Dat is die man die altijd om 1700 het einde van de werkdag meldtquote:
[onderwijs modus]quote:
oh, net als die man die op zondag het vlees komt snijden, je herkent hem wel, maar wie is het toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is die man die altijd om 1700 het einde van de werkdag meldt
Niets van gemerktquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef MPG het volgende:
Normaal krijgen jarige KSC'ers een naamtopic in deze reeks.
geef niet ben maar een beveiligertje, kan af en toe wel wat onderwijs gebruiken.... zeker als het van een lekker wijf isquote:
Wokje , jij had net zo goed een blauwe kunnen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Oww, je bent ook lesbisch ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geef niet ben maar een beveiligertje, kan af en toe wel wat onderwijs gebruiken.... zeker als het van een lekker wijf is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik welquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nog nooit een naam topic gehad
ook nietquote:
met je verjaardag?quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, je bent ook lesbisch ?
Komt goed uit IK OOK !!zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
ik noem "de staafmixer"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwen)
Wie weet, kunnen we nog wat van elkaar lerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals veel mannen.... maar soms kan ik ook wel wat leren van mannen (de dingen wat je niet moet doen bij vrouwen)
nou, de uitzondering bevestigt de regel zullen we dan maar zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[KSC #1.595] Proosten op een jarige goldfinger1963!
de betonmolenquote:
Huh?quote:
dat kun je ook op verschillende manieren opvattenquote:
ik denk hetquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, de uitzondering bevestigt de regel zullen we dan maar zeggen
ga je een huis bouwen ofzoquote:
1.283/liter laatste keer dat ik gingquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet even gaan tanken (in België)
Ben zo terug
en dat uit de mond van de batskoningquote:
tank zequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet even gaan tanken (in België)
Ben zo terug
0.999quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1.283/liter laatste keer dat ik ging
staat nu al op 1.31.1quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1.283/liter laatste keer dat ik ging
dat is geen benzine, bij jullie is ie nog duurderquote:
mijn god, ze blijven stijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
staat nu al op 1.31.1![]()
bonjour allemaal
ik gebruik geen keukenspullenquote:
graag gedaan hoor gf!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[KSC #1.595] Proosten op een jarige goldfinger1963!
Ik wil niet weten wat JIJ ermee doetquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik geen keukenspullen![]()
electrische tandenborstel is wel goed
Dank je door jullie hou ik werkquote:
Door mensen te veel te laten betalen voor benzine dan het werkelijk kost? moet je trots op zijnquote:
in beringen is ie 1.304quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is geen benzine, bij jullie is ie nog duurder![]()
quote:
Het ging me meer om het tanken! De prijs is mij ook te hoog... Hoe meer benzine enzo jullie gebruiken hoemeer productieeilanden de Oliemaatschappijen nodig hebben, hoe meer wij die kunnen bouwenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Door mensen te veel te laten betalen voor benzine dan het werkelijk kost? moet je trots op zijn
als de benzine omlaag gaat, ga ik meer rijden omdat het me minder kost om bij te tanken.
in verhouding verdient iemand meer aan me als ie goedkoop is
Hmm een collega biedt net aan om soep te gaan halen... zal ik het doen of niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
evaluatie van projecten met lunch![]()
willen jullie niet zo hard gaan?
ik kan het niet bij houden
Je zou natuurlijk kunnen beginnen met een datum te noemen waarop je een felicitatietopic verwachtquote:
vandaag valt het meequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
evaluatie van projecten met lunch![]()
willen jullie niet zo hard gaan?
ik kan het niet bij houden
zeg dat nou nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
pff ik voel me vandaag weer een beetje vergadereend... ik kom niet een aan fokken werken toe...
misschien na 3-en... want ik zit van 1 - 3 in vergadering en dan is het moeilijk posten hoor... net zoals dat van half 9 tot kwart voor 12 onmogelijk was...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag valt het mee![]()
[..]
zeg dat nou niet![]()
komt die dadelijk weer posten
JFquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
staat nu al op 1.31.1![]()
bonjour allemaal
Ow ja, gefeliciteerd OA!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen beginnen met een datum te noemen waarop je een felicitatietopic verwacht
Dit tpoic, getuige deze postquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
zijn er trouwens nog faaltopics vandaag of niet?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
je gaat toch niet menen dat ik rond deze tijd een kwartet kan posten
quote:
De rest zit de vorige bladzijde nog te F5'enquote:
Ow, en hoe lang duurde het voordat jij het door had.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
De rest zit de vorige bladzijde nog te F5'en
echt welquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
je gaat toch niet menen dat ik rond deze tijd een kwartet kan posten
dat kan ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, en hoe lang duurde het voordat jij het door had.
nog 10 minuten en dan etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
ze zijn allemaal eten
dadelijk boodschappen doenquote:
Vorige bladzijde?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt zelden op vrijdagquote:
Ik heb een bruiloft, dus dan neem ik gewoon vrijquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt zelden op vrijdag
Bij m'n vorige werkgever kreeg je allen vrij voor een begrafenisquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft, dus dan neem ik gewoon vrij![]()
SchoonOA vindt dat prima. Toch schoonOA?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Aarti het volgende:
over een uur bespreking en ik heb geen nieuws
een uur en tien minuten!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel, er heeft vanmorgen hier iemand 40 minuten in de file gestaan
edit : wie was dat ook alweer![]()
oww, sorry dan kan ik je ook niet helpen .....quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
een uur en tien minuten!!![]()
maar daar maak ik die israeliers niet blij mee
nog 1,5 uurquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever kreeg je allen vrij voor een begrafenis
Ik neem vrij, dus het kost me een halve dag. Ik krijg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Jank niet zo manquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:37 schreef friemelaar het volgende:
En terug![]()
FF hogere economie :
benzine in Goirle ¤ 144,9
Benzine in Poppel¤ 137,1
verschil / liter =7,8 ct.
Getankt 37.94 liter -> bespaard 37.94*7.8=295,9 ct![]()
Extra gereden kilometers =9
verbruik 1 op 13 = 0.69 liter * 137.1 = 94.91 ct
bespaard = 295.9 - 94.91 = 200.99 ct
extra Tijd = 15 minuten
(want ontzettend druk met allemaal Nederlanders die denken goud gevonden te hebben)
dus "verdient" 200.99*4 = 803.96 ct/uur![]()
extra risico + overmaat aan flitspalen + verlies productiviteit
Ik tank volgende keer wel in Goirle
Ik ben al ruim 2 maandenniet meer op kantoor geweestquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jank niet zo manJe maakt er toch een leuk uitje van
Lekker naar het buitenland, pakske fritten in het zonnetje, lekkere biertjes mee naar huis, dikke belgische chocola voor d'n madam, en met 2 uur ben je weer thuis
met dank aan die lieve buschauffeurquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 2 maandenniet meer op kantoor geweest![]()
'k zou niet willen dat madam ook gaat "moderniseren "quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het buitenland, pakske fritten in het zonnetje, lekkere biertjes mee naar huis, dikke belgische chocola voor d'n madam, en met 2 uur ben je weer thuis
niet zo veel blowenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k zou niet willen dat madam ook gaat "moderniseren "
Danneem je een lekker belgisch bronwatertje mee van het fritkotquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k zou niet willen dat madam ook gaat "moderniseren "
Spannund!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen aardappels gaan halen aan de andere kant van het dorpDat zal me een expeditie worden
Natuurlijk, jongen. Ik heb je verlof hoogstpersoonlijk goedgekeurd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft, dus dan neem ik gewoon vrij![]()
SchoonOA vindt dat prima. Toch schoonOA?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen aardappels gaan halen aan de andere kant van het dorpDat zal me een expeditie worden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het dorp, pakske fritten in het zonnetje, lekkere biertjes mee naar huis, dikke belgische chocola voor mama, en met 2 uur ben je weer thuis
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |