijn doet bij het omrollen. Plus dat je het geoel hebt dat je er constant vanaf dondert
het levenquote:
Nee, is te krap ammelquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
de mogelijkheid om het ziekenhuisbed in die kamer te zetten is er niet?
Ja, tiefes. Dat helpt toch nietquote:wat dat er vanaf rollen betreft: er zijn rekjes voor te plaatsen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
het leven
vanmorgen anderhalf uur in de file gestaan (ik woon 12km van mn werk af!!)
geen idee eigenlijk, de a10 oost stond gewoon vol. Ik heb er 40 minuten gedaan om mijn wijk uit te komen en de oprit op te kunnen rijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een licht springt op rood, een ander op groen dus d'r is altijd wel wat te doen ......
Was er een ongeluk gebeurd of waren er werkzaamheden ?
Jah, da's vervelendquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, de a10 oost stond gewoon vol. Ik heb er 40 minuten gedaan om mijn wijk uit te komen en de oprit op te kunnen rijden
\quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah, da's vervelend![]()
Mja, voor diegene die in dat ongeluk zat ........ (waarschijnlijk dan toch)
Jah indedaad want even in de file is veeel ergerquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
\
laat ie dat lekker in zijn (of waarschijnlijk haar) eigen tijd doen
Hee schat, ja, heeeerlijk geslapen!quote:
Jahoor, een beetje kort maarja....quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee schat, ja, heeeerlijk geslapen!![]()
![]()
En jullie?
Euhm.....wat is er dan stuk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jahoor, een beetje kort maarja....
Vandaag dadelijk komt de woningstichting m'neer de schade opnemen.
Hopelijk kan het snel gerepadingest worden
Hihi...moeten afwijken van een belscript...STRESS!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef friemelaar het volgende:
Daarstraks een leuk telefoongesprek gehad.....
* friemelaar met A... goede morgen
Goede morgen bent u B. A.. ?
* friemelaar Nee, dat ben ik niet
Mag ik van u B. A.. spreken ?
[me=friemelaar]Welke B. ? we hebben er daar 2 van in huis.
[/me]
* friemelaar Is het m'neer B. of mevrouw B ?
Dat weet ik niet.
* friemelaar Weet u de leeftijd van B. bij benadering?
Nee helaas. het gaat over een prijs vraag
* friemelaar Voor volwassenen of voor kinderen
Voor volwassenen
* friemelaar Oh, dan gaat het over mijn vrouw
Dan bel ik later wel terug als uw vrouw beschikbaar is
Ik had helemaal niet gezegd dat ze d'r niet was, ze stond zo ongeveer naast me
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef friemelaar het volgende:
[/me]
Dat weet ik niet.
Voor volwassenen
Vroemmmm, smakelijk eten danquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er![]()
![]()
![]()
En dat zie ik niet, dat hoor ikLada
Das inderdaad veel eenvoudiger...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij ons geen verwarring, andere achternamen en verschillende voorletters
Burgerquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das inderdaad veel eenvoudiger...
Mja,wij zijn (klein) burgelijk he
kip of ham?quote:
Dat is nog best een appetijtelijke dame geworden eigenlijk. Vroegah vond ik t maar niksquote:
geniet er maar van, er komt weer sneeuw aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
wat is het lekker weer!! tenminste, als je naar buiten kijkt.
???quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geniet er maar van, er komt weer sneeuw aan
nee, ik dacht dat de zomer ging beginnen!! maar gaat het echt sneeuwen of gewoon wat mietjesnattesneeuw?quote:
Doet de knalpijp hetgoed ja?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
En dat zie ik niet, dat hoor ikLada
zie de link in mijn editquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat de zomer ging beginnen!! maar gaat het echt sneeuwen of gewoon wat mietjesnattesneeuw?
en ik heb hem maar verbetertquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal maar niet vragen welke flapjes![]()
WIKI is aangepast
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
gratis vlaai op het werk..... gister ook al en morgen ook
mogguhquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik heb hem maar verbeterd![]()
hoi allemaal
helleeuuuuuquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik heb hem maar verbetert![]()
hoi allemaal
*proestquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef friemelaar het volgende:
[/me]
Dat weet ik niet.
Voor volwassenen
is er geen OA felicitatie topic??quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef MPG het volgende:
Hebben we OA al gefeliciteerd met zijn verjaardag? Of heeft ie hier nog geen koffie met vlaai langsgebracht?
hij heeft de vlaai naar KZ gebrachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef MPG het volgende:
Hebben we OA al gefeliciteerd met zijn verjaardag? Of heeft ie hier nog geen koffie met vlaai langsgebracht?
Jawel:quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is er geen OA felicitatie topic??
Normaal krijgen jarige KSC'ers een naamtopic in deze reeksquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is er geen OA felicitatie topic??
Misschien weet hij wel meer over de beschikbaarheid van je vrouw dan jij zelf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef friemelaar het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel:
http://forum.fok.nl/topic/1132069
[..]
LLquote:
Aartiiiiiquote:
Marcquote:
wie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef MPG het volgende:
dat]http://forum.fok.nl/topic/1132069[/quote]dat[/url] is een crew topicquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1132069
hij is nog niet hier geweest dus weet men het nietquote:
[..]
Normaal krijgen jarige KSC'ers een naamtopic in deze reeks.
Jullie gaan moderniseren ? (allemaal Breeeedbeeeld)quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
gratis vlaai op het werk..... gister ook al en morgen ook
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Was een zijquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien weet hij wel meer over de beschikbaarheid van je vrouw dan jij zelf?
ik snap je nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jullie gaan moderniseren ? (allemaal Breeeedbeeeld)![]()
Dat is die man die altijd om 1700 het einde van de werkdag meldtquote:
[onderwijs modus]quote:
oh, net als die man die op zondag het vlees komt snijden, je herkent hem wel, maar wie is het toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is die man die altijd om 1700 het einde van de werkdag meldt
Niets van gemerktquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
geef niet ben maar een beveiligertje, kan af en toe wel wat onderwijs gebruiken.... zeker als het van een lekker wijf isquote:
Wokje , jij had net zo goed een blauwe kunnen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Oww, je bent ook lesbisch ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geef niet ben maar een beveiligertje, kan af en toe wel wat onderwijs gebruiken.... zeker als het van een lekker wijf is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik welquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nog nooit een naam topic gehad
ook nietquote:
met je verjaardag?quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, je bent ook lesbisch ?
Komt goed uit IK OOK !!zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
ik noem "de staafmixer"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwen)
Wie weet, kunnen we nog wat van elkaar lerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwen)
nou, de uitzondering bevestigt de regel zullen we dan maar zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[KSC #1.595] Proosten op een jarige goldfinger1963!
de betonmolenquote:
Huh?quote:
dat kun je ook op verschillende manieren opvattenquote:
ik denk hetquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, de uitzondering bevestigt de regel zullen we dan maar zeggen
ga je een huis bouwen ofzoquote:
1.283/liter laatste keer dat ik gingquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet even gaan tanken (in België)
Ben zo terug
en dat uit de mond van de batskoningquote:
tank zequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet even gaan tanken (in België)
Ben zo terug
0.999quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1.283/liter laatste keer dat ik ging
staat nu al op 1.31.1quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1.283/liter laatste keer dat ik ging
dat is geen benzine, bij jullie is ie nog duurderquote:
mijn god, ze blijven stijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
staat nu al op 1.31.1![]()
bonjour allemaal
ik gebruik geen keukenspullenquote:
graag gedaan hoor gf!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[KSC #1.595] Proosten op een jarige goldfinger1963!
Ik wil niet weten wat JIJ ermee doetquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik geen keukenspullen![]()
electrische tandenborstel is wel goed
Dank je door jullie hou ik werkquote:
Door mensen te veel te laten betalen voor benzine dan het werkelijk kost? moet je trots op zijnquote:
in beringen is ie 1.304quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is geen benzine, bij jullie is ie nog duurder![]()
quote:
Het ging me meer om het tanken! De prijs is mij ook te hoog... Hoe meer benzine enzo jullie gebruiken hoemeer productieeilanden de Oliemaatschappijen nodig hebben, hoe meer wij die kunnen bouwenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Door mensen te veel te laten betalen voor benzine dan het werkelijk kost? moet je trots op zijn
als de benzine omlaag gaat, ga ik meer rijden omdat het me minder kost om bij te tanken.
in verhouding verdient iemand meer aan me als ie goedkoop is
Hmm een collega biedt net aan om soep te gaan halen... zal ik het doen of niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
evaluatie van projecten met lunch![]()
willen jullie niet zo hard gaan?
ik kan het niet bij houden
Je zou natuurlijk kunnen beginnen met een datum te noemen waarop je een felicitatietopic verwachtquote:
vandaag valt het meequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
evaluatie van projecten met lunch![]()
willen jullie niet zo hard gaan?
ik kan het niet bij houden
zeg dat nou nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
pff ik voel me vandaag weer een beetje vergadereend... ik kom niet een aan fokken werken toe...
misschien na 3-en... want ik zit van 1 - 3 in vergadering en dan is het moeilijk posten hoor... net zoals dat van half 9 tot kwart voor 12 onmogelijk was...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag valt het mee![]()
[..]
zeg dat nou niet![]()
komt die dadelijk weer posten
JFquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
staat nu al op 1.31.1![]()
bonjour allemaal
Ow ja, gefeliciteerd OA!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen beginnen met een datum te noemen waarop je een felicitatietopic verwacht
Dit tpoic, getuige deze postquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
zijn er trouwens nog faaltopics vandaag of niet?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
je gaat toch niet menen dat ik rond deze tijd een kwartet kan posten
quote:
De rest zit de vorige bladzijde nog te F5'enquote:
Ow, en hoe lang duurde het voordat jij het door had.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
De rest zit de vorige bladzijde nog te F5'en
echt welquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
je gaat toch niet menen dat ik rond deze tijd een kwartet kan posten
dat kan ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, en hoe lang duurde het voordat jij het door had.
nog 10 minuten en dan etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
ze zijn allemaal eten
dadelijk boodschappen doenquote:
Vorige bladzijde?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt zelden op vrijdagquote:
Ik heb een bruiloft, dus dan neem ik gewoon vrijquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt zelden op vrijdag
Bij m'n vorige werkgever kreeg je allen vrij voor een begrafenisquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft, dus dan neem ik gewoon vrij![]()
SchoonOA vindt dat prima. Toch schoonOA?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Aarti het volgende:
over een uur bespreking en ik heb geen nieuws
een uur en tien minuten!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel, er heeft vanmorgen hier iemand 40 minuten in de file gestaan
edit : wie was dat ook alweer![]()
oww, sorry dan kan ik je ook niet helpen .....quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
een uur en tien minuten!!![]()
maar daar maak ik die israeliers niet blij mee
nog 1,5 uurquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever kreeg je allen vrij voor een begrafenis
Ik neem vrij, dus het kost me een halve dag. Ik krijg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Jank niet zo manquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:37 schreef friemelaar het volgende:
En terug![]()
FF hogere economie :
benzine in Goirle ¤ 144,9
Benzine in Poppel¤ 137,1
verschil / liter =7,8 ct.
Getankt 37.94 liter -> bespaard 37.94*7.8=295,9 ct![]()
Extra gereden kilometers =9
verbruik 1 op 13 = 0.69 liter * 137.1 = 94.91 ct
bespaard = 295.9 - 94.91 = 200.99 ct
extra Tijd = 15 minuten
(want ontzettend druk met allemaal Nederlanders die denken goud gevonden te hebben)
dus "verdient" 200.99*4 = 803.96 ct/uur![]()
extra risico + overmaat aan flitspalen + verlies productiviteit
Ik tank volgende keer wel in Goirle
Ik ben al ruim 2 maandenniet meer op kantoor geweestquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jank niet zo manJe maakt er toch een leuk uitje van
Lekker naar het buitenland, pakske fritten in het zonnetje, lekkere biertjes mee naar huis, dikke belgische chocola voor d'n madam, en met 2 uur ben je weer thuis
met dank aan die lieve buschauffeurquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 2 maandenniet meer op kantoor geweest![]()
'k zou niet willen dat madam ook gaat "moderniseren "quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het buitenland, pakske fritten in het zonnetje, lekkere biertjes mee naar huis, dikke belgische chocola voor d'n madam, en met 2 uur ben je weer thuis
niet zo veel blowenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k zou niet willen dat madam ook gaat "moderniseren "
Danneem je een lekker belgisch bronwatertje mee van het fritkotquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k zou niet willen dat madam ook gaat "moderniseren "
Spannund!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen aardappels gaan halen aan de andere kant van het dorpDat zal me een expeditie worden
Natuurlijk, jongen. Ik heb je verlof hoogstpersoonlijk goedgekeurd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft, dus dan neem ik gewoon vrij![]()
SchoonOA vindt dat prima. Toch schoonOA?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen aardappels gaan halen aan de andere kant van het dorpDat zal me een expeditie worden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het dorp, pakske fritten in het zonnetje, lekkere biertjes mee naar huis, dikke belgische chocola voor mama, en met 2 uur ben je weer thuis
Zekerquote:
quote:
maar ikke welquote:
Jah die mogelijkheid heb ik, maar 'k krijg nou niet bepaald een vakantie gevoel bij een ritje naar net over de streep op totaal 10 Km van huisquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerHet begint al met het aantrekken van de spijkerbroek. Dat begint nameljk met het uitrekken van de trui
![]()
EN friem jij moet gewoon blij zijn dat je de mogelijkheid hebt om even aar het buitenland te karren voor wat vakantiegevoel. Dat ik het je moet voorkauwen is al erg genoeg
hoezo?quote:
Je kijkt niet echt fris uit je ogen op die foto's van jequote:
valt ook wel weer mee heb wel ergere fotosquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt fris uit je ogen op die foto's van je
Daar wil ik je best in geloven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
valt ook wel weer mee heb wel ergere fotos
die fotos in mijn fobo was ik wel nuchterquote:
wat vind je van mijn ogen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt fris uit je ogen op die foto's van je
daar verzuip je inquote:
quote:
Minder duf dan eerstquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
die fotos in mijn fobo was ik wel nuchter
maar goed hoe isset hier?
en dan ben je klaar met werken voor vandaag?quote:
Yepsquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan ben je klaar met werken voor vandaag?
quote:
mooi op tijdquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wokje , jij had net zo goed een blauwe kunnen zijn![]()
Je bent er nooit als iemand je nodig heeft
ik heb al een blauw oog dus dat komt helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo, lekker uitgebreid geluncht en goede beoordeling gehad.![]()
nadeel is dat ik nu meer projecten moet oppakken
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ben jij om half drie al afgewerkt ja?quote:
vandaag welquote:
byequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
nu eigenlijk, baas zei net: boek dit ene ding nog voor me en dan rot je maar lekker op
dus dat doe ik nu ook
Netjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
nu eigenlijk, baas zei net: boek dit ene ding nog voor me en dan rot je maar lekker op
dus dat doe ik nu ook
prettig weekend Llquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
dus dat doe ik nu ook
daar kan je maar 1 ding mee doen, in de hete oliequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffffffffff terug van de aardappels
Eerst ff uitrustenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
daar kan je maar 1 ding mee doen, in de hete olie
sorry, dat zag ik nog niet helemaal helderquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst ff uitrustenZweet als een aap met een dikke fleecetrui en winterjas aan, in het zonnetje. Plus dat ik met mijn brace gewoon maar half kan in- en uitademen dus ik hijg nou als een oud paard.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Half 3 naar huis
kan ik toch nog naar de kapper
ik ookquote:
LLquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
dus dat doe ik nu ook
ze moet vrijdag gewoon werkenquote:
nog netquote:
douche zequote:
moet je maar perse aardappels willen halenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst ff uitrustenZweet als een aap met een dikke fleecetrui en winterjas aan, in het zonnetje. Plus dat ik met mijn brace gewoon maar half kan in- en uitademen dus ik hijg nou als een oud paard.
maar ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moet vrijdag gewoon werken
sadistquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo thuis, nu online mensenafslachten....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Wat speel je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Scheikundequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef FFSletop het volgende:
Net scheikunde PW gehad
Nu lkkr wachten tot half vier
Vindt het ook wel grappig, maar meer omdat de leraar ook humor heeftquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheikunde.
Lang geleden dat ik me daar actief mee bezig heb gehouden. Jammer wel, want het is erg boeiende materie.
ik heb dat nooit begrepen al die formulesquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
Scheikunde.
Lang geleden dat ik me daar actief mee bezig heb gehouden. Jammer wel, want het is erg boeiende materie.
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Gewoon alles bij elkaar flikkeren. De leraar zegt vanzelf ho.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dat nooit begrepen al die formules
of het doet vanzelf wel boemquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar flikkeren. De leraar zegt vanzelf ho.
whehehe ja of je blaast de school opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of als er iets ontploft. Doet me denken:quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
MAGquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat speel je?
[..]
Scheikunde.
MAG?quote:
heey duckiequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben ik weer
Nog even knallen en dan vanavond trainen geven en zelf trainen
weinig kans, morgen zit ik in duitsland.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij bent morgen hier toch wel online
jij gaat ook online mensen afslachten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben ik weer
De vaseline niet vergeten in te pakkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weinig kans, morgen zit ik in duitsland.
ik heb de koffer al gepakt en daar zat geen laptop bij
Die heb ik nog nietquote:
256 per game, 128 per company, 64 per unit (ofzo) dan 8 per squad, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik nog nietLijkt me wel leuk met zoveel mensen.
Massive Attack Gamequote:
oja je gaat vanavond al naar duitslandquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weinig kans, morgen zit ik in duitsland.
ik heb de koffer al gepakt en daar zat geen laptop bij
vaseline, condooms, viagraquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De vaseline niet vergeten in te pakken![]()
duckiequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben ik weer
wel de extra sterke condooms meenemenquote:
aah okee vetquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel de extra sterke condooms meenemen
met ribbelsquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef GooseFM het volgende:
Dat er maar geen foto's van mogen uitlekken.
En je was al het zonnetje in huis.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef GooseFM het volgende:
Dat er maar geen foto's van mogen uitlekken.
waardoor?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
Nee hoor, zit nog op mn werk, dus ik moet nog even wat werk verrichten en dus noem ik dat even knallen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij gaat ook online mensen afslachten?
whehehequote:
Wat wil je, die zijn die klaagmuur gewend.quote:
Terugschreeuwenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah auf deutsch! ganz geil!!|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, zit nog op mn werk, dus ik moet nog even wat werk verrichten en dus noem ik dat even knallen...
Hey gier, wok, gf, kz, pinguin, marc, goose
quote:
mn baas en ik keken mekaar echt aan van WTFquote:
terug schreeuwenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
mn baas en ik keken mekaar echt aan van WTF![]()
en wij gewoon kalm blijven, werden ze alleen maar nog gekker van
Dat zei ik.quote:
mja ik las het te laatquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil je, die zijn die klaagmuur gewend.
en dan?quote:
zit je stiekem op fokquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ben ik blij dat ik niks aan het drinken was..
Mn collega's: Wat lach je...
Pheno, waar ben je?quote:
1700quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |