Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
potverdikkie die jeltje is afgetakeld de laatste jaren zeg
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef zquing het volgende:
maar opzich is een grote PVV wel interessant, vraag me af wat ze gaan doen in de gemeenten
Alsof het de PVV echt om inhoudelijk regeren gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], wat dat betreft zie ik de PVV graag falen in het besturen van gemeenten en het land.
Iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef AardbeefMachine het volgende:
dat hoofd ook bij die eerste foto, 'wat moet ik hier nu mee'
Ook een poosje ziek geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
potverdikkie die jeltje is afgetakeld de laatste jaren zeg
Hij kon het 'er wel bij doen', aldus hemzelf op radio1 vandaag of gister.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.
Ik ben ook benieuwd, maar zal niet veel meer zijn dan geschreeuw vanaf de zijlijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
maar opzich is een grote PVV wel interessant, vraag me af wat ze gaan doen in de gemeenten
Over drie kwartier denken zequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Caesu het volgende:
wanneer is dat debat?
23:45quote:
Ik ook, stiekem zou ik 't niet zo heel erg vinden als ze zouden gaan regerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], wat dat betreft zie ik de PVV graag falen in het besturen van gemeenten en het land.
Daar heb je een punt. Als ie net zoals net even na wat gezwaai even wat oneliners komt roepen gaat het hem niet worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof het de PVV echt om inhoudelijk regeren gaat
Dan weet je dus waar je in juni op moet stemmen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ook, stiekem zou ik 't niet zo heel erg vinden als ze zouden gaan regeren
Aan de andere kant willen die PVV-stemmers dat ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
"We gaan de gevestigde politiek gek maken''
Tja, goed beleid hoor..![]()
Wat moet je nu met zo'n uitspraak?
Accepteren en in werking laten gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Nee, CDA en SP.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
VVD en D66 lijken dus landelijk winnaar te worden en PVDA Grootste verliezer
Genoeg andere die dat al doen, ik geef mijn stem wel aan een partij die wat genuanceerder isquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan weet je dus waar je in juni op moet stemmen!
Idd, doe je daarvoor mee aan verkiezingen, om de gevestigde orde lekker dwars te zittenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat moet je er niet mee??quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
2012 komt dichterbij.quote:
Of ze hebben niet door dat ze daar allang mee bezig zijn, of ze hopen de stemmers nog in een waan te houden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Mooie tijdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef eriksd het volgende:
Overigens wel een leuke tijd in pol, al die enige debatten voorafgaande aan de val, al die topics over de val (live) en nu dit. En dan nog het echte werk. Genieten.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Reya het volgende:
De SGP verliest een zetel in Staphorst.
Diep in zijn hart was hij het liefst weerman gewordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
Hij geilt wel erg op zijn kekke schermpje hé. Met zijn zwaai als hij een gemeente weggooit.
Dat is toch het doel van elke oppositie partij de laatste 5 jaar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, doe je daarvoor mee aan verkiezingen, om de gevestigde orde lekker dwars te zitten
Wat dat betreft jammer dat de 2e kamer verkiezingen zo vlak erop volgen. Dan is het faal'beleid' van de PVV nog niet te zien waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Reya het volgende:
De SGP verliest een zetel in Staphorst.
Ze proberen de stemmen te vervalsen om de PVV eruit te houdenquote:
zeker al lang niet meer in denhaag geweest?quote:
De vraag bij die partij is wat er in werking gaat treden als men aan de macht komt.quote:
Oh wat hoop ik dat het tegendeel waar wordtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wat dat betreft jammer dat de 2e kamer verkiezingen zo vlak erop volgen. Dan is het faal'beleid' van de PVV nog niet te zien waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, al die achterstandswijken he.... Aldus Pastors>
Maar dat is een leek hequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, al die achterstandswijken he.... Aldus Pastors>
In de kern gaat er ook niks veranderen, maar het is leuker om een Wilders bij Obama enzo te zien dan stijfkop Balkenendequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De vraag bij die partij is wat er in werking gaat treden als men aan de macht komt.
Buiten het gezeik op de Islam komt er vrij weinig zinnigs uit bij die lui.
1 in Amsterdam was het enige wat ik heb gehoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Hoe doet TROTS het een beetje? Ik zie ze nergens in die peilingen.
Jij bent nog nooit een marokkaan tegengekomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Cheiron het volgende:
PVV zo veel stemmen.. onbegrijpelijk.
Ah dat zal het zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ze proberen de stemmen te vervalsen om de PVV eruit te houden
[/BNW-mode]
"Zo, die bakken zijn getelt" "Nee, die moeten nog" "Echt niet, die rechter moeten nog" "Sht.. opnieuw"quote:
53% dacht ik, bij de laatste peiling.quote:
Meh, dan vind ik de SGP veel mooier als christelijke partijquote:
Tot ze eenmaal piemels heeft gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer dat je dan eerst weer moet trouwen.
TON?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
CU-sletjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Urquhart het volgende:
Ze maken er nog een mooie avond van. Nou dat gaat los hoor bij de CU
In de voorlopige prognose van Amsterdam (100 van 600 stembureau's) staat TON op 1 zetel van de 45.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Echt engquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef JohnDDD het volgende:
70.5% meerderheid voor SGP, CU en CDA in Staphorst. Godverdomme je zult maar in zo'n gemeente wonen zeg
"Kees, pak de melk"quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Urquhart het volgende:
Ze maken er nog een mooie avond van. Nou dat gaat los hoor bij de CU
Hij zei ook Gristen, maar ook Kristelijk. Duidelijk van z'n a propos.quote:
die waren ook zo blij moet hun enorme winst uit het niets en gingen ook weer net zo snel terug naar het nietsquote:
Nou ik zie het nog zo gebeuren ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
"Zo, die bakken zijn getelt" "Nee, die moeten nog" "Echt niet, die rechter moeten nog" "Sht.. opnieuw"
Hier is Giessenlanden hebben ze ook 9 van de 15.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef JohnDDD het volgende:
70.5% meerderheid voor SGP, CU en CDA in Staphorst. Godverdomme je zult maar in zo'n gemeente wonen zeg
Todat er weer een nieuwe populistische partij komt en alles weer overnieuw begintquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef eriksd het volgende:
Nou, 4 leuke jaren op zijn max. Lekkere tweetrapsraket die PVV
Klopt, ik ben ook benieuwd of deze kandidaten kwalitatief beter zijn dan de LPF.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die waren ook zo blij moet hun enorme winst uit het niets en gingen ook weer net zo snel terug naar het niets
Je bedoelt dat D66 zelf de PVV heeft uitgeslotenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Nielsch het volgende:
Pfffff, wat een pannenkoek...
Hij liegt dat ze niemand uitsluiten, Wilders heeft D66 al uitgesloten. Mag van mij, maar dan moet je daar ook gewoon eerlijk voor uitkomen.
waar de fack ligt datquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hier is Giessenlanden hebben ze ook 9 van de 15.
5 partijen 3 christelijk![]()
![]()
Wat ook te begrijpen is, vanuit het standpunt van de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
Lijkt me verstandig om in meer dan 2 gemeentes mee te durven doen voordat je zegt dat je wint... Maar dat durven ze dan weer niet aan vanwege hun aantrekkingskracht voor incompetente politici....
Daar woon ik jaquote:
Moet ie hier op Fok eens kijken ..quote:
Woon nu in studentenstad, anders had ik 't zeker gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou alleen al vanwege de naam op die partij stemmen
Ja, dat moet hij bedoelen, want zo was het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat D66 zelf de PVV heeft uitgesloten
Echt genieten dit, je kunt het angstzweet in de bilnaadjes al ruiken!
Ja maar dat belooft nog wat als ze 24 stoeltjes moeten vullen in de Tweede Kamer. Ben wel benieuwd wat voor een geweldig zootje dat gaat wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat ook te begrijpen is, vanuit het standpunt van de PVV
Ik snap het wel, veel stemmers durven er in het openbaar niet voor uit te komen gok ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Ik snap ook echt niet waar die PVV stemmen vandaan komen. Ik ken echt niemand die op de PVV zou stemmen
Al die partijen en hun leden staan nu pareltjes van leugenachtig zweet uit te scheiden, uit angst voor de opmars van de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat moet hij bedoelen, want zo was het.
Dit dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, veel stemmers durven er in het openbaar niet voor uit te komen gok ik.
Ach, alsof anderhalf uur over landelijke peilingen lullen iets toevoegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit voegt echt helemaal niks toe.
Iedereen die zegt op VVD te stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Ik snap ook echt niet waar die PVV stemmen vandaan komen. Ik ken echt niemand die op de PVV zou stemmen
we gaan te snel voor zequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Type-R het volgende:
LEES FOK VOOR GVD!
Genieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
Tering, in Culemborg was de VVD al aan de macht.... wordt het een puinhoop.... worden ze beloond. pseudo-racisten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Iedereen die zegt op VVD te stemmen
QFTquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het lijkt alsof de NOS een beetje gekeken heeft naar de CNN Election Centre van '08.
Ik ook, maar goed... Het ideaal gaat voor het gezicht, bij mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Weet het niet met Agnes hoor... zie liever Jan of Harry.
Ik mis het hologrammannetje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het lijkt alsof de NOS een beetje gekeken heeft naar de CNN Election Centre van '08.
Is dat genieten? Dat jullie zelfs verkiezingen kunnen winnen wanneer jullie rassenrellen veroorzaken?quote:
Nee, ik stem ook op de VVDquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Iedereen die zegt op VVD te stemmen
Niet overalquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef fratsman het volgende:
Ik schakel net in. Wat een geavanceerd bord!Maar de verkiezingen moeten nog steeds met een rood potlood.
Zal de komende maanden alleen nog maar verder instorten, Pechtold ligt nu zelf onder vuur en heeft geen inhoudelijke boodschap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of doet D66 het niet zo geweldig als is voorgespiegeld?
die stemmer er zelf op dus dat valt wel meequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Ascendancy het volgende:
Je zou er maar wonen
Je schuift ons nogal wat in de schoenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is dat genieten? Dat jullie zelfs verkiezingen kunnen winnen wanneer jullie rassenrellen veroorzaken?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Nielsch het volgende:
Thieme! Jammer dat ze Zevendedagsadventist is...
Klopt, en straks half bezopen Pechtold aan tafel zal de beeldvorming ook geen goed doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of doet D66 het niet zo geweldig als is voorgespiegeld?
Dit is dus wel een leuk grapje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Echt wel hip met dat hyves enzo. Straks komen ze nog met een hologram van Clairy Polak.
Pff, inderdaad, misschien een keertje in de playboy, maar het zou zonde zijn als ze hier stemmen zou krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef Amos_ het volgende:
Echt die Thieme moet gewoon stil zijn, braaf liggen en losgaan als een dolle bordercollie op mijn vleesmans. Meer niet.
Waarom zou je niet op MIJ stemmen? Dan heb je zelfs dat nadeel niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik snap niet waarom mensen NIET op de PVV stemmen. Misschien wordt je niet zo blij van de "allochtonenregeltjes" of iets anders. Maar qua partij heeft ie wel goede standpunten vind ik. Bij elk partij die je misschien wilt kiezen moet je compromissen sluiten en de nadelen opwegen tegen de voordelen.
Wat zijn de andere standpunten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik snap niet waarom mensen NIET op de PVV stemmen. Misschien wordt je niet zo blij van de "allochtonenregeltjes" of iets anders. Maar qua partij heeft ie wel goede standpunten vind ik. Bij elk partij die je misschien wilt kiezen moet je compromissen sluiten en de nadelen opwegen tegen de voordelen.
Gelukkig wordt die hoer van de PvdA niet beloond voor het wegsturen van Leers.quote:Coalitie Maastricht (PvdA, CDA, GroenLinks) verliest meerderheid.
De Grote Blonde Leiderquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef PLAE@ het volgende:
Wie is er niet? Ik zat even niet op te letten.
Helaas.quote:
Dit versterkt vooral de theorie dat Balkenende er is alleen nog maar is om de klappen op te vangen, en na de verkiezingen aan de kant gezet wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef venomsnake het volgende:
Blijkbaar is men niet zo tevreden over V Geel
Haha ja precies. Verdubbelen is natuurlijk erg mooi voor een partij, maar 4 jaar geleden ging het wel extreem slecht met D66 en dan is verdubbelen niet bijzonder voor een partij die in landelijke peilingen met een factor 5 stijgt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en straks half bezopen Pechtold aan tafel zal de beeldvorming ook geen goed doen
wilders, die gaat feest vieren in almerequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef PLAE@ het volgende:
wildersquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hou d'r vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een hoop gelul op tv.
Idd, zonder Wilders kan het nog eens om de inhoud gaan ipv, die nutteloze onderwerpen als hoofddoekjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Leuker zelfs, want Wilders is toch altijd hetzelfde.
Hehe eindelijk iemand die 't met me eens is.quote:
Hoeveel?quote:
Roep ik al een tijdjequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die 't met me eens is.
Balkie liegt meer dan rappers in een 50cent videoclip.
Ah.quote:
In ouder-amstel min 20%quote:
Het is maar net welke onderwerpen je belangrijk vind.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, zonder Wilders kan het nog eens om de inhoud gaan ipv, die nutteloze onderwerpen als hoofddoekjes.
Volgens mij echt aangezien het soms fout gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens zijn die grote schermen echt interactief of fake hij?
De man durft niet in een links bolwerk te komen, want dan wordt hij verbaal finaal afgemaakt.quote:
Dan maken we die toch samen soldaat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:23 schreef Amos_ het volgende:
Jammer, ik trek net een extra fles los om te gaan genieten van de demagogische kunsten van Wilders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |