Exact.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:40 schreef AardbeefMachine het volgende:
Slecht debat, iedereen zat te slapen, schreeuwen alleen rutte deed het matig.
In een ideale toestand met gemengde scholen zal er dus niet meer dan 30% (misschien 40%) allochtonen per school zijn. Contradictie wat je zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef zquing het volgende:
Agnes is eng met haar gemengde scholen standpunt, nooit dat ik wil dat mijn kinderen ooit op een zwarte school komen(of een school met meer dan 30% allochtonen)
iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef Amos_ het volgende:
Laten we voor Rotterdam hopen dat het PvdA niet de grootste is.
Yup, op naar Paars 3.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef Horloge het volgende:
Ik heb van de premier geen enkele visie, idee of standpunt gehoord. Waardeloos, incompetent figuur.
Niets zeggen en quasi interessant kijken is niet gezag uitstralenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef koningdavid het volgende:
Halsema weer redelijk, Kant weer dramatisch. Rest... mwah.
Balkenende straalt toch wel gezag uit. Zeker t.o.v. Bos.
JP probeert gewoon z'n gezicht in de plooi te houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef koningdavid het volgende:
Balkenende straalt toch wel gezag uit. Zeker t.o.v. Bos.
Nu heb je 't over ideaal, maar ik zie zwart als 90%+ en gemengd 50/50quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef B-612 het volgende:
[..]
In een ideale toestand met gemengde scholen zal er dus niet meer dan 30% (misschien 40%) allochtonen per school zijn. Contradictie wat je zegt.
in steden waar meer dan de helft van de bewoners eerste of tweede generatie allochtoon is?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:41 schreef B-612 het volgende:
[..]
In een ideale toestand met gemengde scholen zal er dus niet meer dan 30% (misschien 40%) allochtonen per school zijn. Contradictie wat je zegt.
Tsja, voor raadsverkiezingen maakt die paar tienden procent ook niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |