Nee het is veel verstandiger om je te conformeren naar de kleinburgerlijke verwachtingen van nootjesvretend Nederland om naar een aantal niet inspirerende mensen te kijken die enkel als kleine kleuters een soort van weekgesprek kunnen voeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je je kleine teen even intrekt zit je helemaal in Wilders.
Ze straalt de laatste tijd wel een soort wijsheid en rust uit, niet dat schreeuwerige. Is ook makkelijk als je hier als winnaar zit, maar ik vind haar bijna altijd erg goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Halsema ziet de leegzuig-bui al hangen in een PvdA-CDA strijd.
Ik zie de VVD als hij zo doorgaat de komende maanden nog wel stijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef AardbeefMachine het volgende:
Rutte is veruit het beste tot nu toe.
En pus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Agnes Kant
Als je die nu uitknijpt komt er 100% citroensap uit
Hoewel ik niet op GL zou stemmen, zie ik haar graag terug in een coalitie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze straalt de laatste tijd wel een soort wijsheid en rust uit, niet dat schreeuwerige. Is ook makkelijk als je hier als winnaar zit, maar ik vind haar bijna altijd erg goed.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef henkde_j het volgende:
Slecht debat, Maar hey, geen loeiend publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |