Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sorryquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
verdomme
ergens moest ik er wel om lachenquote:
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staatquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ergens moest ik er wel om lachen
topic hunter
Ook niet met een cute and cuddly penguin?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelseks FTW!Maar dan wel zonder knuffelbeesten
speelgoedbanaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet met een cute and cuddly penguin?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelseks FTW!Maar dan wel zonder knuffelbeesten
Met jou altijd, dat weet je bestquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet met een cute and cuddly penguin?
Mag, maar ik heb het ook hoor..en ham..en sausjes...en een ovenquote:
doe ik normaal nooit had gewoon zin om een topic te openenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staat
Dan komt er altijd iemand die begint "vol?" te spammen, dus ja...
oehw lekker. ik spring zo op de fiets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag, maar ik heb het ook hoor..en ham..en sausjes...en een oven![]()
![]()
yolanthe zij moet gewoon der mond houden en mooi wezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Mijn god, ik zap even en zie die muts van een Yolante presenteren. ik dacht dat Elize erg was bij SYTYCD, maar dit slaat echt alles
Oh, niet alleen jij hoor, toevallig was jij het nu. maar nu open ik niet meer, nu mag iemand anders inspiratie hebben. (gf dus, zoals deze middag).quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik normaal nooit had gewoon zin om een topic te openen
GF is daar ook een ster inquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, niet alleen jij hoor, toevallig was jij het nu.
zie editquote:
ninja editquote:
uhuh goldfingerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
byequote:
Gans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
Penguin.quote:
Yup, that's me.quote:
Hoi MPG. Hoe gaat ie?quote:
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
ha, moppersmurfquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.
MaleDuck is er toch helemaal niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
bwah heeft die eend niets anders te doen als topics te starten, errug irritant.
Maar dat spreekt wel over anderen
Phenoquote:
Ga je die morgen voor me maken?quote:
Gevonden! Oh wacht, dat leven zuigt... Ik zoek even verder voor jequote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Ik lees niet terug, dus geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |