Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
potverdikkie die jeltje is afgetakeld de laatste jaren zeg
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef zquing het volgende:
maar opzich is een grote PVV wel interessant, vraag me af wat ze gaan doen in de gemeenten
Alsof het de PVV echt om inhoudelijk regeren gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], wat dat betreft zie ik de PVV graag falen in het besturen van gemeenten en het land.
Iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef AardbeefMachine het volgende:
dat hoofd ook bij die eerste foto, 'wat moet ik hier nu mee'
Ook een poosje ziek geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
potverdikkie die jeltje is afgetakeld de laatste jaren zeg
Hij kon het 'er wel bij doen', aldus hemzelf op radio1 vandaag of gister.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Daar heeft Den Haag wat aan. Stop dan met de 2de kamer en ga je helemaal richten op je stad waar je bent gekozen.
Ik ben ook benieuwd, maar zal niet veel meer zijn dan geschreeuw vanaf de zijlijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
maar opzich is een grote PVV wel interessant, vraag me af wat ze gaan doen in de gemeenten
Over drie kwartier denken zequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Caesu het volgende:
wanneer is dat debat?
23:45quote:
Ik ook, stiekem zou ik 't niet zo heel erg vinden als ze zouden gaan regerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], wat dat betreft zie ik de PVV graag falen in het besturen van gemeenten en het land.
Daar heb je een punt. Als ie net zoals net even na wat gezwaai even wat oneliners komt roepen gaat het hem niet worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof het de PVV echt om inhoudelijk regeren gaat
Dan weet je dus waar je in juni op moet stemmen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ook, stiekem zou ik 't niet zo heel erg vinden als ze zouden gaan regeren
Aan de andere kant willen die PVV-stemmers dat ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
"We gaan de gevestigde politiek gek maken''
Tja, goed beleid hoor..![]()
Wat moet je nu met zo'n uitspraak?
Accepteren en in werking laten gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef venomsnake het volgende:
"We gaan de gevestigde politiek gek maken''
Tja, goed beleid hoor..![]()
Wat moet je nu met zo'n uitspraak?
Nee, CDA en SP.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
VVD en D66 lijken dus landelijk winnaar te worden en PVDA Grootste verliezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |