Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
potverdikkie die jeltje is afgetakeld de laatste jaren zeg
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef zquing het volgende:
maar opzich is een grote PVV wel interessant, vraag me af wat ze gaan doen in de gemeenten
Alsof het de PVV echt om inhoudelijk regeren gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], wat dat betreft zie ik de PVV graag falen in het besturen van gemeenten en het land.
Iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef AardbeefMachine het volgende:
dat hoofd ook bij die eerste foto, 'wat moet ik hier nu mee'
Ook een poosje ziek geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
potverdikkie die jeltje is afgetakeld de laatste jaren zeg
Hij kon het 'er wel bij doen', aldus hemzelf op radio1 vandaag of gister.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.
Ik ben ook benieuwd, maar zal niet veel meer zijn dan geschreeuw vanaf de zijlijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
maar opzich is een grote PVV wel interessant, vraag me af wat ze gaan doen in de gemeenten
Over drie kwartier denken zequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Caesu het volgende:
wanneer is dat debat?
23:45quote:
Ik ook, stiekem zou ik 't niet zo heel erg vinden als ze zouden gaan regerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], wat dat betreft zie ik de PVV graag falen in het besturen van gemeenten en het land.
Daar heb je een punt. Als ie net zoals net even na wat gezwaai even wat oneliners komt roepen gaat het hem niet worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof het de PVV echt om inhoudelijk regeren gaat
Dan weet je dus waar je in juni op moet stemmen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ook, stiekem zou ik 't niet zo heel erg vinden als ze zouden gaan regeren
Aan de andere kant willen die PVV-stemmers dat ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
"We gaan de gevestigde politiek gek maken''
Tja, goed beleid hoor..![]()
Wat moet je nu met zo'n uitspraak?
Accepteren en in werking laten gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Nee, CDA en SP.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
VVD en D66 lijken dus landelijk winnaar te worden en PVDA Grootste verliezer
Genoeg andere die dat al doen, ik geef mijn stem wel aan een partij die wat genuanceerder isquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan weet je dus waar je in juni op moet stemmen!
Idd, doe je daarvoor mee aan verkiezingen, om de gevestigde orde lekker dwars te zittenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat moet je er niet mee??quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
2012 komt dichterbij.quote:
Of ze hebben niet door dat ze daar allang mee bezig zijn, of ze hopen de stemmers nog in een waan te houden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Mooie tijdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef eriksd het volgende:
Overigens wel een leuke tijd in pol, al die enige debatten voorafgaande aan de val, al die topics over de val (live) en nu dit. En dan nog het echte werk. Genieten.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Reya het volgende:
De SGP verliest een zetel in Staphorst.
Diep in zijn hart was hij het liefst weerman gewordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
Hij geilt wel erg op zijn kekke schermpje hé. Met zijn zwaai als hij een gemeente weggooit.
Dat is toch het doel van elke oppositie partij de laatste 5 jaar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, doe je daarvoor mee aan verkiezingen, om de gevestigde orde lekker dwars te zitten
Wat dat betreft jammer dat de 2e kamer verkiezingen zo vlak erop volgen. Dan is het faal'beleid' van de PVV nog niet te zien waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Reya het volgende:
De SGP verliest een zetel in Staphorst.
Ze proberen de stemmen te vervalsen om de PVV eruit te houdenquote:
zeker al lang niet meer in denhaag geweest?quote:
De vraag bij die partij is wat er in werking gaat treden als men aan de macht komt.quote:
Oh wat hoop ik dat het tegendeel waar wordtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wat dat betreft jammer dat de 2e kamer verkiezingen zo vlak erop volgen. Dan is het faal'beleid' van de PVV nog niet te zien waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, al die achterstandswijken he.... Aldus Pastors>
Maar dat is een leek hequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, al die achterstandswijken he.... Aldus Pastors>
In de kern gaat er ook niks veranderen, maar het is leuker om een Wilders bij Obama enzo te zien dan stijfkop Balkenendequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De vraag bij die partij is wat er in werking gaat treden als men aan de macht komt.
Buiten het gezeik op de Islam komt er vrij weinig zinnigs uit bij die lui.
1 in Amsterdam was het enige wat ik heb gehoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Hoe doet TROTS het een beetje? Ik zie ze nergens in die peilingen.
Jij bent nog nooit een marokkaan tegengekomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Cheiron het volgende:
PVV zo veel stemmen.. onbegrijpelijk.
Ah dat zal het zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ze proberen de stemmen te vervalsen om de PVV eruit te houden
[/BNW-mode]
"Zo, die bakken zijn getelt" "Nee, die moeten nog" "Echt niet, die rechter moeten nog" "Sht.. opnieuw"quote:
53% dacht ik, bij de laatste peiling.quote:
Meh, dan vind ik de SGP veel mooier als christelijke partijquote:
Tot ze eenmaal piemels heeft gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer dat je dan eerst weer moet trouwen.
TON?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Hoe doet TROTS het een beetje? Ik zie ze nergens in die peilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |