Ach, als D66 weer terug kan komen, kan de SP dat ook... Met het juiste poppetje op de juiste plaatsquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met de SP, hoe diep kun je vallen in 4 jaar tijd?
hoeveel procent is dat op landelijke schaal?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef Reya het volgende:
Absolute meerderheid voor Lokaal Dinkelland, 12 van de 21 zetels.
Weer te laatquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iets hierarchisch opbouwd en geen goede opvolger kan vinden.
Who cares, het is de SPquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als D66 weer terug kan komen, kan de SP dat ook... Met het juiste poppetje op de juiste plaats
Verschil van dag en nacht met nu.quote:
Daar kan mevrouwtje Kant nog héél veel van leren ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Halsema is erg erg sterk in dit debat. Wat een verademing tussen al dat gekakel door.
Gemist, wat zei ze?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef knnth het volgende:
Het sarcasme van Halsema over de overwinning van de PvdA was hilarisch. Ge-wel-dig
Anderzijds trapt ze ook gigantische open deuren in en vind ik haar, zoals zo vaak, simplistisch overkomen.quote:
Ja dames, zo zie je maar wat jaren van bevlekking van het aangezicht met je kan doenquote:
PVV sluit zichzelf vooral uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, dat ze de PVV al bij voorbaat uitsluiten.
Niks geleerd van Fortuijn.
Jup, nog meer stemmen voor de PVV. Eenpartijpolitiekquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Echt te gek dat D66 de PVV ook uitsluit.
De pvv zorgt er juist voor dat ze es een keer niet in elkaar geslagen worden door hun vader/broers/ooms/nevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef Amos_ het volgende:
Jonge Marokkaanse meiden zien hun toekomst in het nauw gebracht? Ze zijn toch Nederlands? Want Marokkaanse mensen hebben toch niks met Nederlandse politiek te maken? Wat zal het Marokko een worst wezen
quote:
Dat was toch niks nieuws?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Echt te gek dat D66 de PVV ook uitsluit.
Inhoudelijk is ze niet bijster sterk nee. Maar door haar rust valt ze wel op, en doorbreekt ze het debat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anderzijds trapt ze ook gigantische open deuren in en vind ik haar, zoals zo vaak, simplistisch overkomen.
Halsema: PVV is dé winnaar in Almere en Den Haag.quote:
Maar je regeert voor 't hele land, ook voor de mensen die niet op je gestemd hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:35 schreef Klummie het volgende:
Ehhh Femke je vertegenwoordigt alleen de mensen die op je gestemd hebben
Dan kijk je echt naar een ander debat dan mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef Reya het volgende:
Kant zet zichzelf voor schut, Balkenende en Pechtold worden wat weggedrumd, Bos doet het redelijk, Halsema en Rutte zijn het sterkst.
Zo bedoel ik het niet eens. Dat gehamer over "marokkaanse meiden" ... nee ze zijn toch echt Nederlands dacht ik?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
De pvv zorgt er juist voor dat ze es een keer niet in elkaar geslagen worden door hun vader/broers/ooms/neven
mssn dat ze geen oil of olaz meer gebruikt omdat ze anders nog door de PvvD aangevallen zou kunnen worden vw het gebruiken van artikelen die op dieren uit geprobeerd zouden kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef knnth het volgende:
[..]
Halsema: PVV is dé winnaar in Almere en Den Haag.
Bos: Sorry, Jeltje van Nieuwenhoven is de winnaar in Den Haag.
Halsema: PVV is de winnaa--
Bos: PvdA is de grootste.
Halsema: Oh sorry, ik wil de enorme overwinning van de PvdA geen onrecht aandoen.
Dat is het denk ik niet alleen. CDA heeft ook die problemen gehad nadat Lubbers van het toneel verdween, veel gerommel om iemand te vinden. Nadat Rosenmöller verdween heeft Halsema ook echt moeten groeien, en de VVD komt ook net weer uit een periode met veel gedoe tussen Rutte en Verdonk o.a.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat krijg je als je iets hierarchisch opbouwd en geen goede opvolger kan vinden.
En meteen weer jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Ludacriss het volgende:
Kant die eindelijk eens rustig met goede argumenten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |