Ik ook, maar goed... Het ideaal gaat voor het gezicht, bij mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Weet het niet met Agnes hoor... zie liever Jan of Harry.
Ik mis het hologrammannetje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het lijkt alsof de NOS een beetje gekeken heeft naar de CNN Election Centre van '08.
Is dat genieten? Dat jullie zelfs verkiezingen kunnen winnen wanneer jullie rassenrellen veroorzaken?quote:
Nee, ik stem ook op de VVDquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Iedereen die zegt op VVD te stemmen
Niet overalquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef fratsman het volgende:
Ik schakel net in. Wat een geavanceerd bord!Maar de verkiezingen moeten nog steeds met een rood potlood.
Zal de komende maanden alleen nog maar verder instorten, Pechtold ligt nu zelf onder vuur en heeft geen inhoudelijke boodschap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of doet D66 het niet zo geweldig als is voorgespiegeld?
die stemmer er zelf op dus dat valt wel meequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Ascendancy het volgende:
Je zou er maar wonen
Je schuift ons nogal wat in de schoenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is dat genieten? Dat jullie zelfs verkiezingen kunnen winnen wanneer jullie rassenrellen veroorzaken?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Nielsch het volgende:
Thieme! Jammer dat ze Zevendedagsadventist is...
Klopt, en straks half bezopen Pechtold aan tafel zal de beeldvorming ook geen goed doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of doet D66 het niet zo geweldig als is voorgespiegeld?
Dit is dus wel een leuk grapje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Echt wel hip met dat hyves enzo. Straks komen ze nog met een hologram van Clairy Polak.
Pff, inderdaad, misschien een keertje in de playboy, maar het zou zonde zijn als ze hier stemmen zou krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef Amos_ het volgende:
Echt die Thieme moet gewoon stil zijn, braaf liggen en losgaan als een dolle bordercollie op mijn vleesmans. Meer niet.
Waarom zou je niet op MIJ stemmen? Dan heb je zelfs dat nadeel niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik snap niet waarom mensen NIET op de PVV stemmen. Misschien wordt je niet zo blij van de "allochtonenregeltjes" of iets anders. Maar qua partij heeft ie wel goede standpunten vind ik. Bij elk partij die je misschien wilt kiezen moet je compromissen sluiten en de nadelen opwegen tegen de voordelen.
Wat zijn de andere standpunten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik snap niet waarom mensen NIET op de PVV stemmen. Misschien wordt je niet zo blij van de "allochtonenregeltjes" of iets anders. Maar qua partij heeft ie wel goede standpunten vind ik. Bij elk partij die je misschien wilt kiezen moet je compromissen sluiten en de nadelen opwegen tegen de voordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |