Een IT-erquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef friemelaar het volgende:
'k heb ff een it-er nodig, ik aak een denkfout (denk ik) dus ff een tip nodig
Hehehe, ik zie het nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hooooi![]()
![]()
Ja, ik hier, ik sta zelfs in de OP![]()
Ja.. bah... maar verder wel alles okee dus?
Hier alles bluhMaar op zich wel redelijk okee
Moest nu echt maar eens opstaan en tosti's gaan halen bij Nienke
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom heb je de oude er nu uitgehaald? (als die het nog doet) En heb je de image overgezet? Anders grote kans dat je OS dus niet goed meegekomen is. Tenminste met mijn laptops (zonder cd rom station) heb ik het regelmatig zo gedaan (met behulp van mijn toenmalige nerdenvriendje
![]()
) en je moet het wel op een bepaalde manier kopieren wil dat lukken...
Ik zal oma de groetjes doen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehehe, ik zie het nuLeuk!
Ah, doe oma de groetjes van me![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent een schat
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijkheb de verkeerde functie gebruikt
stom, stommer stomst
![]()
FF opnieuw, (hardware zit er nog in) dan zal 't wel lukken![]()
De oude schijf crashed zo af en toe door slijtage, vandaar dat ie er uitgaat (preventief om geen data te verliezen)
kom maar meissie * friemelaar knuffeld LLquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Bluh, ik wil niet meeeeer
Ik wil buiten spelen (of zo)
* doet stampvoeten
stom werk
Flessiequote:
Ik wil nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kom maar meissie * friemelaar knuffeld LL
Straks mag je weer buitenspelen
Fles!quote:
samen buiten spelen?quote:
ja dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
En LL meisje, komt goedDoe maar rustig aan, niet lang meer en je hebt de stomme baan niet meer!
de mogelijkheid om het ziekenhuisbed in die kamer te zetten is er niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
LLMZ
![]()
Nee, kut geslapen eigenlijkSinds een paar dagen slaap ik niet meer op het ziekenhuisbed wat in de woonkamer staat maar in de logeerkamer. Dat bed is zo hard dat het pijn doet bij het omrollen. Plus dat je het geoel hebt dat je er constant vanaf dondert
het levenquote:
Nee, is te krap ammelquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
de mogelijkheid om het ziekenhuisbed in die kamer te zetten is er niet?
Ja, tiefes. Dat helpt toch nietquote:wat dat er vanaf rollen betreft: er zijn rekjes voor te plaatsen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
het leven
vanmorgen anderhalf uur in de file gestaan (ik woon 12km van mn werk af!!)
geen idee eigenlijk, de a10 oost stond gewoon vol. Ik heb er 40 minuten gedaan om mijn wijk uit te komen en de oprit op te kunnen rijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een licht springt op rood, een ander op groen dus d'r is altijd wel wat te doen ......
Was er een ongeluk gebeurd of waren er werkzaamheden ?
Jah, da's vervelendquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, de a10 oost stond gewoon vol. Ik heb er 40 minuten gedaan om mijn wijk uit te komen en de oprit op te kunnen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |