ninja editquote:
uhuh goldfingerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
byequote:
Gans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
Ik ben in de war. Op een ander forum word ik ook GF genoemd, maar hier is het iemand anders.
Penguin.quote:
Yup, that's me.quote:
Hoi MPG. Hoe gaat ie?quote:
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef GooseFM het volgende:
ha, moppersmurfquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar da's gf en jij bent GF...klaar.
MaleDuck is er toch helemaal niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
bwah heeft die eend niets anders te doen als topics te starten, errug irritant.
Maar dat spreekt wel over anderen
Phenoquote:
Ga je die morgen voor me maken?quote:
Gevonden! Oh wacht, dat leven zuigt... Ik zoek even verder voor jequote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Ik lees niet terug, dus geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Ja, goed. Ik heb vandaag alsnog een kaartje voor lowlands kunnen kopen. Verder ben ik de heel dag drukdrukdruk geweest met studie en FP, en dus heb ik het hier niet echt gevolgd. Nog iets bijzonders geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |