daar kan je maar 1 ding mee doen, in de hete oliequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffffffffff terug van de aardappels
Eerst ff uitrustenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
daar kan je maar 1 ding mee doen, in de hete olie
sorry, dat zag ik nog niet helemaal helderquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst ff uitrustenZweet als een aap met een dikke fleecetrui en winterjas aan, in het zonnetje. Plus dat ik met mijn brace gewoon maar half kan in- en uitademen dus ik hijg nou als een oud paard.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Half 3 naar huis
kan ik toch nog naar de kapper
ik ookquote:
LLquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
nu eigenlijk, baas zei net: boek dit ene ding nog voor me en dan rot je maar lekker op
dus dat doe ik nu ook
ze moet vrijdag gewoon werkenquote:
nog netquote:
douche zequote:
moet je maar perse aardappels willen halenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst ff uitrustenZweet als een aap met een dikke fleecetrui en winterjas aan, in het zonnetje. Plus dat ik met mijn brace gewoon maar half kan in- en uitademen dus ik hijg nou als een oud paard.
maar ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moet vrijdag gewoon werken
sadistquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo thuis, nu online mensenafslachten....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Wat speel je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Scheikundequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef FFSletop het volgende:
Net scheikunde PW gehad
Nu lkkr wachten tot half vier
Vindt het ook wel grappig, maar meer omdat de leraar ook humor heeftquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheikunde.
Lang geleden dat ik me daar actief mee bezig heb gehouden. Jammer wel, want het is erg boeiende materie.
ik heb dat nooit begrepen al die formulesquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
Scheikunde.
Lang geleden dat ik me daar actief mee bezig heb gehouden. Jammer wel, want het is erg boeiende materie.
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Gewoon alles bij elkaar flikkeren. De leraar zegt vanzelf ho.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dat nooit begrepen al die formules
of het doet vanzelf wel boemquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar flikkeren. De leraar zegt vanzelf ho.
whehehe ja of je blaast de school opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of als er iets ontploft. Doet me denken:quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
MAGquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat speel je?
[..]
Scheikunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |