Dat is die man die altijd om 1700 het einde van de werkdag meldtquote:
[onderwijs modus]quote:
oh, net als die man die op zondag het vlees komt snijden, je herkent hem wel, maar wie is het toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is die man die altijd om 1700 het einde van de werkdag meldt
Niets van gemerktquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
Normaal krijgen jarige KSC'ers een naamtopic in deze reeks.
geef niet ben maar een beveiligertje, kan af en toe wel wat onderwijs gebruiken.... zeker als het van een lekker wijf isquote:
Wokje , jij had net zo goed een blauwe kunnen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Oww, je bent ook lesbisch ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geef niet ben maar een beveiligertje, kan af en toe wel wat onderwijs gebruiken.... zeker als het van een lekker wijf is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik welquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nog nooit een naam topic gehad
ook nietquote:
met je verjaardag?quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, je bent ook lesbisch ?
Komt goed uit IK OOK !!zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
ik noem "de staafmixer"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwen)
Wie weet, kunnen we nog wat van elkaar lerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwen)
nou, de uitzondering bevestigt de regel zullen we dan maar zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[KSC #1.595] Proosten op een jarige goldfinger1963!
de betonmolenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |