Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sorryquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
verdomme
ergens moest ik er wel om lachenquote:
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staatquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ergens moest ik er wel om lachen
topic hunter
Ook niet met een cute and cuddly penguin?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelseks FTW!Maar dan wel zonder knuffelbeesten
speelgoedbanaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet met een cute and cuddly penguin?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffelseks FTW!Maar dan wel zonder knuffelbeesten
Met jou altijd, dat weet je bestquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet met een cute and cuddly penguin?
Mag, maar ik heb het ook hoor..en ham..en sausjes...en een ovenquote:
doe ik normaal nooit had gewoon zin om een topic te openenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staat
Dan komt er altijd iemand die begint "vol?" te spammen, dus ja...
oehw lekker. ik spring zo op de fiets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag, maar ik heb het ook hoor..en ham..en sausjes...en een oven![]()
![]()
yolanthe zij moet gewoon der mond houden en mooi wezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Mijn god, ik zap even en zie die muts van een Yolante presenteren. ik dacht dat Elize erg was bij SYTYCD, maar dit slaat echt alles
Oh, niet alleen jij hoor, toevallig was jij het nu. maar nu open ik niet meer, nu mag iemand anders inspiratie hebben. (gf dus, zoals deze middag).quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik normaal nooit had gewoon zin om een topic te openen
GF is daar ook een ster inquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, niet alleen jij hoor, toevallig was jij het nu.
zie editquote:
ninja editquote:
uhuh goldfingerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
byequote:
Gans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
Penguin.quote:
Yup, that's me.quote:
Hoi MPG. Hoe gaat ie?quote:
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
ha, moppersmurfquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.
MaleDuck is er toch helemaal niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
bwah heeft die eend niets anders te doen als topics te starten, errug irritant.
Maar dat spreekt wel over anderen
Phenoquote:
Ga je die morgen voor me maken?quote:
Gevonden! Oh wacht, dat leven zuigt... Ik zoek even verder voor jequote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Ik lees niet terug, dus geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Hey!quote:
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, dus geen idee
Ik heb mijn treintje eindelijk. Het was op 18 februari geland op Schiphol, maar die ambtenaren daar schieten niet echt op, bijna twee weken gedaan om in te klaren
Maar natuurlijk lieve schat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gevonden! Oh wacht, dat leven zuigt... Ik zoek even verder voor je
Als ze nog meer mensen zoeken: hoi!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
Met een beetje mazzel ben ik weer vrijwilliger dit jaar
doe je goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
Da's fijn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lieve schat!
Uurtje of 10 doen?
Omdat ik topics open? Wtfquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nice try
maar wel wijzen naar anderen en zeiken over stats![]()
Ja, het gaat via de scouting van een oud klasgenoot van me. Ik zal eens informeren.quote:
Hoeraaa!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's fijn!Ja, dan ben ik er om 10 uur
Oeh en ik had iets heel leuks voor ons gekocht!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het gaat via de scouting van een oud klasgenoot van me. Ik zal eens informeren.Want hun hebben voorrang zeg maar
hoop het niet ben nu ook wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaa!
Oeh, oeh, oeh, wat dan? Of is het nog een verrassing?![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaa!
Oeh, oeh, oeh, wat dan? Of is het nog een verrassing?![]()
Netjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, dus geen idee
Ik heb mijn treintje eindelijk. Het was op 18 februari geland op Schiphol, maar die ambtenaren daar schieten niet echt op, bijna twee weken gedaan om in te klaren
Dus nu heb je het verteld, maar het BLIJFT een verrassing!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, het is een Snoopy verrassingsei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, slim he?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus nu heb je het verteld, maar het BLIJFT een verrassing!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
nutteloze TVP want ik ga lekker bedje in
Slaap lekker meisjequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ook tofquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof!
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VIIquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ontzettend moe en om 5uur mijn bed weer uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje![]()
Wat vroeg! Ziekig? Belachelijk vroeg opstaan? Gewoon moe?
Ooooh..ik moet echt die modelspoorbaan van mijn vader weer een keer van zolder trekkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VII
Daar horen ze ook thuis. Nu nog lichtjes er in maken, als ik de juiste maat heb. Ik zit me al wezenloos te zoeken op het internet, maar ja, Japans merk, dus lastig om iets te vinden over een product wat alleen in a) Japan te koop is b) niet meer in productie is.
En zo goed is mijn kanji nog helemaal niet, dus dat gaat nog wel even duren.
Ik ben verliefd op die ene, die lilakleurigequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VII
Daar horen ze ook thuis. Nu nog lichtjes er in maken, als ik de juiste maat heb. Ik zit me al wezenloos te zoeken op het internet, maar ja, Japans merk, dus lastig om iets te vinden over een product wat alleen in a) Japan te koop is b) niet meer in productie is.
En zo goed is mijn kanji nog helemaal niet, dus dat gaat nog wel even duren.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staat
Dan komt er altijd iemand die begint "vol?" te spammen, dus ja...
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguinquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik topics open? WtfZonder vol te spammen met tig posts met "bijna vol" , "vol", etc. Zijn er dan ook al stats van
Dat is de uitbeelding van winterquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene, die lilakleurige![]()
quote:
Jongens, klaar nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguin
Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon prachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de uitbeelding van winter
Ik heb iets met sakura, de kersenbloesem in de lente (de groene met kersenbloesem).
Waarschijnlijk omdat ik vorig jaar in een groot bloesemontploffing stond in Kyoto en Tokio
Eind deze maand zal het wel weer zo ver zijn, altijd leuk die kersenbloesemnieuwsberichten op journaal en het weerbericht heeft ook een kersenbloesemvoorspellingHet is daar gewoon een hele happening, die mensen draven helemaal door als de boel in bloei gaat
Nee, ik zie geen overeenkomst met spammen van posts (en dan het liefst tot 10 of meer achter elkaar) of een topic of 2 en daarvoor 6, woei, achter elkaar openen. Maar volgens mij heb ik daar al een tijdje niets meer over gezegd, ik negeer ook de statposts etc, dus ik ben blij dat je weer een oude koe uit de sloot haalt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguin
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is weer gedaan![]()
en MPGen ga ik vananacht wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en maar negatief blijven, meerdere personen irriteren zich aan je................... hou nu eens op met gf zo in de grond te trappen je bent geen haar beter hoor, met je eeuwige gezeik over probs bij je werkgever, wees blij dat je een prius kunt rijden, of je gelul over japan, het is een plaatje wat over en over word gedraaid bij jou, kom nou eens met een beetje inhoud. I.P.V ALTIJD bijdehand proberen te zijn naar de club van GF toequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen overeenkomst met spammen van posts (en dan het liefst tot 10 of meer achter elkaar) of een topic of 2 en daarvoor 6, woei, achter elkaar openen. Maar volgens mij heb ik daar al een tijdje niets meer over gezegd, ik negeer ook de statposts etc, dus ik ben blij dat je weer een oude koe uit de sloot haalt.
Maar wat jij wilt hoor.
ikke, ben wel ff toe aan iets zoetsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet even een rondedansje voor de vrolijkheid...wie doet er mee?
Of..anders...wie wil er een paaseitje?
Paaseitje graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet even een rondedansje voor de vrolijkheid...wie doet er mee?
Of..anders...wie wil er een paaseitje?
was the motter, is je lada ondergepoept?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paaseitje graagThings are getting worse... please send chocolate
Nee, met mijn meisje is alles primaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was the motter, is je lada ondergepoept?
Jij wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, wat een geruzie ineensSop, kool, dinges
![]()
Biertje?
Liever Vitamine Waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |