Dat zou ik ook niet willen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef Arcee het volgende:
Bos wil Balkenende niet aankijken.
Wat was er niet sociaal aan JP?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef luckass het volgende:
JP nu weer sociaal? Wss omdat bij rechts nu niets meer te halen valt.
Eens! Jammer dat hij van de VVD is..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
Rutte is de laatste tijd sterk gegroeid.
Als je je kleine teen even intrekt zit je helemaal in Wilders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef Amos_ het volgende:
Ik snap waarom Wilders hier niet bij zit. Wat valt hier nou voor eer te behalen
Ik vond hem altijd al sterk, maar op een of andere manier toch niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef MrJones het volgende:
@dijkshoorn Daar gaat Agnes weer. Alsof ze in een studio 90.000 Chinezen toespreekt
Idd, of iemand met inhoud in plaats van het klassieke 'geen gezeik iedereen rijk'-riedeltje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, of iemand anders met hetzelfde charisma & talent voor het debat.
"Ik wil een Nederland verschoont van de uitwassen van de multiculturele samenleving, daarom stem ik PVV. Maar toch gebruik ik Dengelse kreten met weinig substantie."quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Type-R het volgende:
had stiekem wel wilders hier bij willen zien, dan was het een epische avond geworden
Weet jij ook eindelijk wat je moet stemmen.quote:
Ja, hij weet zijn charisma ook beter te gebruiken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef Morendo het volgende:
Die JP is een karikatuur van zichzelf geworden. Met z'n te herkenbare zegswijzen - net als Thatcher aan 't eind kruipt-ie nog door tot 9 juni.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte over de gemeenteraadsverkiezingen
Was ze maar D66quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Femke is gewoon weer lekker rustig en zegt verstandige dingen.
Ik vind hem iets te standaard. Iemand die netjes alle stapjes heeft gezet om te komen waar die nu zit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik vond hem altijd al sterk, maar op een of andere manier toch niet geloofwaardig.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Weet jij ook eindelijk wat je moet stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Halsema ziet de leegzuig-bui al hangen in een PvdA-CDA strijd.
k vond Marijnissen eigenlijk vaak inhoudelijk. Af en toe, vooral op campagne, retorisch, maar meestal inhoudelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Idd, of iemand met inhoud in plaats van het klassieke 'geen gezeik iedereen rijk'-riedeltje.
Zeker wel, graag zelfs, het komt op mij alleen nogal ongemeend over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef zquing het volgende:
Dus geen enkele politicus mag zich zorgen maken over mensen die minder geld hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |