maar ikke welquote:
Jah die mogelijkheid heb ik, maar 'k krijg nou niet bepaald een vakantie gevoel bij een ritje naar net over de streep op totaal 10 Km van huisquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerHet begint al met het aantrekken van de spijkerbroek. Dat begint nameljk met het uitrekken van de trui
![]()
EN friem jij moet gewoon blij zijn dat je de mogelijkheid hebt om even aar het buitenland te karren voor wat vakantiegevoel. Dat ik het je moet voorkauwen is al erg genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
hoezo?quote:
Je kijkt niet echt fris uit je ogen op die foto's van jequote:
valt ook wel weer mee heb wel ergere fotosquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt fris uit je ogen op die foto's van je
Daar wil ik je best in geloven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
valt ook wel weer mee heb wel ergere fotos
die fotos in mijn fobo was ik wel nuchterquote:
wat vind je van mijn ogen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt fris uit je ogen op die foto's van je
daar verzuip je inquote:
quote:
Minder duf dan eerstquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
die fotos in mijn fobo was ik wel nuchter
maar goed hoe isset hier?
en dan ben je klaar met werken voor vandaag?quote:
Yepsquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan ben je klaar met werken voor vandaag?
quote:
mooi op tijdquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wokje , jij had net zo goed een blauwe kunnen zijn![]()
Je bent er nooit als iemand je nodig heeft
ik heb al een blauw oog dus dat komt helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo, lekker uitgebreid geluncht en goede beoordeling gehad.![]()
nadeel is dat ik nu meer projecten moet oppakken
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ben jij om half drie al afgewerkt ja?quote:
vandaag welquote:
byequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
nu eigenlijk, baas zei net: boek dit ene ding nog voor me en dan rot je maar lekker op
dus dat doe ik nu ook
Netjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
nu eigenlijk, baas zei net: boek dit ene ding nog voor me en dan rot je maar lekker op
dus dat doe ik nu ook
prettig weekend Llquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag wel
dus dat doe ik nu ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |