Dat zou ik ook niet willen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Arcee het volgende:
Bos wil Balkenende niet aankijken.
Wat was er niet sociaal aan JP?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef luckass het volgende:
JP nu weer sociaal? Wss omdat bij rechts nu niets meer te halen valt.
Eens! Jammer dat hij van de VVD is..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
Rutte is de laatste tijd sterk gegroeid.
Als je je kleine teen even intrekt zit je helemaal in Wilders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef Amos_ het volgende:
Ik snap waarom Wilders hier niet bij zit. Wat valt hier nou voor eer te behalen
Ik vond hem altijd al sterk, maar op een of andere manier toch niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef MrJones het volgende:
@dijkshoorn Daar gaat Agnes weer. Alsof ze in een studio 90.000 Chinezen toespreekt
Idd, of iemand met inhoud in plaats van het klassieke 'geen gezeik iedereen rijk'-riedeltje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, of iemand anders met hetzelfde charisma & talent voor het debat.
"Ik wil een Nederland verschoont van de uitwassen van de multiculturele samenleving, daarom stem ik PVV. Maar toch gebruik ik Dengelse kreten met weinig substantie."quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Type-R het volgende:
had stiekem wel wilders hier bij willen zien, dan was het een epische avond geworden
Weet jij ook eindelijk wat je moet stemmen.quote:
Ja, hij weet zijn charisma ook beter te gebruiken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
Die JP is een karikatuur van zichzelf geworden. Met z'n te herkenbare zegswijzen - net als Thatcher aan 't eind kruipt-ie nog door tot 9 juni.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte over de gemeenteraadsverkiezingen
Was ze maar D66quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Femke is gewoon weer lekker rustig en zegt verstandige dingen.
Ik vind hem iets te standaard. Iemand die netjes alle stapjes heeft gezet om te komen waar die nu zit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik vond hem altijd al sterk, maar op een of andere manier toch niet geloofwaardig.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Weet jij ook eindelijk wat je moet stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Halsema ziet de leegzuig-bui al hangen in een PvdA-CDA strijd.
k vond Marijnissen eigenlijk vaak inhoudelijk. Af en toe, vooral op campagne, retorisch, maar meestal inhoudelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Idd, of iemand met inhoud in plaats van het klassieke 'geen gezeik iedereen rijk'-riedeltje.
Zeker wel, graag zelfs, het komt op mij alleen nogal ongemeend over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef zquing het volgende:
Dus geen enkele politicus mag zich zorgen maken over mensen die minder geld hebben?
Nee het is veel verstandiger om je te conformeren naar de kleinburgerlijke verwachtingen van nootjesvretend Nederland om naar een aantal niet inspirerende mensen te kijken die enkel als kleine kleuters een soort van weekgesprek kunnen voeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je je kleine teen even intrekt zit je helemaal in Wilders.
Ze straalt de laatste tijd wel een soort wijsheid en rust uit, niet dat schreeuwerige. Is ook makkelijk als je hier als winnaar zit, maar ik vind haar bijna altijd erg goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Halsema ziet de leegzuig-bui al hangen in een PvdA-CDA strijd.
Ik zie de VVD als hij zo doorgaat de komende maanden nog wel stijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef AardbeefMachine het volgende:
Rutte is veruit het beste tot nu toe.
En pus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Agnes Kant
Als je die nu uitknijpt komt er 100% citroensap uit
Hoewel ik niet op GL zou stemmen, zie ik haar graag terug in een coalitie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze straalt de laatste tijd wel een soort wijsheid en rust uit, niet dat schreeuwerige. Is ook makkelijk als je hier als winnaar zit, maar ik vind haar bijna altijd erg goed.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef henkde_j het volgende:
Slecht debat, Maar hey, geen loeiend publiek
Helaas klinkt het allemaal net wat te logisch, ze doet haar best, stukken beter dan Kant, maar het is "te logisch"quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Femke is gewoon weer lekker rustig en zegt verstandige dingen.
Dat zie je nu al ontstaan ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
Pechtold, Bos, Rutte en Halsema gaan het doen na 9 juni.
Mooie coalitiequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
Je ziet dat ie moeite doet om niet teveel te laten merken dat ie liever aan een biertje nipt nu dan deze nutteloze redegang te ondergaan.quote:
Maar goed, iedereen om haar heen zegt natuurlijk: profileer jezelf nu eens. Met als resultaat dat ze zich nu overschreeuwd en bespottelijk overkomt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Agnes Kant is gewoon niet capable voor de functie die ze nu heeft.
Ze kan totaal niet mee op dit niveau.
Daar stem ik voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Arcee het volgende:
Dat zag je ook al bij buitenhof met Hamer, Kant en Halsema. PvdA en GL waren wel maatjes en SP hing er toch aardig buiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Agnes wordt gewoon weer uitgelachten.En haar 'linkse blok' blijft verassend stil.
De CDA zit gewoon met een probleem sinds die belg JPs beoogde positie heeft ingenomen, dan was er nl geen obstakel geweest om het kabinet voor de gemeenteraadsverkiezingen te laten klappen en hadden ze iig tot prinsjesdag de tijd gehad om een opvolger te benoemen, zonder een groot verlies aan zetels.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Die JP is een karikatuur van zichzelf geworden. Met z'n te herkenbare zegswijzen - net als Thatcher aan 't eind kruipt-ie nog door tot 9 juni.
Inderdaad. Prima kamerlid, maar dit lijkt net een stap te ver voor dr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Agnes Kant is gewoon niet capable voor de functie die ze nu heeft.
Ze kan totaal niet mee op dit niveau.
Ze blijft er nogal stoïcijns onder. Ook een manier om erop te reageren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef Weakling het volgende:
Kant wordt compleet voor schut gezet door alle partijen, ook die op links, en ze heeft het niet eens door
ZO promote je rechts ook echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef matthijst het volgende:
Pffff, de crisis kwam van rechts.
voorrang
opzouten
linkse
rooie
trol
Balkenende heeft duidelijk het overwicht in dit gezelschap.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef koningdavid het volgende:
Bos lijkt wel een toontje lager te zingen nu JPB erbij is, op een of andere manier.
Nee dat doet hij niet, leer eens luisteren naar Balkenende.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
Balkie sluit de PVV nu wel weer uit... En weer een draai van het CDA...
Wow, volgens mij is hij in dit ene debat vaker gedraaid dan de PvdA in de hele regeerperiode van Balkie4
ja jammer balkie had beter thuis kunnen blijven vandaag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
Balkie sluit de PVV nu wel weer uit... En weer een draai van het CDA...
Wow, volgens mij is hij in dit ene debat vaker gedraaid dan de PvdA in de hele regeerperiode van Balkie4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |