CU-sletjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Urquhart het volgende:
Ze maken er nog een mooie avond van. Nou dat gaat los hoor bij de CU
In de voorlopige prognose van Amsterdam (100 van 600 stembureau's) staat TON op 1 zetel van de 45.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Hoe doet TROTS het een beetje? Ik zie ze nergens in die peilingen.
Echt engquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef JohnDDD het volgende:
70.5% meerderheid voor SGP, CU en CDA in Staphorst. Godverdomme je zult maar in zo'n gemeente wonen zeg
"Kees, pak de melk"quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Urquhart het volgende:
Ze maken er nog een mooie avond van. Nou dat gaat los hoor bij de CU
Hij zei ook Gristen, maar ook Kristelijk. Duidelijk van z'n a propos.quote:
die waren ook zo blij moet hun enorme winst uit het niets en gingen ook weer net zo snel terug naar het nietsquote:
Nou ik zie het nog zo gebeuren ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
"Zo, die bakken zijn getelt" "Nee, die moeten nog" "Echt niet, die rechter moeten nog" "Sht.. opnieuw"
Hier is Giessenlanden hebben ze ook 9 van de 15.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef JohnDDD het volgende:
70.5% meerderheid voor SGP, CU en CDA in Staphorst. Godverdomme je zult maar in zo'n gemeente wonen zeg
Todat er weer een nieuwe populistische partij komt en alles weer overnieuw begintquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef eriksd het volgende:
Nou, 4 leuke jaren op zijn max. Lekkere tweetrapsraket die PVV
Klopt, ik ben ook benieuwd of deze kandidaten kwalitatief beter zijn dan de LPF.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die waren ook zo blij moet hun enorme winst uit het niets en gingen ook weer net zo snel terug naar het niets
Je bedoelt dat D66 zelf de PVV heeft uitgeslotenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Nielsch het volgende:
Pfffff, wat een pannenkoek...
Hij liegt dat ze niemand uitsluiten, Wilders heeft D66 al uitgesloten. Mag van mij, maar dan moet je daar ook gewoon eerlijk voor uitkomen.
waar de fack ligt datquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hier is Giessenlanden hebben ze ook 9 van de 15.
5 partijen 3 christelijk![]()
![]()
Wat ook te begrijpen is, vanuit het standpunt van de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
Lijkt me verstandig om in meer dan 2 gemeentes mee te durven doen voordat je zegt dat je wint... Maar dat durven ze dan weer niet aan vanwege hun aantrekkingskracht voor incompetente politici....
Daar woon ik jaquote:
Moet ie hier op Fok eens kijken ..quote:
Woon nu in studentenstad, anders had ik 't zeker gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou alleen al vanwege de naam op die partij stemmen
Ja, dat moet hij bedoelen, want zo was het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat D66 zelf de PVV heeft uitgesloten
Echt genieten dit, je kunt het angstzweet in de bilnaadjes al ruiken!
Ja maar dat belooft nog wat als ze 24 stoeltjes moeten vullen in de Tweede Kamer. Ben wel benieuwd wat voor een geweldig zootje dat gaat wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat ook te begrijpen is, vanuit het standpunt van de PVV
Ik snap het wel, veel stemmers durven er in het openbaar niet voor uit te komen gok ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Ik snap ook echt niet waar die PVV stemmen vandaan komen. Ik ken echt niemand die op de PVV zou stemmen
Al die partijen en hun leden staan nu pareltjes van leugenachtig zweet uit te scheiden, uit angst voor de opmars van de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat moet hij bedoelen, want zo was het.
Dit dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, veel stemmers durven er in het openbaar niet voor uit te komen gok ik.
Ach, alsof anderhalf uur over landelijke peilingen lullen iets toevoegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit voegt echt helemaal niks toe.
Iedereen die zegt op VVD te stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Ik snap ook echt niet waar die PVV stemmen vandaan komen. Ik ken echt niemand die op de PVV zou stemmen
we gaan te snel voor zequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Type-R het volgende:
LEES FOK VOOR GVD!
Genieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
Tering, in Culemborg was de VVD al aan de macht.... wordt het een puinhoop.... worden ze beloond. pseudo-racisten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Iedereen die zegt op VVD te stemmen
QFTquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het lijkt alsof de NOS een beetje gekeken heeft naar de CNN Election Centre van '08.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |