Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sorryquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
verdomme
ergens moest ik er wel om lachenquote:
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staatquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ergens moest ik er wel om lachen
topic hunter
Ook niet met een cute and cuddly penguin?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelseks FTW!Maar dan wel zonder knuffelbeesten
speelgoedbanaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet met een cute and cuddly penguin?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelseks FTW!Maar dan wel zonder knuffelbeesten
Met jou altijd, dat weet je bestquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet met een cute and cuddly penguin?
Mag, maar ik heb het ook hoor..en ham..en sausjes...en een ovenquote:
doe ik normaal nooit had gewoon zin om een topic te openenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staat
Dan komt er altijd iemand die begint "vol?" te spammen, dus ja...
oehw lekker. ik spring zo op de fiets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag, maar ik heb het ook hoor..en ham..en sausjes...en een oven![]()
![]()
yolanthe zij moet gewoon der mond houden en mooi wezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Mijn god, ik zap even en zie die muts van een Yolante presenteren. ik dacht dat Elize erg was bij SYTYCD, maar dit slaat echt alles
Oh, niet alleen jij hoor, toevallig was jij het nu. maar nu open ik niet meer, nu mag iemand anders inspiratie hebben. (gf dus, zoals deze middag).quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik normaal nooit had gewoon zin om een topic te openen
GF is daar ook een ster inquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, niet alleen jij hoor, toevallig was jij het nu.
zie editquote:
ninja editquote:
uhuh goldfingerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
byequote:
Gans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
Penguin.quote:
Yup, that's me.quote:
Hoi MPG. Hoe gaat ie?quote:
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
ha, moppersmurfquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.
MaleDuck is er toch helemaal niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
bwah heeft die eend niets anders te doen als topics te starten, errug irritant.
Maar dat spreekt wel over anderen
Phenoquote:
Ga je die morgen voor me maken?quote:
Gevonden! Oh wacht, dat leven zuigt... Ik zoek even verder voor jequote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Ik lees niet terug, dus geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Hey!quote:
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, dus geen idee
Ik heb mijn treintje eindelijk. Het was op 18 februari geland op Schiphol, maar die ambtenaren daar schieten niet echt op, bijna twee weken gedaan om in te klaren
Maar natuurlijk lieve schat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gevonden! Oh wacht, dat leven zuigt... Ik zoek even verder voor je
Als ze nog meer mensen zoeken: hoi!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
Met een beetje mazzel ben ik weer vrijwilliger dit jaar
doe je goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
Da's fijn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lieve schat!
Uurtje of 10 doen?
Omdat ik topics open? Wtfquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nice try
maar wel wijzen naar anderen en zeiken over stats![]()
Ja, het gaat via de scouting van een oud klasgenoot van me. Ik zal eens informeren.quote:
Hoeraaa!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's fijn!Ja, dan ben ik er om 10 uur
Oeh en ik had iets heel leuks voor ons gekocht!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het gaat via de scouting van een oud klasgenoot van me. Ik zal eens informeren.Want hun hebben voorrang zeg maar
hoop het niet ben nu ook wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaa!
Oeh, oeh, oeh, wat dan? Of is het nog een verrassing?![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaa!
Oeh, oeh, oeh, wat dan? Of is het nog een verrassing?![]()
Netjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, dus geen idee
Ik heb mijn treintje eindelijk. Het was op 18 februari geland op Schiphol, maar die ambtenaren daar schieten niet echt op, bijna twee weken gedaan om in te klaren
Dus nu heb je het verteld, maar het BLIJFT een verrassing!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, het is een Snoopy verrassingsei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, slim he?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus nu heb je het verteld, maar het BLIJFT een verrassing!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
nutteloze TVP want ik ga lekker bedje in
Slaap lekker meisjequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ook tofquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VIIquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ontzettend moe en om 5uur mijn bed weer uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje![]()
Wat vroeg! Ziekig? Belachelijk vroeg opstaan? Gewoon moe?
Ooooh..ik moet echt die modelspoorbaan van mijn vader weer een keer van zolder trekkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VII
Daar horen ze ook thuis. Nu nog lichtjes er in maken, als ik de juiste maat heb. Ik zit me al wezenloos te zoeken op het internet, maar ja, Japans merk, dus lastig om iets te vinden over een product wat alleen in a) Japan te koop is b) niet meer in productie is.
En zo goed is mijn kanji nog helemaal niet, dus dat gaat nog wel even duren.
Ik ben verliefd op die ene, die lilakleurigequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VII
Daar horen ze ook thuis. Nu nog lichtjes er in maken, als ik de juiste maat heb. Ik zit me al wezenloos te zoeken op het internet, maar ja, Japans merk, dus lastig om iets te vinden over een product wat alleen in a) Japan te koop is b) niet meer in productie is.
En zo goed is mijn kanji nog helemaal niet, dus dat gaat nog wel even duren.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staat
Dan komt er altijd iemand die begint "vol?" te spammen, dus ja...
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguinquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik topics open? WtfZonder vol te spammen met tig posts met "bijna vol" , "vol", etc. Zijn er dan ook al stats van
Dat is de uitbeelding van winterquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene, die lilakleurige![]()
quote:
Jongens, klaar nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguin
Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon prachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de uitbeelding van winter
Ik heb iets met sakura, de kersenbloesem in de lente (de groene met kersenbloesem).
Waarschijnlijk omdat ik vorig jaar in een groot bloesemontploffing stond in Kyoto en Tokio
Eind deze maand zal het wel weer zo ver zijn, altijd leuk die kersenbloesemnieuwsberichten op journaal en het weerbericht heeft ook een kersenbloesemvoorspellingHet is daar gewoon een hele happening, die mensen draven helemaal door als de boel in bloei gaat
Nee, ik zie geen overeenkomst met spammen van posts (en dan het liefst tot 10 of meer achter elkaar) of een topic of 2 en daarvoor 6, woei, achter elkaar openen. Maar volgens mij heb ik daar al een tijdje niets meer over gezegd, ik negeer ook de statposts etc, dus ik ben blij dat je weer een oude koe uit de sloot haalt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguin
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is weer gedaan![]()
en MPGen ga ik vananacht wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en maar negatief blijven, meerdere personen irriteren zich aan je................... hou nu eens op met gf zo in de grond te trappen je bent geen haar beter hoor, met je eeuwige gezeik over probs bij je werkgever, wees blij dat je een prius kunt rijden, of je gelul over japan, het is een plaatje wat over en over word gedraaid bij jou, kom nou eens met een beetje inhoud. I.P.V ALTIJD bijdehand proberen te zijn naar de club van GF toequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen overeenkomst met spammen van posts (en dan het liefst tot 10 of meer achter elkaar) of een topic of 2 en daarvoor 6, woei, achter elkaar openen. Maar volgens mij heb ik daar al een tijdje niets meer over gezegd, ik negeer ook de statposts etc, dus ik ben blij dat je weer een oude koe uit de sloot haalt.
Maar wat jij wilt hoor.
ikke, ben wel ff toe aan iets zoetsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet even een rondedansje voor de vrolijkheid...wie doet er mee?
Of..anders...wie wil er een paaseitje?
Paaseitje graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet even een rondedansje voor de vrolijkheid...wie doet er mee?
Of..anders...wie wil er een paaseitje?
was the motter, is je lada ondergepoept?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paaseitje graagThings are getting worse... please send chocolate
Nee, met mijn meisje is alles primaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was the motter, is je lada ondergepoept?
Jij wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, wat een geruzie ineensSop, kool, dinges
![]()
Biertje?
Liever Vitamine Waterquote:
ja goed, kado gekocht voor LL niet in goede aarde gevallenquote:
nou sterkte dan maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met mijn meisje is alles primaBen gewoon niet zo blij vandaag... wacht op nieuwe meds... heb ze nodig
graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, wat een geruzie ineensSop, kool, dinges
![]()
Biertje?
thanx, met jou kan ik choco eitjes etenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit tijdens het dansje paaseitjes in het rond
quote:
Proostquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef GooseFM het volgende:
over bier gesproken:
* GooseFM zit lekker aan de grimbergen triple
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed, kado gekocht voor LL niet in goede aarde gevallen
[..]
nou sterkte dan maar
[..]
graagmaar geen geruzie ikzeg gewoon de waarheid
[..]
thanx, met jou kan ik choco eitjes eten![]()
[..]
man bier is het enige heilige water
![]()
![]()
![]()
* Marijkezwolle proost mee met haar Spa roodquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proost![]()
* Dr_Flash klinkt met Karmeliet tripel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vitamine water? WTF is dat nou weer?
Hoezo stoom afblazen? Is het zo druk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffffff
even wat stoom afblazen hier![]()
hallo allemaal![]()
wat heb ik allemaal gemist?
Oplichterijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat. En het is ranzig als de tering
Nuut! Die met concentratie (iets met kiwi) en nog eentje vind ik echt HEERLIJKquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom drink je die zut dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu praten we!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
man bier is het enige heilige water
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle proost mee met haar Spa rood
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proost![]()
* Dr_Flash klinkt met Karmeliet tripel
Dat mag jij helemaal nog niet hebbenquote:
Doe ik niet, maar 1 keer geproefd omdat zon klasgenoot van me het altijd mee heeftquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo stoom afblazen? Is het zo druk!
Je hebt m'n droom bekentenis gemist
Da kan aan me reet roesten, weet je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Da kan aan me reet roesten, weet je dat?
En denk nou niet dat ik me elk weekend half lam zuip, ik heb nog hersens over, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg recalcitrant hoor!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Hehehe, ja dat gebeurd natuurlijk wel eens met mensenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua drukte valt wel mee![]()
ik zit me een beetje te ergeren aan wat mensen hier in de zaak![]()
en dan is het beter dat pappa's even iets anders gaat doen![]()
droom bekentenis![]()
wat hebben wij samen gedaan
Wat lul jijnou weerquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
thanx, met jou kan ik choco eitjes eten![]()
Vanwaar zo sarcastisch?quote:
Neenee. Je was in zijn club, maar daar gebeurde nks vunzigs....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat gebeurd natuurlijk wel eens met mensenNiet iedereen is even leuk
Sorry, wij helemaal nietsHet ging gewoon over je club, niets vunzigs!
![]()
Wut?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat lul jijnou weer![]()
Naja, t zal wel. Zal ook eens normaal tegen je doen hoor
quote:
Het was mijn droom ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee. Je was in zijn club, maar daar gebeurde nks vunzigs....
Maak dat de kat wijs.
Je moet ze uitnodigen voor de volgende SM avond, dan kun je ze straffenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua drukte valt wel mee![]()
ik zit me een beetje te ergeren aan wat mensen hier in de zaak![]()
en dan is het beter dat pappa's even iets anders gaat doen![]()
Ok.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was mijn droom ja!![]()
Maar die droom met jou, die was wel heel speciaal![]()
Gast...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze uitnodigen voor de volgende SM avond, dan kun je ze straffen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ze moeilijk nu neerknuppelen, dan heeft hij de politie op zijn dak. Dan is zo'n avond een perfecte dekmantel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:
Oh, nu valt het kwartje! (quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ze moeilijk nu neerknuppelen, dan heeft hij de politie op zijn dak. Dan is zo'n avond een perfecte dekmantel.
quote:
Toch teveel drank.quote:
Jij ook al hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Buurman, ik hier?quote:
Hoiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buurman, ik hier?
Maar hoi marcHoe is het?
quote:
Ik vergeet steeds dat jij jij bent!quote:
Alsof ik nu bier ga drinkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zucht
Ik zeg biertje?
jij zegt Liever Vitaminewater
10 minuten later is vitaminewater ineens smerig en is Hertog Jan ineens de bom![]()
Je geloofwaardigheid staat een beetje onder druk, zeg maar.
Goose is jouw vriend toch? Of zo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vergeet steeds dat jij jij bent!![]()
En dan kijk ik in je FoBo en dan voel ik me dom![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier wel okee... Vanavond maar goed slapen
[..]
Ik vergeet steeds dat jij jij bent!![]()
En dan kijk ik in je FoBo en dan voel ik me dom![]()
![]()
Oeh, ik heb m'n DS terug, hij is gemaakt!Dus jouw spelletje binnenkort eens testen
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe oud jong ben jij dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alsof ik nu bier ga drinken
Ben echt niet zon jongere die regelmatig drinkt hoorallejezus zeg, ik was een keer aangeschoten op een feesje, so what?
En ik zei vitaminewater omdat ik kon kiezen tussen ranja en chocomel. Bedoelde dat vitaminewater ook echt niet serieus.
En Hertog Jan is gewoon keilekker!Daarom zei ik dat.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goose is jouw vriend toch? Of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolNee dus.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Je bent mij geen verantwoording schuldig hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
Ben echt niet zon jongere die regelmatig drinkt hoorallejezus zeg, ik was een keer aangeschoten op een feesje, so what?
Ik vergeet jou niet! Ik vergeet je nickquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Hoe kun je mij nou vergeten?veel plezier! Ik moet nog steeds Zelda eens uitspelen
wordt over 3 maand 15quote:
quote:
dit dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ze moeilijk nu neerknuppelen, dan heeft hij de politie op zijn dak. Dan is zo'n avond een perfecte dekmantel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goose is jouw vriend toch? Of zo?
Nee Fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen ruzie en niet mijn vriend
Ik heb geen vriend en hij is de vriend van een andere Fok!ster die weer bevriend is met een Fok!ker waarmee ik bevriend ben en daar zijn we toen samen langs geweestSnappie?
Come on now, you knew you were lost
Hhihi, hup aan het vitamine water jij!quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de stoom is er weer af tot straks![]()
Kijkquote:
Neuh. Was een geweldige avondquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent mij geen verantwoording schuldig hoorOf knaagt je geweten?
Wolkje gezien, ventieltje dichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de stoom is er weer af tot straks![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vergeet jou niet! Ik vergeet je nick![]()
Want jou kan ik niet vergeten na die toffe spelletjes en de cavia's
![]()
Ook leuk! Op de DS? Welke variant is dat?
Ja mamaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hhihi, hup aan het vitamine water jij!Al zou je kunnen beargumenteren dat HJ ook vitamine water is, door alle toegevoegde granen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar ging ik stiekem wel van uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hhihi, hup aan het vitamine water jij!Al zou je kunnen beargumenteren dat HJ ook vitamine water is, door alle toegevoegde granen
LOLquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KijkDaar heb ik wat aan
. De rest snap ik geen donder van eigenlijk
Dat jij mijn droomman bent!quote:
Oh Alexxxxx ken ik van PTA wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL
Alexxxxx is een vriend van me en die is bevriend met de vriendin van GooseFM en daar waren we samen langsgeweest. Zo beter?![]()
Ik ken Alexxxxxx per toeval van een ONZ meet waar hij alleen maar iemand kwam ophalenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Alexxxxx ken ik van PTA wel jaNooit gemeet trouwens
Bier zit wel vol vitamine B jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat jij mijn droomman bent!Trouwen?
I should've knownquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankzij hem kwam ik op het idee een Lada te kopen![]()
Zuupen is dus gezond!quote:
quote:
Jup!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schuldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben d'r in gestonken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schulden
nou issie wel mooi aan het worden jahquote:
sjiek hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylike het volgende:
Onze wielen met nieuwe bandjes
[ afbeelding ]
De voiture met wielen
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylike het volgende:
Onze wielen met nieuwe bandjes
[ afbeelding ]
De voiture met wielen
[ afbeelding ]
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En je kunt er zonder problemen te hard mee rijden, flitsen kunnen ze je niet met zo'n kentekenplaat
Was het maar zo gemakkelijk
N00b meldt zich. Wat zijn spinners? Booskijkers ken ik, dat zijn die mensen die in de file staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pauperdingen erop he?
zoals booskijkers, after market xenon, neon, spinners en al die dtroep
Welke schulden? Heb bij mijn weten nog altijd een positief saldo, dat bij elk eerder huwelijk gehalveerd werdquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schulden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu koffie voor me zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b meldt zich. Wat zijn spinners? Booskijkers ken ik, dat zijn die mensen die in de file staan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.
waarom denk je dat ik het gedaan heb?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En je kunt er zonder problemen te hard mee rijden, flitsen kunnen ze je niet met zo'n kentekenplaat
Was het maar zo gemakkelijk
die xenon heeft ie er voor mij op gezetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pauperdingen erop he?
zoals booskijkers, after market xenon, neon, spinners en al die dtroep
Jah hequote:
Thanxquote:
Nee okee, dan is het goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Ladylike het volgende:
die xenon heeft ie er voor mij op gezet![]()
helpt wel enorm voor mijn nachtblindheid
Uiteraard wel goed afgesteld![]()
Ach, een ander vindt mijn modeltreintje weggegooid geld. Het enige waar ik last van heb zijn verkeerd afgestelde xenonverlichting. Als ze gewoon goed zijn afgesteld heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke schulden? Heb bij mijn weten nog altijd een positief saldo, dat bij elk eerder huwelijk gehalveerd werd...
[..]
Ga je nu koffie voor me zetten?
Ja, lekker schatquote:
Avond lief!quote:
Ja en ik heb je opgeslagenquote:
Truste LIEVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond lief!
[..]
Ja en ik heb je opgeslagenMaar ik weet eigenlijk niet hoe je in het echt heet, dus nu heet je Fles in m'n telefoon
![]()
En nu ga ik slapen, ik val om van de vermoeidheid
Welterusten allemaal!
Oh ik heb zo veel fokkers bij hun nick in mn foon staan, zelfs al weet ik ook hoe ze echt hetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja en ik heb je opgeslagenMaar ik weet eigenlijk niet hoe je in het echt heet, dus nu heet je Fles in m'n telefoon
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:20 schreef friemelaar het volgende:
"k zag je foto daarstraks![]()
screencap van je webcam ??
Nou dat valt nog alles mee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
om te laten zien hoe stom mijn haar zat
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef friemelaar het volgende:
Nou dat valt nog alles mee hoor![]()
Op deze foto ben je nog veeeel mooier dan in je fobo![]()
![]()
show mequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en ik kijk nog wel helemaal niet blij...
ik had er ook eentje...daar kijk ik echt van grmbl
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 196 Giertje
02. 172 goldfinger1963
03. 112 Pheno
04. 093 Ladylike
05. 071 Marijkezwolle
06. 067 Dr_Flash
07. 062 indahnesia.com
08. 056 friemelaar
09. 046 Knuffelzacht
10. 042 MaleDuck
11. 037 suikertaartje
12. 037 FFSletop
13. 034 wel.o.k
14. 030 Aarti
15. 029 GooseFM
16. 023 john-frusciante
17. 018 MPG
18. 015 --Tweety--
19. 011 marcb1974
20. 007 8108139dpths
quote:Top 100 van woensdag 3 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 236 Giertje
12. 209 goldfinger1963
33. 141 Ladylike
34. 139 8108139dpths
42. 130 Pheno
55. 118 suikertaartje
66. 110 Marijkezwolle
82. 094 indahnesia.com
94. 088 Knuffelzacht
da's toch al meer dan 200 minder dan gisterquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
en de KSCers in de FOK top 100![]()
[..]
friemelquote:
STquote:
indahquote:
je bent jezelf aan het beterenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
da's toch al meer dan 200 minder dan gister
ik ben vandaag druk op msnquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent jezelf aan het beteren
niet met mijquote:
als er koffie in had gestaan welquote:
dat kloptquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je niet terugleest, het belangrijskte (of meest verbazende): ik ben niet gepheno'ed
Modelspoor, deel VII
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe jij de stofwok
doe ik de stofwolk!
wok en duckiequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe jij de stofwok
doe ik de stofwolk!
sterkte KZquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
opzich wel ok, alleen heeft mijn stiefmoeke misschien longkanker
OA overwerkquote:
zit ik hier met me frikandellen speciaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mexicaans etenLekker makkelijk, met tortilla's, wat gehakt, kruiden, mais, tomatenprut en creme fraiche
Oeh en kaas natuurlijk!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
nog lelijker dan ik dat bestaat niet
valt nog wel meequote:
En mij niet uitnodigen he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA overwerk![]()
[..]
zit ik hier met me frikandellen speciaal
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens pornoscrabble doen, ook leuk
jij was aan het msnnenquote:
stenengooiersquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Zodadelijk naar Jakarta, kijken of ik wat stenengooiers op de foto kan zetten.
slaap ze friemelquote:
Demonstranten die demonsteren tegen het overeind houden van een bank met belastinggeld. Het gekke is dat 95% van die demonstranten zelf geen belasting betaald.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stenengooiers![]()
[..]
slaap ze friemel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.
echt nietquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Demonstranten die demonsteren tegen het overeind houden van een bank met belastinggeld. Het gekke is dat 95% van die demonstranten zelf geen belasting betaald.
reis zequote:Op donderdag 4 maart 2010 02:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga me klaar maken om met de bus mee te gaan, camera, laptoppie, wat papierwerk (heb ook een bespreking) en verder lekker niets...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
trustenquote:
ik weetzquote:
virusjequote:Op donderdag 4 maart 2010 02:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerst nog even een reboot, printer doet gek
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hihihi, tijdens het werk? Maar op woensdag is het toch altijd druk!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat heb je gedroomd![]()
PM het maar
hoezo dat danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed, kado gekocht voor LL niet in goede aarde gevallen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
neuh, als het papier op is, gaat ie in error en dan krijg ik hem niet meer goed.. het is een HP he.. niet te veel van verwachten.quote:
daar heb je over gedroomdquote:
slaap zequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik slapen, ik val om van de vermoeidheid
Welterusten allemaal!
trusten flesquote:
sorryquote:
mijn HP doet het anders nog steeds perfectquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, als het papier op is, gaat ie in error en dan krijg ik hem niet meer goed.. het is een HP he.. niet te veel van verwachten.
pas op voor de stenenquote:
Ik kom nooit verder dan konichiwa en arigato lolquote:
Indahquote:
PVV deed mee in 2 gemeenten toch? Niet echt relevant. Ik zie Melkert nu nog met zijn biertje in de hand na het lijsttrekkersdebat in 2002 als Fortuyn lachend langs loopt. Zo moet de PvdA zich nu weer voelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Indah
mooie uitslagen inderdaad... alleen jammer van de PVV...
jij denkt zo, maar bent hiermee een van de weinigen kennelijk,poppetjes is waar het om gaat, niet lokaalpolitiek. Al helemaal niet in deze tijd. Drie maanden debat over het omhakken van een boom doe je maar ergens anders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
Tjah... Ik vind het altijd zo grappig dat uit dit soort verkiezingen altijd weer conclusies voor het landelijke worden getrokken... is appels met peren vergelijken als je het mij vraagt...
ik snap ook niet waarom alle lijsttrekkers zo druk op de radio en tv moeten debateren, het gaat om de plaatselijke politiek... niet om de landelijke...
dukkiequote:Op donderdag 4 maart 2010 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh wok!
Kan je alles alweer met 2 ogen bekijken?
ik heb die 2 nog nooit gekoppeld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
Tjah... Ik vind het altijd zo grappig dat uit dit soort verkiezingen altijd weer conclusies voor het landelijke worden getrokken... is appels met peren vergelijken als je het mij vraagt...
ik snap ook niet waarom alle lijsttrekkers zo druk op de radio en tv moeten debateren, het gaat om de plaatselijke politiek... niet om de landelijke...
eensch, daarom stem ik ook verschillend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie![]()
[..]
ik heb die 2 nog nooit gekoppeld.
lokaal vindt ik hele andere dingen belangrijk dan landelijk.
wokquote:
uit de oven?quote:
Zit nog in Nederland hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Llreisgeno(o)t
hoe noem je jezelf nu ?
ik ook, vanavond pas naar germanyquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit nog in Nederland hoor
Ben alleen Duitse teksten aant boeken enzo
![]()
Heul niequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uit de oven?
dat is geen tosti, dat is warm brood met gesmolten kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heul nie![]()
Da zijn de lekkerste![]()
Met ham en kaas (en liefde gemaakt)
jullie hebben een meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een tosti hoort gebakken te zijn, in de koeken pan b.v. om en om
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hebben een meet![]()
een tosti hoort gebakken te zijn, in de frituur pan b.v. om en om
Lieffie!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
LIEV![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed, lekker geslapen ?
Ja!quote:
Even voor de side infoquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hebben een meet![]()
een tosti hoort gebakken te zijn, in de koeken pan b.v. om en om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |