Anders snappen ze het niet hequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Barney heeft dat ook als opkomstnummer, dus dat spreekt die Hagenezen wel aan
Of voor dat soepmerkquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Fritsma kan zo in een Albert Heijn-reclame invallen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Fritsma moet iedere oneliner voorlezen van een briefje?
Of zijn het sms'jes van Wilders?
Het gaat me om de hele campagne, hier kon niet gestemd worden vanwege een evt fusiebesluit, en ookal vond ik radio1 best goed bezig , vind ik dat hele gedoe er omheen een grote aanfluiting en daar doen al de media en politieke partijen al dan niet gewillig aan mee, omdat ze bang zijn voor gezichtsverlies, en uiteindelijk schiet je er geen fuk mee op omdat partijen in een coalitie verhouding zich steeds meer gaan vasthouden aan standpunten, die zonder al deze commotie rustig uitonderhandeld zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Shodan het volgende:
[..]
Met de stemcomputers waren heel wat meer stemcijfers binnen gekomen. Het huidige format werkt niet.
precies wat ik dachtquote:
Worden jullie nou niet moe van al die nazi-vergelijkingen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Nielsch het volgende:
Over schreeuwlelijken gesproken!
Bij Fritsma moet ik altijd denken aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Nielsch het volgende:
Over schreeuwlelijken gesproken!
Bij Fritsma moet ik altijd denken aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even niet!quote:
kunnen we misschien weer eens winkelen op koopjesavond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
Wat een verschrikking. Ik wil het nog wel eens zien over 4 jaar, waar we dan staan zucht.
nee, daar word ik niet moe van. Bovendien, Pechtold werd net ook met Adolf Hitler vergeleken en toen zei je niets, hypocriet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Worden jullie nou niet moe van al die nazi-vergelijkingen?Grow a backbone zeg...
Als je puur naar het uiterlijk kijkt is het toch niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Worden jullie nou niet moe van al die nazi-vergelijkingen?Grow a backbone zeg...
Bazennummerquote:
Uhuquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef Henk-B het volgende:
Heerlijk verfrissend, de PVV!!
Niet echt neequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat het een recht is betekent wel dat je de voorwaarden zorgvuldiger moet kiezen. Om het eens te overdrijven: 10 minuten handstand is een prima voorwaarde voor deelname aan X-Factor of voor het verkrijgen van cultuursubsidie, maar een moreel verwerpelijke voorwaarde voor een bijstandsuitkering.
Edit: Deze discussie in dit topic voeren is niet echt handig hè.
Ja!quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef Urquhart het volgende:
Maar vertrekt die Fritsma nu uit de Kamer, of wordt het een duo-baan?
schurftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef Nielsch het volgende:
Jeltje heeft vlekken, blegh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja wayyy over datum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef Nielsch het volgende:
Jeltje heeft vlekken, blegh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groot verlies pvda dus..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef Boldface het volgende:
Tussenstand in Zwolle na 56 van de 64 stembureaus. Eerste percentage is eindscore in 2006
PvdA 22,1 -> 15,7
CDA 15,2 -> 13,9
CU 12,8 -> 13,6
VVD 12,8 -> 15,0
GL 11,1 -> 10,5
SP 10,7 -> 6,3
Swollwacht 6,7 -> 9,5
D66 2,5 -> 8,2
LEV 1,7 -> 1,6
LWL 0,6 -> 0,7
Sol - -> 0,8
D66 en Swollwacht lijken de grootste winnaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |