Thanksquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:47 schreef Type-R het volgende:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
Kent Brockman: "The controversial bill passed by only a single vote."quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:50 schreef carboni het volgende:
oh wow schijnt dus dat het verschil in Lelystad 1 stem is.
VVD 4984 stemmen, PvdA 4983 stemmen in Lelystad,
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Giessenlanden. 15000 man
Was dat maar in meer plaatsen zo. Ben die politieke aardverschuivingen helemaal zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef Ascendancy het volgende:
In graafstroom(alblasserwaard) is niets veranderd
Bovendien een zetel voor TON.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef eriksd het volgende:
D66 grootste in Haarlem, op twee PvdA en op 3 de VVD
D66 ook al grootste partij in Leidenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef eriksd het volgende:
D66 grootste in Haarlem, op twee PvdA en op 3 de VVD
Kun je het CDA & PvdA meteen afschrijven als regeringspartijquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Ferry blijft wel gewoon de koning.
Ferry for informateur!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef borisz het volgende:
Velsen VVD de grootste met 6. Wij van twee naar vier..
Mijn broertje ging juist vandaag voor het eerst stemmen daar. Op de VVD.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:50 schreef carboni het volgende:
oh wow schijnt dus dat het verschil in Lelystad 1 stem is.
VVD 4984 stemmen, PvdA 4983 stemmen in Lelystad,
na lubbers was er mssn bijna een halvering, maar ze hielden meer dan 30 zetels over de vvd hield na paars II 22 zetels over, en dat valt simpelweg niet te vergelijken met een partij die de vorige keer niet mee kon praten vanwege compromissen die ze niet konden uitleggen aan hun achterban en in dat geval zie ik een evt coalitie met de PVV, alhoewel ik deze niet zie zitten, niet lukken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is het denk ik niet alleen. CDA heeft ook die problemen gehad nadat Lubbers van het toneel verdween, veel gerommel om iemand te vinden. Nadat Rosenmöller verdween heeft Halsema ook echt moeten groeien, en de VVD komt ook net weer uit een periode met veel gedoe tussen Rutte en Verdonk o.a.
Allicht dat Kant het over vier jaar weer wat beter op orde heeft, zulke personen moeten ook wel tijd hebben om te groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |