Ach, als D66 weer terug kan komen, kan de SP dat ook... Met het juiste poppetje op de juiste plaatsquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met de SP, hoe diep kun je vallen in 4 jaar tijd?
hoeveel procent is dat op landelijke schaal?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef Reya het volgende:
Absolute meerderheid voor Lokaal Dinkelland, 12 van de 21 zetels.
Weer te laatquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iets hierarchisch opbouwd en geen goede opvolger kan vinden.
Who cares, het is de SPquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als D66 weer terug kan komen, kan de SP dat ook... Met het juiste poppetje op de juiste plaats
Verschil van dag en nacht met nu.quote:
Daar kan mevrouwtje Kant nog héél veel van leren ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Halsema is erg erg sterk in dit debat. Wat een verademing tussen al dat gekakel door.
Gemist, wat zei ze?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef knnth het volgende:
Het sarcasme van Halsema over de overwinning van de PvdA was hilarisch. Ge-wel-dig
Anderzijds trapt ze ook gigantische open deuren in en vind ik haar, zoals zo vaak, simplistisch overkomen.quote:
Ja dames, zo zie je maar wat jaren van bevlekking van het aangezicht met je kan doenquote:
PVV sluit zichzelf vooral uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, dat ze de PVV al bij voorbaat uitsluiten.
Niks geleerd van Fortuijn.
Jup, nog meer stemmen voor de PVV. Eenpartijpolitiekquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Echt te gek dat D66 de PVV ook uitsluit.
De pvv zorgt er juist voor dat ze es een keer niet in elkaar geslagen worden door hun vader/broers/ooms/nevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef Amos_ het volgende:
Jonge Marokkaanse meiden zien hun toekomst in het nauw gebracht? Ze zijn toch Nederlands? Want Marokkaanse mensen hebben toch niks met Nederlandse politiek te maken? Wat zal het Marokko een worst wezen
quote:
Dat was toch niks nieuws?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Echt te gek dat D66 de PVV ook uitsluit.
Inhoudelijk is ze niet bijster sterk nee. Maar door haar rust valt ze wel op, en doorbreekt ze het debat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anderzijds trapt ze ook gigantische open deuren in en vind ik haar, zoals zo vaak, simplistisch overkomen.
Halsema: PVV is dé winnaar in Almere en Den Haag.quote:
Maar je regeert voor 't hele land, ook voor de mensen die niet op je gestemd hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef Klummie het volgende:
Ehhh Femke je vertegenwoordigt alleen de mensen die op je gestemd hebben
Dan kijk je echt naar een ander debat dan mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef Reya het volgende:
Kant zet zichzelf voor schut, Balkenende en Pechtold worden wat weggedrumd, Bos doet het redelijk, Halsema en Rutte zijn het sterkst.
Zo bedoel ik het niet eens. Dat gehamer over "marokkaanse meiden" ... nee ze zijn toch echt Nederlands dacht ik?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
De pvv zorgt er juist voor dat ze es een keer niet in elkaar geslagen worden door hun vader/broers/ooms/neven
mssn dat ze geen oil of olaz meer gebruikt omdat ze anders nog door de PvvD aangevallen zou kunnen worden vw het gebruiken van artikelen die op dieren uit geprobeerd zouden kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef knnth het volgende:
[..]
Halsema: PVV is dé winnaar in Almere en Den Haag.
Bos: Sorry, Jeltje van Nieuwenhoven is de winnaar in Den Haag.
Halsema: PVV is de winnaa--
Bos: PvdA is de grootste.
Halsema: Oh sorry, ik wil de enorme overwinning van de PvdA geen onrecht aandoen.
Dat is het denk ik niet alleen. CDA heeft ook die problemen gehad nadat Lubbers van het toneel verdween, veel gerommel om iemand te vinden. Nadat Rosenmöller verdween heeft Halsema ook echt moeten groeien, en de VVD komt ook net weer uit een periode met veel gedoe tussen Rutte en Verdonk o.a.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat krijg je als je iets hierarchisch opbouwd en geen goede opvolger kan vinden.
En meteen weer jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Ludacriss het volgende:
Kant die eindelijk eens rustig met goede argumenten komt.
Ja in tweede instantie na onderhandeling.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar je regeert voor 't hele land, ook voor de mensen die niet op je gestemd hebben
Dit ja en gister had ze het over gedwongen verhuizen om spreiding te forceren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef zquing het volgende:
Agnes is eng met haar gemengde scholen standpunt, nooit dat ik wil dat mijn kinderen ooit op een zwarte school komen(of een school met meer dan 30% allochtonen)
yepquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
zei ze nou sodermieter op?
Maar daarvoor hadden de belastingen wel naar 75++% moeten stijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, de SP had ghetto's voorkomen en alle allochtonen Nederland leren spreken.
Top!
Jup, vind dr steeds meer op Verdonk lijken qua manier van debaterenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
zei ze nou sodermieter op?
Met de minuut wordt ze slechter... Misschien is dit een bewuste actie van haar om gewipt te worden. Ik heb haar veel beter gezien.quote:
Nope, maar ben er wel blij mee.quote:
Dat gaat toch nergens meer overquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Dit ja en gister had ze het over gedwongen verhuizen om spreiding te forceren.
Uiteraard, zonder Wilders is het niets aanquote:
Exact.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:40 schreef AardbeefMachine het volgende:
Slecht debat, iedereen zat te slapen, schreeuwen alleen rutte deed het matig.
In een ideale toestand met gemengde scholen zal er dus niet meer dan 30% (misschien 40%) allochtonen per school zijn. Contradictie wat je zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef zquing het volgende:
Agnes is eng met haar gemengde scholen standpunt, nooit dat ik wil dat mijn kinderen ooit op een zwarte school komen(of een school met meer dan 30% allochtonen)
iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef Amos_ het volgende:
Laten we voor Rotterdam hopen dat het PvdA niet de grootste is.
Yup, op naar Paars 3.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef Horloge het volgende:
Ik heb van de premier geen enkele visie, idee of standpunt gehoord. Waardeloos, incompetent figuur.
Niets zeggen en quasi interessant kijken is niet gezag uitstralenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef koningdavid het volgende:
Halsema weer redelijk, Kant weer dramatisch. Rest... mwah.
Balkenende straalt toch wel gezag uit. Zeker t.o.v. Bos.
JP probeert gewoon z'n gezicht in de plooi te houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef koningdavid het volgende:
Balkenende straalt toch wel gezag uit. Zeker t.o.v. Bos.
Nu heb je 't over ideaal, maar ik zie zwart als 90%+ en gemengd 50/50quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef B-612 het volgende:
[..]
In een ideale toestand met gemengde scholen zal er dus niet meer dan 30% (misschien 40%) allochtonen per school zijn. Contradictie wat je zegt.
in steden waar meer dan de helft van de bewoners eerste of tweede generatie allochtoon is?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef B-612 het volgende:
[..]
In een ideale toestand met gemengde scholen zal er dus niet meer dan 30% (misschien 40%) allochtonen per school zijn. Contradictie wat je zegt.
Tsja, voor raadsverkiezingen maakt die paar tienden procent ook niet uit.quote:
quote:Monsterverlies PvdA in Arnhem
ARNHEM - De PvdA heeft in Arnhem een forse nederlaag geleden. De partij gaat terug van 13 naar 7 zetels. Dat is evenveel als de SP, die een zetel won. De PvdA kreeg iets meer stemmen dan de SP.
TROTS, de partij van Rita Verdonk, komt met 1 zetel in de gemeenteraad. De VVD kreeg 6 zetels (+1), GroenLinks 5 (+1), D66 4 (+3), CDA 3 (-1), Zuid- Centraal 3, Pro Arnhem 2 en de ChristenUnie 1.
De opkomst in Arnhem was 47,1 procent. Dat is 2,9 procent minder dan vier jaar geleden.
quote:
Respect voor die groep van 50% dat ze inzien dat die partij geen bestaansrecht heeft in Nederlandquote:
Jammer dan, het is nog niet de juiste tijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, je zou toch verwachten dat de moslimpartij hoog zal eindigen in Rotterdam
quote:
Ach, dat valt nog wel mee. Of vind je Eurlings wel lekker klinken dan?quote:
Niet rotterdams, niet Amsterdams maar multiculti?quote:
Maar dat is dus waar de SP naar streeft, naar die ideale toestand.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Nu heb je 't over ideaal, maar ik zie zwart als 90%+ en gemengd 50/50
En snel ook, de tering wat een woordentikkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:43 schreef zquing het volgende:
Aboutaleb spreekt echt met een dik accent zeg
Laten we hopen dat die klok nooit gaat slaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dan, het is nog niet de juiste tijd
Schijnbaar... Florida aan de Maas.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:44 schreef Reya het volgende:
Kan iemand verifiëren dat LR een hertelling wilt?
http://twitter.com/FritsWesterquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:44 schreef Reya het volgende:
wilquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:44 schreef Reya het volgende:
Een stad krijgt de bestuurders die zij verdient?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef Amos_ het volgende:
GadverGroen Links... arme Utrechtenaren...
nederland 1quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:43 schreef zquing het volgende:
Aboutaleb spreekt echt met een dik accent zeg
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Een stad krijgt de bestuurders die zij verdiendt?
Als ie dat niet zou doen was het een hele korte uitzending geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:47 schreef eriksd het volgende:
Die presentator haalt zo irritant adem de hele tijd.
http://www.volkskrant.nl/verkiezingen/quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar op intnernet kun je de gemeente-uitslagen bekijken?
Hij was leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als ie dat niet zou doen was het een hele korte uitzending geweest
Ik ook. Ben benieuwd, hopelijk krijgen we een wat gevarieerder college na deze verkiezingen.quote:
Maar nog niet genoeg gestraftquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:49 schreef Horloge het volgende:
Zo, CDA krijgt ook een flink pak slaag. Mooi zo, hun verdiende loon.
Wat verwacht je zelf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd, hopelijk krijgen we een wat gevarieerder college na deze verkiezingen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:50 schreef carboni het volgende:
oh wow schijnt dus dat het verschil in Lelystad 1 stem is.
VVD 4984 stemmen, PvdA 4983 stemmen in Lelystad,
Ken hem eigenlijk pas sinds ik 'De Oorlog' heb gekeken wat hij ook presenteerde en vind hem inderdaad een prima presentatorquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik vind trouwens dat Rob Trip deze avond prima presenteert. Losjes, met humor en tot the point.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Utrecht in zetels.
GroenLinks 10 (8), PvdA 9 (14), D66 9 (3), VVD 7 (5), CDA 4 (4), SP 3 (4), CU 1 (2), LU 1 (3), Trots 1 (-), PVU 0
Dat wordt GroenLinks + D66 + VVD
Lekker liberaal.
Als nog een lachertje van een partijquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef Boe-man het volgende:
TON ook meer zetels dan ik verwacht had
Ik wacht nog op Giessenlanden. 15000 manquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog geen uitslagen van amersfoort
Hier hetzelfde. Zes partijen, 14.000 inwoners.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Giessenlanden. 15000 man
En dan stiekem de fik erin zetten. Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef superworm het volgende:
Ferry zou met een papieren zak over zijn hoofd moeten presenteren.
Thanksquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:47 schreef Type-R het volgende:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
Kent Brockman: "The controversial bill passed by only a single vote."quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:50 schreef carboni het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Giessenlanden. 15000 man
Was dat maar in meer plaatsen zo. Ben die politieke aardverschuivingen helemaal zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef Ascendancy het volgende:
In graafstroom(alblasserwaard) is niets veranderd
Bovendien een zetel voor TON.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef eriksd het volgende:
D66 grootste in Haarlem, op twee PvdA en op 3 de VVD
D66 ook al grootste partij in Leidenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef eriksd het volgende:
D66 grootste in Haarlem, op twee PvdA en op 3 de VVD
Kun je het CDA & PvdA meteen afschrijven als regeringspartijquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Ferry blijft wel gewoon de koning.
Ferry for informateur!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef borisz het volgende:
Velsen VVD de grootste met 6. Wij van twee naar vier..
Mijn broertje ging juist vandaag voor het eerst stemmen daar. Op de VVD.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:50 schreef carboni het volgende:
na lubbers was er mssn bijna een halvering, maar ze hielden meer dan 30 zetels over de vvd hield na paars II 22 zetels over, en dat valt simpelweg niet te vergelijken met een partij die de vorige keer niet mee kon praten vanwege compromissen die ze niet konden uitleggen aan hun achterban en in dat geval zie ik een evt coalitie met de PVV, alhoewel ik deze niet zie zitten, niet lukken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is het denk ik niet alleen. CDA heeft ook die problemen gehad nadat Lubbers van het toneel verdween, veel gerommel om iemand te vinden. Nadat Rosenmöller verdween heeft Halsema ook echt moeten groeien, en de VVD komt ook net weer uit een periode met veel gedoe tussen Rutte en Verdonk o.a.
Allicht dat Kant het over vier jaar weer wat beter op orde heeft, zulke personen moeten ook wel tijd hebben om te groeien.
Toch wel logisch? GS is vaker in 't nieuws dan fokquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:57 schreef RvLaak het volgende:
Kant ff afgefikt op Twitter...
& WTF??? Wel GS, maar geen Fok!???
STAD ACHTER DE DUINUHHHquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:57 schreef zquing het volgende:
oooh, den haag
Oeps, ik ook. Shit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:58 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik begin toch wel moe te worden. Om 6 uur opstaan...
Ik heb die stem al geclaimed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:56 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mijn broertje ging juist vandaag voor het eerst stemmen daar. Op de VVD.
Kan hij altijd claimen dat hij de VVD de grootste partij heeft gemaakt.
Had meer gehoopt. Maar goed, PvdA bolwerk daar.quote:
Uit het niets?? Ik vind dat niet wel meevallen. Dat is een gigantische overwinning voor de PVVquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:58 schreef zquing het volgende:
16.9, valt toch wel mee.
Het had meer mogen zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit het niets?? Ik vind dat niet wel meevallen. Dat is een gigantische overwinning voor de PVV
Maar ook een stad met veel allochtonen overlast en autochtonen die zich daaraan storenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Had meer gehoopt. Maar goed, PvdA bolwerk daar.
Maar nooit onterechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat CU verliest. Onverwacht...
Jaquote:
Hier in Velsen moeten ze ook inleveren van twee naar één. Was niet verwacht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij hoor je Den Haag minder dan bijvoorbeeld een Gouda/Almere.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar ook een stad met veel allochtonen overlast en autochtonen die zich daaraan storen
Denk dat ze wel inzakken, want:quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef zquing het volgende:
D66 deed 't ook wel goed in Den Haag, ben benieuwd naar de landelijke verkiezingen of ze 't kunnen vasthouden
Ik had rond de 20% verwacht, dan vind ik 't nog wel meevallen. Minder dan 3% groter dan de VVDquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit het niets?? Ik vind dat niet wel meevallen. Dat is een gigantische overwinning voor de PVV
Die zie je nu pas?quote:
Wat heeft CU te bieden dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
te feesten in almerequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit wilders te toen eigenlijk?
Te zuipen in Almere.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het probleem is dat het debat verschuift van integratie naar economie. En daar heeft D66 een minder verhaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat ze wel inzakken, want:
- Pechtold minder scherp
- accent komt op PvdA vs CDA
Aan het bieren in Almerequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ooit in de stationsbuurt gewoond en daar was 't gewoon kut en ik ken allochtonen die overwogen PVV te stemmen vanwege de marokkanen daarquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je Den Haag minder dan bijvoorbeeld een Gouda/Almere.
Ik zie geen uitslagen van Velsen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier in Velsen moeten ze ook inleveren van twee naar één. Was niet verwacht.
Meer dan D66quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wat heeft CU te bieden dan?
Dat hangt er maar vanaf waar je woont, ik ben gemeentelijk ook wel eens 180 gedraaid omdat ik geen zin had in een evt snelweg in mn achtertuin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Overwinnings partyyyquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat denk ik ook, zou wel zonde zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat ze wel inzakken, want:
- Pechtold minder scherp
- accent komt op PvdA vs CDA
Daar komt die 16.9% vandaan dus. Dat is toch niet mis he. Er zijn ook buurten zonder overlastquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb ooit in de stationsbuurt gewoond en daar was 't gewoon kut en ik ken allochtonen die overwogen PVV te stemmen vanwege de marokkanen daar
Jaquote:
Een plaats in de hemel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wat heeft CU te bieden dan?
Nee, daar heeft Wilders geen verhaal dus heeft D66 niks om zich tegen af te zettenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:02 schreef Horloge het volgende:
[..]
Het probleem is dat het debat verschuift van integratie naar economie. En daar heeft D66 een minder verhaal.
Nee, is echt, werd gedemonstreerd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja
Ik vraag me trouwens af of het niet gewoon een powerpointpresentatie is waarbij iemand achter de schermen telkens op een knopje drukt als die kerel het scherm aan raakt.
Nee, heeft die uitslag dude laten zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja
Ik vraag me trouwens af of het niet gewoon een powerpointpresentatie is waarbij iemand achter de schermen telkens op een knopje drukt als die kerel het scherm aan raakt.
Wat moet zo een groot touchscreen scherm wel niet kosten?? Ik wist niet eens dat die bestaan zo groot
Smerig links bolwerk wonen we toch inquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef leukvoorlater het volgende:
Nijmegen:
http://www.nijmegen.nl/gns/no_index/iss/2010_GR/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |